FANDOM

Assortment logo - Ghouls Night Out.png

Ghoul's Night Out – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, wybierają się do klubu na imprezę. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w czerwcu 2013 roku. Były to Lagoona Blue, Spectra Vondergeist oraz Rochelle Goyle. W sierpniu tego samego roku, linia została wzbogacona o czteropak, w którym znalazła się lalka Venus McFlytrap, Clawdeen Wolf, Ghoulii Yelps oraz Rochelle.

Lalki

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Night Out'
  • Wydanie: czerwiec 2013
  • Numer asortymentu: BBC09
  • Numer modelu: BBC11

W tej serii Lagoona ma pokręcone włosy. Znad uszu dziewczyny wystają dwa swobodne kosmyki włosów - jeden po każdej stronie. Lalka ubrana jest w czarną, błyszczącą sukienkę ozdobioną wzorkiem z czerwonych rybek. Całość przepasana jest różowym paskiem z pokaźną klamrą. Na ubranku znajduje się niebieskie, błyszczące bolerko. Szyję Lagoony zdobi błękitny naszyjnik z pereł i wisiorkiem w kształcie rozgwiazdy. Na obu dłoniach dziewczyny widnieją błyszczące, różowe rękawiczki bez palców z niebieskimi obwódkami. Buty lalki to błękitne kozaczki z różowymi rzepami. Do pudełka dołączona jest czarno-biała torebka ozdobiona niebieskimi wodorostami oraz czarną rybką na różowym tle, srebrna kosmetyczka, czarny iCoffin, srebrna fiolka z perfumami oraz pamiętnik.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Night Out'
  • Wydanie: czerwiec 2013
  • Numer asortymentu: BBC09
  • Numer modelu: BBC12

W tej serii włosy Spectry są purpurowe i lekko pokręcone. Na głowie dziewczyny znajduje się czarny kapelusik z fioletową ozdóbką. Uszy lalki przebite są srebrnymi kolczykami. Szyję Spectry zdobi srebrna kolia. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę na bez ramiączek, ozdobioną wzorkiem ze srebrnych i fioletowych łańcuchów. Całość przepasana jest liliowym paskiem ze srebrną klamrą, w kształcie kłódki. Na ubranku widnieje przezroczysty, fioletowy płaszczyk bez rękawów z kołnierzem. Buty Spectry są srebrne i wiązane wokół kostki. Ich podeszwa jest fioletowa. Całość ozdobiona jest kilkoma łańcuchami. Do lalki dołączona jest fioletowa torebka ze srebrną rączką i łańcuchami tego samego koloru, fioletowy iCoffin, biała kosmetyczka, w kształcie kłódki, oraz pamiętnik.

Rochelle Goyle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Night Out'
  • Wydanie: czerwiec 2013, sierpień 2013
  • Numer asortymentu: BBC09, -
  • Numer modelu: BBC10, BBR96

W tej serii Rochelle ma grzywkę podzieloną na dwa kosmyki. Oba znajdują się po obydwu stronach twarzy. Oprócz tego, związane są srebrnymi spinkami w kształcie Fleur-de-lis. Szyja dziewczyny przewiązana jest szalem w czarno-białe paski. Lalka ubrana jest w sukienkę wiązaną na jednym ramieniu. Jest ona ozdobiona białymi, czarnymi i różowymi wzorkami, a także ozdobiona różowymi falbankami - przy rękawie, nad pasem, przy biodrach i na końcu ubranka. Na obu rękach Rochelle widnieją różowe, połyskujące nałokietniki. Buty dziewczyny to różowe, bogato zdobione sandałki na srebrnych obcasach. Do lalki dołączona jest różowo-czarna torebka, różowa kosmetyczka, srebrna fiolka perfum, różowy ICoffin oraz pamiętnik.

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Night Out'
  • Wydanie: sierpień 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBR96

W tej serii włosy Venus związane są w koński ogon. Uszy dziewczyny przebite są długimi, zielonymi kolczykami. Lalka ubrana jest w czarną bluzkę z różowym dołem i czarną sukienkę z różowymi falbankami. Różowe elementy ozdobione są czarnymi paskami, przypominającymi korzenie. Całość przepasana jest zielonym paskiem, który wygląda jak liana. Buty lalki to zielone szpilki na obcasie w kształcie źdźbła trawy. Nad butami widnieją czarne skarpetki. Do lalki dołączona jest różowa torebka z zieloną rączką oraz zielony iCoffin.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Rochelle, Ghoulią i Clawdeen.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Night Out'
  • Wydanie: sierpień 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBR96

W tej serii włosy Ghoulii związane są w koński ogon. Głowę dziewczyny zdobi czerwona opaska. Na nosie lalki widnieją okulary w czerwonych oprawkach. Uszy Ghoulii przebite są rubinowymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest w granatową sukienkę z czerwonym kołnierzykiem oraz czarnymi, bufiastymi rękawkami, zakończonymi czerwoną tasiemką. Na środku ubranka widnieją dwa białe paski. Na tali Ghoulii znajduje się czarno-czerwona falbanka, utrzymująca się na czerwonej tasiemce. Buty dziewczyny są białe na czerwonym koturnie. Mają one liczne dziurki. Do lalki dołączona jest czerwona, okrągła torebka oraz iCoffin tego samego koloru.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Rochelle, Venus i Clawdeen.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Night Out'
  • Wydanie: sierpień 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBR96

W tej serii włosy Clawdeen są pokręcone i ozdobione fioletowymi pasemkami. Na głowie dziewczyny znajduje się złota opaska. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę ozdobioną poziomymi złotymi paskami. Jej rękawy sięgają nadgarstków. Są one fioletowe i ozdobione złotą tasiemką na końcu. Koturny Clawdeen są koloru fioletowego. Mają one wywiniętą podszewkę - również fioletową. Do lalki dołączona jest złota torebka oraz fioletowy iCoffin.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Rochelle, Venus i Ghoulią.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki