Fandom

Monster High Wiki

Gloom and Bloom

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gloom and Bloom - linia lalek Monster High. Jest ona poświęcona imprezie w ogrodzie. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w listopadzie 2014 roku. Były to Venus McFlytrap, Catrine DeMew oraz Jane Boolittle. W grudniu tego samego roku, została wydana także lalka Jinafire Long oraz Cleo de Nile.

Lalki

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom and Bloom'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC05
  • Numer modelu: CDC07

W tej serii włosy Venus związane są w koński ogon, którego końce są zawinięte. Sięgają one do łopatek dziewczyny. Na głowie lalki znajduje się zielona spinka z różowymi elementami. Swoim kształtem przypomina muchołówkę z kilkoma pnączami i kolcami. Uszy Venus przebite są czarnymi kolczykami, również w kształcie pnącz. Podobny motyw zaprezentowany został na naszyjniku tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w białą sukienkę sięgającą do kolan. Ozdobiona jest ona gęstym, czerwonym wzorem przedstawiającym kwiaty, czarnym w kształcie pnącz oraz zielonym - muchołówki. Całość przepasana jest czarnym paskiem. Ubranko ma również czarne, bufiaste rękawy wykonane z siateczki, sięgające do nadgarstków. Na nich z kolei widnieją dwie zielone bransoletki przypominające rośliny. Buty Venus są czarne, wywijane, a ich obcas ozdobiony jest ćwiekami. Do butów przymocowane są zielone pnącza z muchołówkami. Do lalki została dołączona turkusowa konewka, jasnozielona roślina w pomarańczowej donicy oraz pamiętnik.

Catrine DeMew

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom and Bloom'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC05
  • Numer modelu: CDC08

W tej serii włosy Catrine są pofalowane i sięgające do bioder. Jej grzywka zaczesana jest na lewą stronę czoła. Na głowie dziewczyny znajduje się granatowa opaska z kwiatem tego samego koloru, ozdobionym niebieskimi elementami. Szyja lalki przepasana jest zielonym naszyjnikiem w kształcie kokardki z czaszką. Catrine ubrana jest w liliową sukienkę, której ramiączka wykonane są z fioletowej siateczki. Jest ona ozdobiona wzorem przedstawiającym purpurowe lilie. Przytwierdzono także do niej czarny, plastikowy kwiat, a w pasie przepasana jest granatowym kawałkiem materiału. Co więcej - dół ubrania jest asymetryczny. Na lewym nadgarstku dziewczyny widnieją dwie bransoletki - granatowa i purpurowa. Buty Catrine są błękitne, na wysokim obcasie i z odkrytymi palcami. Utrzymują się one na rzemykach. Do kostek dziewczyny przyczepiono fioletowe kwiaty z różowymi zdobieniami. Do lalki dołączone są fioletowe grabki, granatowe kwiaty w zielonej donicy z uszkami oraz pamiętnik.

Jane Boolittle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom and Bloom'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC05
  • Numer modelu: CDC06

W tej serii włosy Jane są wyprostowane i sięgające bioder. Jej grzywka ułożona jest po prawej stronie głowy. Co więcej, część włosów dziewczyny zaczesana jest do tyłu. Przymocowano również do niej czerwoną spinkę w kształcie kwiatu. Uszy lalki przebite są błękitnymi kolczykami w kształcie piór. Jane ubrana jest w czerwoną bluzkę z długim rękawem. Ich końce obszyte są czarną siateczką, natomiast do kołnierza ubrania doszyto futerko tego samego koloru oraz plastikową czaszkę. Całość ozdobiona jest czarnym wzorem przedstawiającym kwiaty. Dziewczyna ma także na sobie sukienkę tego samego koloru. Wykonana jest ona z futra i sięga ona do połowy uda. Całość przepasana jest niebieskim paskiem z czaszką. Na lewym nadgarstku Jane widnieje bransoletka tego samego koloru wykonana z koralików. Jej buty są granatowe, z odkrytymi palcami i wiązane rzemykami. Przytwierdzono do nich również duży, czerwony kwiat. Do lalki dołączona jest granatowa łopatka, niebieskie kwiaty w fioletowej donicy oraz pamiętnik.

Jinafire Long

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom and Bloom'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu: CGH93
  • Numer modelu: CGH95

W tej serii grzywka Jinafire znajduje się po lewej stronie jej czoła. Jest ona pofalowana, a swoją długością osiąga bioder. Na czubku głowy upleciono kok, do którego przytwierdzono czerwoną ozdobę w kształcie kwiatu. Pozostałe włosy lalki są pokręcone i opadają one swobodnie, sięgając do bioder. Jinafire ubrana jest w fioletową sukienkę z asymetrycznym dołem sięgającym do połowy uda. Rękawy ubranka wykonane są z czerwonego materiału i uformowane na kształt płatków kwiatu. Co więcej, obszyte zostało ono połyskującą, tasiemką tego samego koloru, jak również pokryte wzorem przedstawiającym łuski oraz czarne kwiaty. Całość została przepasana koralową tasiemką, do której przytwierdzono czarny pasek. Do jego boków przyszyto również czerwony, połyskujący materiał, wyszyty złotymi wzorami oraz czarną siateczkę. Na lewym nadgarstku Jinafire widnieje turkusowa bransoletka, natomiast na prawym - czarna, w kształcie kwiatu. Buty dziewczyny również mają turkusowy odcień. Ich obcas jest w kształcie smoka, a do kostki przytwierdzono czarną ozdobę z wyrzeźbionym wachlarzem oraz czerwonym kwiatem. Do lalki dołączono czerwoną torebkę w kształcie wachlarzu, utrzymującą się na czarnych rączkach, zieloną doniczkę z czarnymi i czerwonymi kwiatami oraz złotą łopatkę i grabki.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom and Bloom'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu: CGH93
  • Numer modelu: CGH94

W tej serii włosy Cleo ozdobione są granatowymi pasemkami. Co więcej, sięgają one do jej bioder, a ich końce są zakręcone. Grzywka dziewczyny jest prosta oraz lekko podwinięta, natomiast po lewej stronie jej głowy widnieje mała kitka. Jej czubek został z kolei ozdobiony niebieską opaską z kwiatem tego samego koloru. Uszy lalki zostały przebite błękitnymi kolczykami w kształcie kwiatu. Jej szyję zdobi z kolei złoty naszyjnik. Cleo ubrana jest w błękitną sukienkę, sięgającą do połowy uda. Obszyta ona została czarną, połyskującą tasiemką, a całość ozdobiona jest wzorem przedstawiającym kwiaty lilii. Dziewczyna ma również na sobie długi sweter bez rękawów w pionowe, złote i czarne pasy. Całość została przepasana długą chustą w granatowe, czarne i złote, poziome paski, do której przytwierdzono błękitny kwiat. Na lewym nadgarstku Cleo znajduje się czarna bransoletka, natomiast na prawym - błękitna oraz złota. Buty dziewczyny to złote sandałki na obcasie w kształcie węża. Przytwierdzono do nich granatowe oraz błękitne kwiaty, utrzymujące się na kostce. Do lalki dołączono prostokątną, złotą torbę z hieroglifami oraz, donicę z zieloną ziemią i błękitnymi kwiatami oraz złote grabki i łopatkę.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki