FANDOM

Assortment logo - Ghoul Sports

Ghoul Sports - linia lalek Monster High. Jest ona poświęcona różnym dyscyplinom sportowym. Lalki, które w niej występują, zostały wydane w maju 2014 roku. Są to Clawdeen Wolf, która gra w baseball, Spectra Vondergeist, grająca w tenisa, a także Toralei Stripe, która gra w piłkę nożną.

Lalki

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Sports'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJR11
  • Numer modelu: BJR12

W tej serii włosy Clawdeen są upięte w koński ogon oraz lekko pokręcone. Na jej głowie znajduje się granatowa czapka z daszkiem, na której widnieje logo Monster High. Jest ona również ozdobiona kolcami. Dziewczyna ubrana jest w dwuczęściowy strój do gry. Jest on w liliowo-białe pionowe paski. Jego górę stanowi bluza z rękawami z czarnej siateczki, ozdobiona wzorem przedstawiającym różowy suwak. Spodnie Clawdeen sięgają jej łydek. Buty dziewczyny są czarne, na wysokim obcasie. Znajduję się na nich białe skarpetki. Do lalki dołączona jest zielona rękawica, biała piłka, kij w kształcie kości, fioletowy pokrowiec oraz pamiętnik.

Toralei Stripe

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Sports'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJR11
  • Numer modelu: BJR14

W tej serii włosy Toralei związane są w koński ogon. Jej grzywka jest natomiast prosta. Uszy dziewczyny przebite są różowymi kolczykami. Jej szyja przewiązana jest łososiową arafatką. Toralei ma na sobie również bluzkę na ramiączkach w biało-niebieskie pionowe paski. Widnieje na niej narzutka wykonana z czarnej siateczki, ozdobiona różową liczbą "9". Spodnie kotki to czarne szorty, ozdobione u góry pomarańczową kratką. Buty dziewczyny są różowe, z kolcami na podeszwie oraz bez obcasów. Na jej nogach widnieją także czarne ochraniacze. Do lalki dołączona jest niebieska piłka do gry w piłkę nożną, różowy worek na piłkę oraz pamiętnik.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Sports'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJR11
  • Oznaczenie modelu: BJR13

W tej serii włosy Spectry upięte są w koński ogon. Są one również lekko pokręcone. Na głowie dziewczyny widnieje również zielona, półprzeźroczysta czapka z daszkiem. Lalka ubrana jest w liliową sukienkę, ozdobioną fioletowymi nadrukami przedstawiającymi łańcuchy. Do górnej części ubrania jest doszyta czarna narzutka z krótkim rękawkiem. Całość przepasana jest jasnozielonym paskiem. Na obu nadgarstkach Spectry widnieją bransoletki tego samego koloru co pas. Buty dziewczyny są białe, na zielonym koturnie. Wystają z nich skarpetki. Do lalki dołączona jest biała rakieta do tenisa, zielona piłeczka, jasnozielony pokrowiec oraz pamiętnik.

Ciekawostki

  • Lalki Toralei w tej serii występują w dwóch wariantach: z twarzą typową dla niej lub twarzą z ciemniejszą łatką, ostrzej zakończonymi paskami i brwiami oraz jaśniejszymi oczami.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek