Fandom

Monster High Wiki

Ghoul Spirit (linia lalek)

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Assortment logo - Ghoul Spirit.png

Ghoul Spirit - linia lalek Monster High. Poświęcona jest ona kibicowaniu szkolnej drużynie. Lalki, które ukazały się w serii, zostały wydane w grudniu 2013 roku. Byli to Frankie Stein, Venus McFlytrap, Spectra Vondergeist oraz Sloman Mortavitch.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Spirit'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDF07
  • Numer modelu: BDF08

W tej serii włosy Frankie związane są w koński ogon. Grzywka lalki ułożona jest na lewej stronie czoła dziewczyny. Całość, ozdobiona jest niebieskimi pasemkami. Dziewczyna ubrana jest w błękitną tunikę z długimi rękawami. Jest ona w ukośne czarne i białe paski. Na ubranku znajduje się czarna kamizelka z logiem Monster High w białej obwódce. Oprócz tego, górna i dolna część ubrana obszyta jest żółtą tasiemką. Na prawej dłoni lalki znajduje się czarna piankowa ręka kibica. Ozdobiona jest ona różowymi elementami i logiem Monster High. Buty Frankie są na koturnie. Co ciekawe, lewy but jest niebieski z czarnym koturnem, a prawy - czarny z niebieskim koturnem.

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Spirit'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDF07
  • Numer modelu: BDF09

W tej serii uszy Venus przebite są ciemnozielonymi kolczykami, które przypominają winorośl. Dziewczyna ubrana jest w ciemnozieloną sukienkę z krótkimi, postrzępionymi rękawkami. Jest ona obszyta różowymi tasiemkami na górnej i dolnej części. Na piersi lalki widnieje logo Monster High. Spod niego "wyrasta" kilka roślin. Sukienka Venus ozdobiona jest również zielonym wzorem, który przypomina kolce róży. Zaczyna się on mniej więcej pod żebrami dziewczyny. W talii lalki widnieje kawałek zielonego, postrzępionego materiału. Buty Venus są różowe, na koturnie, z odkrytymi palcami. Do lalki dołączony jest czarny megafon, ozdobiony białym i różowym paskiem.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Spirit'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDF07
  • Oznaczenie modelu: BDF10

W tej serii na głowie Spectry widnieje niebieska opaska. Dziewczyna ubrana jest w czarną koszulkę z krótkimi rękawkami. Obszyta jest ona różowymi tasiemkami. Na jej środku widnieje logo Monster High. Lalka ubrana jest również w fioletową spódnicę. Jest ona ozdobiona wzorami przedstawiającymi szare łańcuchy, a w dodatku - postrzępiona. Na lewym nadgarstku Spectry znajduje się niebieska bransoletka. Buty dziewczyny są fioletowe i wyglądają tak, jakby w całości były uformowane z łańcucha. Co więcej, utrzymują się one na czarnych łańcuchach z ćwiekami. Do lalki dołączony jest biało-różowy pompon cheerleaderski.

Sloman Mortavitch

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Spirit'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDF07
  • Numer modelu: BGD87

W tej serii Slo Mo ubrany jest w purpurową koszulkę, na której widnieje logo MH, z którego spływa czarna maź. Chłopak ma na sobie również granatowe rybaczki obszyte białą nicią oraz czarne trampki. Do lalki dołączona jest czarno-łososiowa chorągiewka z logiem MH.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki