FANDOM

Ghouls' Getaway Logo

Ghouls' Getaway – linia lalek Monster High. Pojawiają się w niej Jinafire Long, Spectra Vondergeist i Meowlody. W późniejszej odsłonie pojawiły się Elissabat i Jane Boolittle. Lalki zostaną wydane w 2015 roku.

Lalki

Jinafire Long

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghouls' Getaway'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Jinafire są proste. Jeden kosmyk jest związany w kitkę. Grzywka jest prosta, opadająca na czoło. Na głowie ma ozdobę składającą się z beżowych pędów bambusa oraz beżowego płomienia. Uszy lalki są przebite fioletowymi kolczykami. Lalka ubrana jest w czerwoną sukienkę we wzory masek Tiki i bambusów, z krótkimi rękawkami. Funkcję napierśnika i paska pełni beżowa ozdoba z masek Tiki, bambusów i płomieni. Na rękach ma fioletowe bransolety. Buty są czerwone, ozdobione na górze wizerunkiem płomieni.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghouls' Getaway'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Spectry są różowe i proste. Jej grzywka opada na bok czoła. Na głowie ma ozdobę składającą się z beżowego łańcucha i różowych kwiatów hibiskusa. Uszy są przebite długimi, beżowymi kolczykami. Również są zrobione z łańcucha. Lalka ubrana jest w żółtą sukienkę bez ramiączek z wzorami kwiatów i bambusowych łańcuchów. Oplata ją szarfa z beżowego łańcucha i różowych kwiatów hibiskusa. Na rękach lalka ma kwadratowe bransoletki. Na nogach dziewczyna ma różowe, kwiatowe buty na beżowym koturnie stworzonym z pałek.

Meowlody

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghouls' Getaway'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Meowlody są związane w kitkę. Jej grzywka jest zaczesana do tyłu. Na głowie ma pomarańczową ozdobę z kwiatami i geometrycznymi wizerunkami rybich ości. Ucho lalki przebite jest długim, czerwonym kolczykiem. Szyję zdobi wielki, pomarańczowy naszyjnik z ości i kości. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę na jedno ramię we wzory. Powyżej łokci lalka ma założone czerwone bransolety. Jej buty to pomarańczowe sandały na koturnie. Przód cholewki przywodzi na myśl rybie ości.

Elissabat

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghouls' Getaway'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Elissabat mają polokowane końce. Jej grzywka jest zaczesana do tyłu. Na głowie ma ozdobę składającą się z czarnego nietoperza i żółtych liści. Uszy dziewczyny są przebite beżowo-czarnymi kolczykami. Lalka ubrana jest w niezasłaniającą brzucha białą koszulkę w czarne i fioletowe romby z krótkimi rękawkami oraz krótką, rozkloszowaną fioletową spódnicę we wzory. Na nadgarstkach ma bransoletki z żółtych liści. Buty dziewczyny są beżowe, wiązane na kostkach, z koturnem zrobionym z pustych od środka kwadratów.

Jane Boolittle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghouls' Getaway'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Jane są niebieskie i proste. Jej grzywka została zaczesana do tyłu i związana w wysoką, krótką kitkę. Oplata ją żółta ozdoba. Uszy są przebite turkusowymi kolczykami z kółek i czaszek. Na szyi ma rozłożysty, żółty kołnierz zrobiony z kości i liści. Lalka ubrana jest w fioletową, wzorzystą sukienkę bez ramiączek i turkusowy pasek z czaszką i piórami. Na rękach ma bransoletki: jedną żółtą i drugą turkusową. Buty dziewczyny mają ten sam kolor co pasek. Są to sandały na koturnie.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek