Fandom

Monster High Wiki

Gloom Beach (linia lalek)

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.
Gloom Beach logo.jpg

Oryginalne logo

Gloom Beach nowe logo.png

Nowe logo

Gloom Beach – linia lalek Monster High. W tej serii uczniowie wybierają się na Mroczną Plażę (ang. Gloom Beach). Pierwsze lalki zostały wydane w listopadzie 2010 roku. Były to Frankie Stein, Draculaura, Cleo de Nile, Clawdeen Wolf oraz Jackson Jekyll. W lipcu 2011 w ramach serii wydano ekskluzywną lalkę Ghoulii Yelps w pięciopaku z pozostałymi dziewczynami.

Linię wydano ponownie w 2015 roku, ukazały się lalki Frankie, Cleo i Clawdeen.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Oficjalny art (reedycja)
  • Linia: 'Gloom Beach'
  • Wydanie: listopad 2010, lipiec 2011
  • Numer modelu: T7987, -
  • Numer asortymentu: T7988, W2823

Frankie ma włosy spięte niebieską spinką w kształcie błyskawicy. Makijaż i okulary również są niebieskie. W uszach lalki widnieją małe, srebrne kolczyki. Strój kąpielowy ma dwie części - jedna jest czarna z żółtą błyskawicą i różową oprawką, a druga - w żółto-błękitne paski. Pareo lalki jest niebieskie w żółto-czarną kratę. Niebieskie rzymianki Frankie mają czarną podeszwę i niebieskie klamerki. Torebka dziewczyny jest czarna z żółtym spodem oraz różowym i niebieskim uchwytem.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom Beach'
  • Wydanie: listopad 2010, lipiec 2011
  • Numer asortymentu: T7987, -
  • Numer modelu: T7993, W2823

Draculaura ma jednoczęściowy czarny kostium kąpielowy. Są na nim różowe, pionowe paski zrobione z serduszek. Na biodrach ma zawiązaną żółta chustę w różowe kropki. Na nogach lalki widnieją sandały na koturnie, zapinane na różowe i żółte paski z kokardkami. Makijaż dziewczyny jest w dwóch odcieniach różu. Włosy Draculaury są rozpuszczone. W uszach lalki widnieją żółte kolczyki w kształcie kokardek. Dodatkami do stroju są: różowe okulary w kształcie kokardy i żółty krem do opalania z filtrem 500.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom Beach'
  • Wydanie: listopad 2010, lipiec 2011
  • Numer asortymentu: T7987, -
  • Numer modelu: T7992, W2823

Clawdeen ma rozpuszczone włosy z fioletowymi pasemkami i cztery kolorowe kolczyki w uszach - różowy i fioletowy (oba kwadratowe) w jednym uchu oraz dwa trójkątne (zielony i niebieski) w drugim. Dziewczyna ubrana jest w jednoczęściowy strój kąpielowy na jedno ramię zrobiony z tęczowego materiału pokrytego "panterką". Na biodrach ma fioletowy pasek. Clawdeen na swój strój kąpielowy założyła krótką plażową bluzkę w paski o kolorach różu i czerni. Jej buty to różowe koturny ze złotym łańcuchem przy palcach. Do zestawu dołączone są okulary oraz fioletowe frisbee.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Oficjalny art (reedycja)
  • Linia: 'Gloom Beach'
  • Wydanie: listopad 2010; lipiec 2011
  • Numer asortymentu: T7987, -
  • Numer modelu: T7990, W2823

Cleo ubrana jest w dwuczęściowy kostium kąpielowy złożony z żółtych i czarnych pasków. Talia lalki przepasana jest morskim pareo. Lewa noga i prawa ręka dziewczyny wyposażone są w bandaże. Są one w takich samych kolorach co kostium. Buty na koturnach mumii są koloru morskiego. Włosy lalki związane są w koński ogon. W skład akcesoriów lalki wchodzą turkusowe okulary przeciwsłoneczne, trójkątne, złote kolczyki i złoty wachlarzyk.

Jackson Jekyll

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom Beach'
  • Wydanie: listopad 2010
  • Numer asortymentu: T7987
  • Numer modelu: T7991

Jackson ma na sobie koszulę bez rękawów w żółte i białe przekątne paski. Kołnierz koszuli, a także jej kieszenie są w czarno-białe, również przekątne paski. Lalka ma na sobie również czarne spodenki, żółto-zielono-czarne klapki i okulary z pomarańczową oprawką. Do lalki dołączona jest czarno-biała plażowa piłka. Lalka ma wytatuowany znak yin-yang na plecach, pomiędzy ramionami.

Ekskluzywne lalki

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom Beach'
  • Wydanie: lipiec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: W2823

Ghoulia ubrana jest w dwuczęściowy kostium kąpielowy. Jego góra jest koloru czarnego. Ozdobiona jest ona różowymi elementami i malinowymi ramiączkami z kokardką na plecach. Spodenki dziewczyny są różowe. Na obu częściach garderoby widnieją białe kropki. Talia zombie przepasana jest niebieskim paskiem z białymi ćwiekami. Buty Ghoulii to czarne sandałki na obcasie na czerwonej podeszwie.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej w Fandom

Losowa wiki