FANDOM

Ghoul's Beast Pet Logo.png
Clawesome Pet Salon Logo.png

Ghoul's Beast Pet – linia lalek Monster High. Postacie w niej występujące mają dołączone zwierzątka. Są to Cleo de Nile i Lagoona Blue. W późniejszym wydaniu doszły też lalki Frankie Stein i Draculaury. Lalki zostaną wydane w 2016 roku. W ramach serii został też wydany playset Clawesome Pet Salon z lalką Clawdeen Wolf bez artykulacji w nadgarstkach i łokciach.

LalkiEdytuj

Cleo de Nile Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Beast Pet'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNX38
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Cleo są proste, z blond pasemkami i sięgają do ud. Grzywka opada na całe czoło. Lalka ubrana jest w błękitną sukienkę w egipskie wzory, obszytą złotą tasiemką, utrzymującą się na pojedynczym, ukośnym, złotym ramiączku. Na ręce ma dużą, złotą bransoletę. Buty lalki są złote, na wysokim obcasie. Do lalki dołączono szarego kota ze złotym naszyjnikiem.

Lagoona Blue Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Beast Pet'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNX38
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Lagoony są mocno pokręcone, z paroma morskimi pasemkami i sięgają do talii. Lalka ubrana jest w dwuwarstwową sukienkę z krótkimi rękawkami. Pierwsza warstwa jest wykonana z łososiowego materiału a wierzchnia jest morska, we wzory żółwi, kwiatów, fal i muszli. Na ręce ma małą, łososiową bransoletkę. Buty są tego samego koloru co bransoletka. Do lalki dołączono różowego żółwia z morską skorupą i czerwoną kokardą na głowie.

Frankie Stein Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Beast Pet'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNX38
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Frankie są pofalowane i sięgają talii. Grzywka jest zaczesana do tyłu i związana kitką. Lalka ubrana jest w niebieską sukienkę na czarnych ramiączkach w czerwoną i bladoniebieską kratkę oraz wzory żółtych piorunów, białych guzików i igieł z nitkami. Pod biustem ma doszytą czerwoną tasiemkę. W ręku trzyma błękitną torebkę w kształcie szpulki z nitką. Buty są czerwone i na obcasie. Do lalki dołączono niebieskiego "ożywionego" misia.

Draculaura Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Beast Pet'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNX38
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Draculaury są proste i sięgają talii. Lalka ubrana jest w malinową tunikę w czerwone wzory serc z kłami oraz buraczkową spódnicę w różowe pajęczyny, serca i błękitne groszki. Dwie części garderoby połączone są różową tasiemką z kokardką. Buty są błękitne i na koturnie. Do lalki dołączono różowego pudla ze skrzydłami nietoperza.

Playsets Edytuj

Clawesome Pet SalonEdytuj

  • Lalka z zestawem
  • Oficjalny art
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Clawdeen są proste i sięgają pośladków. Od wewnątrz są pofarbowane na fioletowo. Na szyi ma złoty, podwójny łańcuszek z zawieszką w kształcie wilczej łapy. Lalka ubrana jest w seledynowo-fioletową sukienkę przed kolana, na ramiączkach, we fioletowe wzory łap z przodu. Jej buty to fioletowe, ćwiekowane z przodu szpilki. Dołączono do niej torebkę tego samego koloru o kształcie łapy, złotą smycz, czerwoną miskę z kością oraz fioletowo-wrzosowego wilka. W skład zestawu wchodzi fioletowe krzesło barowe na srebrnej nodze, zielony stolik na chabrowych nogach, srebrna wanienka z pianą, błękitna butelka, zielona obroża, różowa narzutka dla psa, niebieski kartonik, fioletowa szczotka do sierści oraz różowo-chabrowa półka na zwierzęce akcesoria połączona z czarnym blatem stabilizowanym przez pajęczynę tego samego koloru.

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki