FANDOM

Ghoul Fair - linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują to Scarah Screams, Howleen Wolf, Elissabat oraz Ross Palony. Lalki zostały wydane w maju 2015 roku. Tego samego roku, w ramach serii zostanie wydany także Clawd Wolf oraz Skelita Calaveras.

Lalki

Scarah Screams

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Fair'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW69
  • Numer modelu: CHW73

W tej serii włosy Scarah są wyprostowane i sięgają one do bioder dziewczyny. Jej grzywka, ozdobiona cytrynowymi pasemkami, zaczesana jest na prawą stronę głowy. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę, sięgającą do połowy uda. Utrzymuje się ona na czarnej siateczce z golfem. Całość ozdobiona jest zielonymi kleksami, a ponadto - oddzielona różową tasiemką. Buty Scarah to białe kozaki na półprzeźroczystym, cytrynowym koturnie w kształcie piany. Do lalki zostało dołączone przeźroczyste, zielone wiaderko, z którego kapie woda.

Howleen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Fair'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW69
  • Numer modelu: CHW70

W tej serii po obu stronach głowy Howleen opadają dwa, zakręcone kosmyki. Reszta włosów sięga łopatek i jest pokręcona. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę na ramiączkach, sięgającą do połowy uda. Jej prawe ramiączko wykonane jest z niebieskiej siateczki. Całość ozdobiona jest różowymi i niebieskimi wzorkami, przedstawiającymi balony, serca oraz loga MH. Buty Howleen są błękitne, a na ich koturnie wygrawerowany został balon. Do lalki został dołączony balon w kształcie czaszki w kolorze miodu.

Elissabat

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Fair'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW69
  • Numer modelu: CHW71

W tej serii włosy Elissabat są wyprostowane i sięgają one do bioder. Ponadto, ozdobione są one czerwonymi pasemkami. Lalka ubrana jest w fioletową sukienkę na czarnych ramiączkach, sięgającą do połowy uda. Ozdobiona jest ona czerwoną falbanką oraz czarnymi i czerwonymi wzorkami przedstawiającymi nietoperze oraz trzepaczki i wałki do ciasta. Buty Elissabat są czerwone, z wygrawerowaną pajęczyną oraz obcasem w kształcie trzepaczki. Do lalki dołączono czerwoną tacę z czarnymi lizakami w kształcie nietoperzy.

Ross Palony

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Fair'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW69
  • Numer modelu: CHW72

W tej serii Ross ubrany jest w czarną koszulkę z rękawkami sięgającymi łokci. Widnieje na niej nadruk przedstawiający płomienie. Oprócz tego, chłopak odziany został w granatowe, sięgające kolan szorty. Jego buty to pomarańczowe trampki z wygrawerowanym płomieniem. Do lalki dołączono czerwony patyk, na którym umieszczono dwie pianki.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki