FANDOM

Assortment logo - Ghoul's Alive!

Ghoul's Alive! – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, ubrane są w swoje podstawowe stroje. Dodatkowo, każda z nich jest interaktywna. Pierwsze lalki zostały wydane w listopadzie 2012 roku. Były to Frankie Stein, Clawdeen Wolf oraz Spectra Vondergeist. W lutym 2014 roku seria została rozszerzona o kolejne postacie. Do grona lalek tej serii dołączyli Toralei Stripe, Deuce Gorgon oraz Robecca Steam.

2012

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Alive!'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0421
  • Numer modelu: Y0424

Frankie ubrana jest w strój podobny do podstawowego. Lalka ma jednak założoną białą kamizelkę z czarnym kołnierzykiem. W sukience dziewczyny nie ma już czerwonej kratki. Widnieje tam tylko niebieska, granatowa i biała. Sama sukienka wydaje się trochę szersza. Buty i pasek Frankie nie uległy zmianie. Wnuczka Frankensteina ma na prawym nadgarstku dwie białe bransoletki. Grzywka dziewczyny zaczesana jest na prawe ucho.

Dziewczyna ma umiejętność elektryzowania się i pokazywania swoich kości klatki piersiowej, kości nosa i policzków.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Alive!'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0421
  • Numer modelu: Y0422

Clawdeen ubrana jest w ubrania podobne do ubrań podstawowych. Są one jednak trochę zmodyfikowane. Bluzka dziewczyny jest koloru żółtego. Ma ona dekolt ze ściągaczem. Ponad to, ozdobiona jest czarnymi odciskami pazurów. Na niej widnieje czarny bezrękawnik z fioletowym wykończeniem i futrem wokół szyi - również fioletowym. Sukienka lalki ma kolor purpurowy. Ma ona obszycie z czarnej siateczki. Oprócz tego,jest wykonana z mieniącego się materiału. Pasek Clawdeen, jej buty, naszyjnik i fryzura nie uległy zmianie.

Wilkołaczyca w tej serii potrafi zamykać oczy, przechylać głowę i wyć.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Alive!'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y0421
  • Numer modelu: Y0423

Ubrania Spectry podobne są do tych, które ma w serii School's Out. Dziewczyna ubrana jest w fioletową sukienką z czarnymi i srebrnymi elementami. Czarna siateczka przy spódnicy jest trochę dłuższa od tej z poprzedniej wersji. Sama spódnica również została zmodyfikowana. Została przedłużona i ozdobiona srebrnymi figurami w kształcie plastrów miodu. Buty lalki, jej fryzura, pasek oraz biżuteria nie zostały zmienione.

Spectrze w tej serii świecą się na niebiesko ręce i uda.

2014

Toralei Stripe

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Alive!'
  • Wydanie: luty 2014
  • Numer asortymentu: CBL23
  • Numer modelu: CBL25

W tej serii włosy Toralei są uczesane na "boba" oraz lekko czerwone. Szyja kotki ozdobiona jest pomarańczową chustką. Dziewczyna ubrana jest w czerwoną tunikę na ramiączkach z ukośnymi czarnymi i białymi paskami. Na rękach ma niedopasowane rękawiczki, lewa ma trzy ćwieki i kwadratową dziurę. Toralei ma na sobie również czarną spódniczkę z czerwonymi śladami pazurów. Jej buty są czerwone, na czerwonych koturnach.

Toralei w tej serii wydaje odgłosy mruczenia oraz macha ogonem.

Deuce Gorgon

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Alive!'
  • Wydanie: luty 2014
  • Numer asortymentu: CBL23
  • Numer modelu: CBL24

W tej serii Deuce ma na sobie czerwoną koszulkę bez rękawów, na której widnieje biała czaszka i czarny magnetofon. Na niej założona jest kamizelka z czarnym kołnierzem biało-szare paski. Spodnie lalki, ozdobione szarym paskiem z czerwoną klamrą i łańcuchem są koloru czarnego. Widnieją na nich małe kwadraciki. Oprócz tego, Deuce założone ma czarno-białe buty z szarą podeszwą. Lalka ma na nosie czerwone okulary.

Deuce w tej serii ma świecące oczy.

Robecca Steam

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul's Alive!'
  • Wydanie: 2014
  • Numer asortymentu: CBL23
  • Numer modelu: BDD92

W tej serii włosy Robecci są nieco skrócone, sięgają one ramion dziewczyny. Są one jednak tradycyjnie pokręcone. Na głowie lalki widnieją miedziane gogle z antenką. Jej uszy natomiast przebite są długimi, brązowymi kolczykami w kształcie kół zębatych. Robecca ubrana jest w czarną kamizelkę ze złotymi obszyciami oraz czarno-granatowo-białą sukienkę w stylu retro. Ozdobiona jest ona brązowymi rombami i kołami zębatymi. Sukienkę zdobi granatowa i metalowa imitacja sukienki. Brązowe buty upiorki pełne są różnorodnych trybików, kół zębatych i śrub. Sięgają one do łydek Robecci. Na prawej ręce dziewczyna ma granatową bransoletkę.

Robecca w tej serii wydaje mechaniczne odgłosy.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek