Fandom

Monster High Wiki

Ghoulebrities in Londoom

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
GiL Logo.png

Ghoulebrities in Londoom – linia lalek Monster High. W niej celebrytki, które uczęszczają do Straszyceum, wybierają się dna wycieczkę do Londynu. W serii pojawia się Elissabat, Catty Noir oraz Viperine Gorgon. Linia została wydana w lutym 2015 roku.

Lalki

Elissabat

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoulebrities in Londoom'
  • Wydanie: luty 2015
  • Numer asortymentu: CGF51
  • Numer modelu: CGF51

W tej serii włosy Elissabat zostały związane w koński ogon. Jej głowa została ozdobiona czerwoną opaską z kokardką. Dziewczyna ubrana jest w granatową sukienkę bez rękawów. Ozdobiona jest ona czerwoną i fioletową kratą oraz czerwonym kołnierzem z falbankami. Ubrano zapisane jest z przodu na karmazynowy guzik, a całość została przepasana długim, zwisającym rubinowym paskiem. Buty Elissabat to fioletowe kalosze na koturnie, sięgające do kolan. Widnieje na nich biała czaszka. Do lalki dołączono okrągłą, czarną torbę z "rozpływającą się" flagą Wielkiej Brytanii.

Lalka sprzedawana jest w trójpaku z Catty Noir i Viperine Gorgon.

Catty Noir

  • Lalka
  • oficjalny art
  • Linia: 'Ghoulebrities in Londoom'
  • Wydanie: luty 2015
  • Numer asortymentu: CGF51
  • Numer modelu: CGF51

W tej serii włosy Catty są lekko pofalowane, a na jej grzywce, ułożonej po prawej stronie głowy, znajduje się czarne pasemko. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę bez rękawów, sięgającą do połowy uda. Widnieje na niej nadruk, przedstawiający flagę Wielkiej Brytanii z efektem rozbitego lustra. Całość została przepasana malinowym paskiem ze srebrną klamrą w kształcie "13". Na lewym nadgarstku dziewczyny widnieje różowa bransoletka z ćwiekami. Jej buty to białe kozaki, sięgające do kolan, na srebrnej podeszwie. Do lalki dołączono różową walizkę z białą czaszką oraz rączką w kształcie rybich ości.

Lalka sprzedawana jest w trójpaku z Elissabat i Viperine Gorgon.

Viperine Gorgon

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoulebrities in Londoom'
  • Wydanie: luty 2015
  • Numer asortymentu: CGF51
  • Numer modelu: CGF51

W tej serii włosy Viperine są wyprostowane oraz pozbawione białych pasemek. Na nosie dziewczyny widnieją różowe okulary przeciwsłoneczne, natomiast jej uszy zostały przebite błękitnymi kolczykami w kształcie pacyfki. Lalka ubrana jest w granatową bluzkę na różowych ramiączkach. Widnieje na niej nadruk przedstawiający różowe, białe, malinowe oraz niebieskie, kręcone paski. Viperine ma także na sobie spódniczkę z podobizną "zakręconej" flagi Wielkiej Brytanii. Buty dziewczyny to błękitne botki na koturnie, ozdobione frędzelkami w kształcie węży. Do lalki dołączono dużą, niebieską torbę na ramię, również ozdobioną frędzlami z podobiznami węży.

Lalka sprzedawana jest w trójpaku z Elissabat i Catty Noir.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki