Fandom

Monster High Wiki

Gillington Webber

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Gillington Webber • Galeria 
Cytat1.png Nieprawda! To bujdy skapcaniałych rybaków! Cytat2.png
Gill w odcinku „Ostrożnie jak z jajkiem
Gillington "Gil" Webber
Gil Skullette.png
Gill art2.jpg
Wiek: 16
Moja BUU-unikalna cecha: Mam w sobie wewnętrzny spokój. Może nie brzmi to szczególnie ekscytująco, ale nieźle sobie radzę ze stresem i łagodzeniem wszelkich konfliktów. Wolę spokojne, dobre fale od gwałtownych sztormów.
Zabójczy Styl: Wyjście z wody na suchy ląd wymaga ode mnie pewnych poświęceń, ale szorty, bezrękawnik i klapki pomagają mi czuć się komfortowo, kiedy przebywam poza wodą. Z powodu mojego hełmu noszenie czegokolwiek z ciasnym kołnierzykiem nie wchodzi w rachubę.
Ulubione zajęcie: Pływanie. Naprawdę kocham pływać, choć może brzmi to banalnie. To chyba tak, jakby potwór lądowy powiedział, że lubi biegać albo chodzić. Podczas pływania mam czas na myślenie i oczyszczenie skrzeli.
Zwierzak: Teraz nie mam żadnego zwierzaka, ale zajmuję się Neptuną – piranią Lagoony – a to prawie jak posiadanie własnego pupila.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy potwory słodkowodne rozmawiają o stworach słonowodnych, jakby były upiorami drugiej kategorii. Wszyscy jesteśmy potworami i nikt nie może traktować kogoś gorzej tylko dlatego, że pływamy w innej wodzie.
Upiorna wada: Chociaż nie jest to powód do dumy, naprawdę boję się oceanu. OK, niekoniecznie wody, ale potworów, które tam mieszkają. Wiem, że nie powinienem, ale musiało upłynąć dużo wody i czasu, zanim poradziłem sobie ze wspomnieniem „czegoś”, co spotkałem jako dziecko. Na szczęście Lagoona pomaga mi pokonywać ten strach.
Ulubione jedzenie: Morskie wodorosty. Wiem, że to trochę egzotyczne jak na potwora słodkowodnego, ale naprawdę je uwielbiam.
Ulubiony przedmiot: Matematyka. Kiedy dorosnę, chciałbym zostać hydro-inżynierem. W związku z tym, potrzebuję jej.
Nielubiany przedmiot: Upiorna literatura. Wolę czytać podręczniki niż powieści.
Ulubiony kolor: Niebieski - jak krystalicznie czysta woda.
Przyjaciele: Lagoona Blue i Clawd Wolf
Dolldiaryicon.jpg Brak pamiętnika

Gillington "Gil" Webber – syn potwora rzecznego. Ma 16 lat. Przez to, że pochodzi z tradycyjnej rodziny, która uważa, że potwory słodkowodne nie powinny spotykać się ze słonowodnymi, jego rodzice nie akceptują jego związku z Lagooną Blue. Mimo to, para potajemnie się spotyka, mimo sprzeciwu.

Osobowość

Gil jest potworem wyluzowanym i wrażliwym. Spośród wszystkich luzaków w Straszyceum, wydaje się on być najbardziej taktowny. Chłopak unika ujawniania miłości w szkole, ponieważ obawia się tego, że będzie musiał zerwać ze swoją dziewczyną - Lagooną, raniąc tym samym jej uczucia. Oprócz tego, Gill jest bardzo miły i pomocny.

Wygląd

Gill ma błękitną skórę pokrytą łuskami. Na rękach, nogach i głowie chłopaka widnieją niebieskie płetwy. Ta znajdująca się na głowie jest zawinięta w prawą stronę oraz pełni funkcję włosów. Na szyi Gilla widnieją dwie pary błękitnych skrzeli. Oczy chłopaka są koloru czarnego.

Klasyczny potwór

CreaturefromtheBlackLagoon.jpg

Gill jest synem potwora rzecznego. Pojawił się on po raz pierwszy w filmie "Gill-man" z 1954 roku.

Film opowiada o wyprawie naukowców w górę Amazonki. Poszukiwali oni skamieniałych szczątków, które potwierdziłyby istnienie człowieka ryby. Co jakiś czas kolejni członkowie zespołu zostali zabijani w tajemniczych okolicznościach. Ostatecznie okazuje się, że stoi za tym prehistoryczny potwór, którego szkieletu szukali. Wkrótce okazuje się, że tytułowy Gill-man potrafi przebywać zarówno w wodzie, jak i na lądzie.

Zdolności

  • Oddychanie pod wodą - Gil jak każdy potwór rzeczny posiada dar oddychania pod wodą. Nie jest jednak w stanie przez dłuższy czas oddychać powietrzem atmosferycznym dlatego musi nosić hełm wypełniony wodą, który sięga jego skrzeli.

Umiejętności

  • Pływanie - Oczywistym jest, że Gil świetnie pływa. Jest członkiem drużyny pływackiej w Monster High.

Relacje

Rodzina

Rodzice Gillingtona to także potwory słodkowodne. Wystąpili oni w odcinku W obronie miłości w postaci dwóch macek w kolorach niebieskim i różowym. Co więcej, nie są oni przyjaźnie nastawieni do potworów słonowodnych, przez co przeciwni są temu, że ich syn spotyka się z Lagooną.

Przyjaciele

Chłopak przyjaźni się z Rossem Palonym i Slomanem Mortavitchem.

Gillington utrzymuje także dobry kontakt z Deuce'm Gorgonem, Clawdem Wolf, Jacksonem Jekyllem, Mannym Taurem oraz Holtem Hyde.

Przyjaciółmi chłopaka są także jego dziewczyna - Lagoona Blue, Venus McFlytrap i Lorna McNess.

Miłość

Po mimo sprzeciwu swoich rodziców Gill potajemnie spotyka się z Lagooną Blue.

Zwierzątko

Gill nie posiada obecnie żadnego zwierzaka. Mimo tego, chłopak szaleje za rybką Lagoony - Neptuną.

Lalki

Skull Shores

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: październik 2011
  • Numer asortymentu: W9180
  • Numer modelu: W9180

Gill ubrany jest w czarną koszulkę bez rękawów. Widnieje na niej rysunek białych ości ryby, otoczonych czerwoną obwódką. Oprócz niej, chłopak ma na sobie sportowe szorty. Sięgają one kolan lalki. Mają one kolor turkusowy. Na lewej nogawce widnieje obrazek białego delfina "surfującego" na białych falach morskich. Na nogach Gilla znajdują się japonki z czarną podeszwą i turkusowymi paskami. Na szyi chłopaka widnieje niebieski wisiorek liścia na sznurku o tym samym kolorze. Na głowie lalki widnieje przeźroczyste akwarium. Do pudełka dołączony jest napój w ananasie.

Dance Class

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dance Class'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBR89

W tej serii Gill ubrany jest w swój przeźroczysty hełm tlenowy, srebrną, błyszczącą bluzkę na ramiączkach oraz czarne sportowe spodnie z seledynowymi ściągaczami przy nogach. Buty chłopaka to czarne adidasy z białym językiem i turkusowymi sznurówkami. Do lalki dołączona jest duża, czarna sportowa torba.

Manster

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Manster'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBX42
  • Numer modelu: CBX42

W tej serii Gill ubrany jest w białą bluzkę z rękawami sięgającymi łokci. Są one turkusowe, a dół ubrania ozdobiony jest wzorem przedstawiającym błękitne fale morskie oraz czarnego rekina. Chłopak ma na sobie również czarne rybaczki, wykończone białymi nićmi. Jego buty to fioletowe japonki. Do lalki dołączona jest zielona gra planszowa, dwie puszki z napojem, zielony i niebieski pionek do gry, czerwona kostka, instrukcja oraz bilecik.

Lalka sprzedawana wyłącznie w dwupaku z Deuce'm Gorgonem.

Wheel Love

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Wheel Love'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CJC47
  • Numer modelu: CJC47

W tej serii na głowie Gillingtona znajduje się fioletowy kask o strukturze przypominającej rybie łuski. Ma on także założone błękitne, półprzeźroczyste gogle w kształcie ryby. Chłopak ubrany jest w bluzkę z krótkimi rękawkami, wykonanymi z czarnej siateczki. Widnieje na niej nadruk, przedstawiający rozmyte fale morskie. Lalka ma także na sobie granatowe, sięgające kolan szorty, ozdobione czarnym wzorem imitującym łuski. Na łokciach i kolanach Gillingtona znajdują się czarne ochraniacze z czaszką. Buty chłopaka to czarne wrotki z rybią płetwą o strukturze łusek. Utrzymują się one na błękitnej podeszwie z półprzeźroczystymi niebieskimi i fioletowymi kółeczkami. Do lalki został dołączony pamiętnik.

Gillington sprzedawany jest wyłącznie w dwupaku z Lagooną Blue.

Shriek Wrecked

  • Lalka
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV82
  • Numer modelu: ?

W tej serii Gil ubrany jest w niebiesko-morską koszulkę bez rękawków w poziome pasy, ze wzorem czarnej kotwicy z czerwoną liną oraz czarne spodnie do kolan ozdobione białymi ośćmi i czerwonymi gwiazdami. Okulary są morskie, z płetwami po bokach i na górze. Jedno szkiełko okularów ma czarny wzór przypominający przepaskę na oko z piszczelami. Na szyi ma srebrny łańcuch z hakiem i zębem rekina. Bransoleta jest identycznego typu co naszyjnik. Na plecach nosi morską torbę na długim ramieniu. Buty są morskie, ze srebrnymi wstawkami. Sięgają poniżej kostki.

Meta Timeline

  • 14 maja 2010: Gill pojawia się w odcinku 16. Urodziny. Zdrobnienie jego imienia zostaje ujawnione w kolejnym odcinku - Błękitna Lagoona.
  • 18 lutego 2011: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Gillington "Gil" Webber.
  • czerwiec 2011: Gill zostaje wspomniany w pamiętniku Lagoony z serii School's Out.
  • 3 listopad 2011: pierwsza lalka Gilla zostaje wydana w ramach serii Skull Shores.
  • 12 lutego 2012: Gillington zalicza swój debiut 3D w filmie Upiorna siła miłości.
  • 24 kwietnia 2014: Profil Gila zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.

Ciekawostki

  • W odcinku Podwajanie problemów Gil wystąpił jako postać w tle obok Lagoony, a ponoć w tym czasie uczył się w innej szkole.
  • Lalka Gila jest pierwszą męską lalką, która ma artykułowane nadgarstki.
  • Web po angielsku oznacza sieć.
  • Gill tłumaczone z angielskiego oznacza skrzela.
  • Imię Gillingtona nawiązuje do tytułowego bohatera filmu "Gill-man".
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki