Fandom

Monster High Wiki

Geek Shriek

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
GeekS logo.png

Geek Shriek – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, ubrane są w odzież i akcesoria charakterystyczne dla "hipsterów". Pierwsze lalki z serii zostały wydane w listopadzie 2014 roku. Występuje w niej Frankie Stein, Abbey Bominable oraz Howleen Wolf.

W czerwcu 2015, do grona lalek z serii dołączyły Ghoulia Yelps, Catty Noir oraz Gigi Grant.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Geek Shriek'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CGG96
  • Numer modelu: CGG94

W tej serii włosy Frankie sięgają do jej bioder. Jej grzywka natomiast jest prosta. Na nosie lalki znajdują się okulary w niebieskich oprawkach, które kształtem przypominają błyskawice. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę sięgającą do połowy uda. Widnieje na niej wzór wykonany z czarno-niebieskiej szachownicy. Ponadto, ozdobiona jest ona czerwoną kokardą przy dekolcie, a jej rękawki, sięgające łokcia, są czarne. Buty Frankie są niebieskie, na obcasie w kształcie błyskawicy i wiązane na kostce.

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Geek Shriek'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CGG96
  • Numer modelu: CGG93

W tej serii włosy Abbey związane są w koński ogon. Ozdobione są one pojedynczymi niebieskimi, fioletowymi i różowymi pasemkami. Na nosie lalki widnieją półprzeźroczyste okulary. Ich oprawki są fioletowe i przypominają swoim kształtem płatki śniegu. Dziewczyna ubrana jest w niebieską tunikę sięgającą połowy uda. Jej ściągacze przy dole ubrania i w końcu rękawów sięgających łokcia są czarne, natomiast ten przy dekolcie jest fioletowy. Ubranko ozdobione jest wzorem przedstawiającym białe i purpurowe trójkąty, czarne płatki śniegu i jądra atomów oraz fioletowe nici DNA. Buty Abbey są fioletowe. Ich budowa przypomina kryształ. Ponadto, ozdobione są one futerkiem na kostce.

Howleen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Geek Shriek'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CGG96
  • Numer modelu: CGG95

W tej serii włosy Howleen sięgają do bioder, a ich końce są lekko podwinięte. Na nosie lalki widnieją okulary w żółtych, półokrągłych oprawkach. Dziewczyna ubrana jest w żółtą koszulkę z czarnymi rękawami, sięgającymi łokcia. Ozdobiona jest ona podobizną Cushion z czarnymi okularami na nosie. Howleen ma także na sobie granatową spódniczkę, na której widnieją żółte i różowe wzory przedstawiające kości i sześciany. Buty lalki to żółte trampki na koturnie. Sięgają one kostki.

2015

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Geek Shriek'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CGG96
  • Numer modelu: CKD78

W tej serii włosy Ghoulii są związane na boku w kucyk. Dziewczyna nosi duże, czarne okulary z białym noskiem. Lalka ubrana jest w szarą, bufiastą, kraciastą koszulkę z czarnymi wizerunkami czaszek. Przy szyi ma czerwoną muszkę. Spódnica jest biało-czerwona ze wzorami okularów i oczu. Buty dziewczyny to czerwone trampki na koturnie.

Gigi Grant

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Geek Shriek'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CGG96
  • Numer modelu: CKD80

W tej serii włosy Gigi są wyprostowane i sięgające bioder. Pomarańczowy kosmyk jest związany w wysoką kitkę. Grzywka dziewczyny jest prosta, znajduje się na całej powierzchni czoła. Okulary są niebieskie z długimi rzęsami na górze oprawek. Szyja ozdobiona jest różowym krawatem. Lalka ubrana jest w wąską sukienkę z krótkimi rękawkami. Górna część składa się z czarno-niebieskich poziomych pasków, natomiast dolna jest błękitna, ozdobiona niebieską kratką podobną do tej w zeszycie oraz różnymi wzorami. Buty dziewczyny to niebieskie trampki na niskim koturnie z wywiniętymi czubkami.

Catty Noir

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Geek Shriek'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CGG96
  • Numer modelu: CKD79

W tej serii włosy Catty są związane w krótki kucyk. Grzywka jest zaczesana od tyłu. Okulary są białe, w kształcie kocich oczu, z ozdobionymi rogami. Lalka ubrana jest w białą sukienkę z krótkimi rękawami i kołnierzykiem. Na sukience widnieją wzory różowych kocich pyszczków i srebrnych popękanych luster. Kołnierzyk przypomina popękane lustro. Buty dziewczyny są białe, popękane, ozdobione przy zapięciach w ten sam sposób co okulary.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki