Fandom

Monster High Wiki

Ghouls Rule (linia lalek)

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.
GR1.jpg

Ghouls Rule – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, przebrane są na imprezę halloweenową. Pierwsze lalki zostały wydane w czerwcu 2012 roku. Był to Frankie Stein, Draculaura, Clawdeen Wolf i Cleo de Nile. W sierpniu tego samego roku, rozszerzono linię o lalkę Abbey Bominable.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghouls Rule'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X3712
  • Numer modelu: X3718

W tej serii włosy Frankie są związane w kitkę na czubku głowy. Całość jest polokowana i tapirowana. Grzywka dziewczyny znajduje się na lewej stronie czoła. Jej uszy przepite są kolczykami w kształcie nakrętek. Lalka ubrana jest w dwuczęściową sukienkę. Pierwsza jest czarna, z błyszczącego materiału. Gdzieniegdzie widnieją na niej niebieskie nakrętki. Dolna część jest biała, ze srebrnymi paskami i rozcięta na przodzie. Oprócz tego, obszyta jest czarną tasiemką ze szwami. Na sukienkę założony jest srebrny bezrękawnik z kołnierzem. Buty Frankie to czarne kozaki z wyrzeźbionymi łańcuchami i nakrętkami. Na obu nadgarstkach lalki znajdują się srebrne bransolety. W pudełku znajduje się niebieska maska w kształcie błyskawicy, niebieski kociołek, srebrny kocioł z zieloną mazią w środku oraz niebieska szczotka.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghouls Rule'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X3712
  • Numer modelu: X3716

W tej serii Draculaura ma pokręcone i natapirowane włosy. Większość z nich jest czarna. Bezpośrednio od głosy odbiega kilka różowych kosmyków włosów, które na końcu są skołtunione. Uszy dziewczyny przepite są różowymi kolczykami w kształcie serca. Lalka ubrana jest w dwuczęściową sukienkę. Pierwszą część stanowi biały gorset z wielkim, różowym kołnierzem w kształcie skrzydeł nietoperza oraz z szarą peleryną w różowe zawijasy. Druga część ubrania ma trzy warstwy. Pierwsza wykonana jest z takiego samego materiału co peleryna, a pozostałe dwie są różowe i brokatowe. Trzecie jest nieco jaśniejsza od drugiej. Oprócz tego, sukienka wyposażona jest w wielkie, czarno-różowe skrzydła nietoperza. Na nogach Draculaury widnieją różowo-czarne rajstopy. Jej buty natomiast są czarne, brokatowe. Do pudełka dołączona jest różowa, brokatowa maska, figurka kościotrupa, różowe kolczyki w kształcie kokard, różowy kociołek i malinowa szczotka.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghouls Rule'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X3712
  • Numer modelu: X3715

Clawdeen w tej odsłonie ma fioletowe, pokręcone włosy. Kostium dziewczyny pokryty jest małymi srebrno-fioletowymi kwadracikami. Nogawki stroju pokryte są czarnym, grubym futrem. Talia lalki przepasana jest złotym pakiem. Na jej nadgarstku założona jest złota bransoletka, a na dłoniach - zielone rękawiczki. Buty Clawdeen wyposażone są w złote koturny. Uszy dziewczyny przebite są zielonymi kolczykami. W pudełku znajduje się również czarna maska wykonana z piór na złotej rączce, zielony kociołek, fioletowa szczotka oraz czarna szafka z zielonym płynem w środku.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghouls Rule'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X3712
  • Numer modelu: X3718

W tej serii Cleo ma włosy sięgające jej ramion. Ozdobione są one niebieskimi pasemkami. Mają one grzywkę oraz koka z tyłu głowy. Na szyi dziewczyny widnieje złoty naszyjnik z podobizną węża. Lalka ubrana jest w złotą suknię w niebieskie paski. Ma ona czarną szarą pelerynę z czarnymi paskami. Podobny wzór ma dolna część sukienki, zaczynająca się w udach Cleo. Ma ona jednak turkusowe paski. Na obu nadgarstkach dziewczyny widnieje złota bransoletka. Buty lalki są koloru morskiego. Mają one po dwie wstążeczki w górnej części, a ich obcas jest pod palcami. Jest to odwrócona, złota piramida. Do lalki dołączony jest błękitny kociołek, niebieska szczotka oraz srebrno-złota waza ze srebrną łyżką i kubkiem.

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Linia: 'Ghouls Rule'
  • Wydanie: sierpień 2012
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: Y0366

Abbey ubrana jest w wełnianą sukienkę z długimi rękawami, zakończoną białym futerkiem. Na szyi lalka założony ma lodowy kołnierz, z którego zawisają sople lodu. Biała część sukienki ozdobiona jest srebrnymi śnieżynkami. Oprócz tego podszyta jest czarnym tiulem. Sukienka przepasana jest czarnym pasem, z którego "zwisają" czarne lodowe sople. Przeźroczyste buty Abbey ozdobione są niebieskim futerkiem - również przezroczystym. Obcasy swoim kształtem przypominają sople lodu. Usta lalki pomalowane są na różowy kolor. Kolorowa kitka dziewczyny ułożona jest na lewą stronę. Abbey ma na głowie również białą, futrzaną czapkę, ozdobioną lodowym, niebieskim kwiatem. Maska dziewczyny jest koloru fioletowego. Do lalki dołączony jest różowy kociołek.

Ciekawostki

  • Jest to póki co jedyna seria, w której arty powstały wyłącznie w technice trójwymiarowej.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki