FANDOM

Garden Ghouls – linia lalek Monster High. Postacie wyglądem przypominają wróżki - posiadają motyle skrzydła i ozdoby na głowę z owadzimi motywami. W serii wystąpią Cleo de Nile, Twyla oraz Toralei Stripe. Wystąpi w niej również nowa postać - Treesa Thornwillow. Lalki zostały wydane w 2017 roku.

Lalki

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Linia: 'Garden Ghouls'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Cleo są proste i sięgają bioder. Na grzywce ma turkusowe pasemka. Na głowie ma złote okulary z "rzęskami". Lalka ubrana jest w czarną sukienkę na jeden rękawek w niebieskie, żółte i różowe wzory kwiatów i pnączy, ozdobioną czarną siateczką z niebieskim brokatem przy spódnicy. Do pleców ma doczepione niebieskie skrzydła z żółtymi i różowymi wstawkami, które przywodzą na myśl skrzydła bogini Izydy. Jej buty to złote sandały na obcasie.

Twyla

  • Lalka
  • Linia: 'Garden Ghouls'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Twyli są falowane i sięgają talii. Grzywka ozdobiona jest fioletowym pasemkiem. Na głowie ma ciemnofioletową opaskę z wizerunkiem główki i czułek ćmy. Lalka ubrana jest w ciemnofioletową sukienkę na czarnych ramiączkach ozdobioną wrzosowymi, żółtymi, czerwonymi i miętowymi wzorami kwiatów i pajęczyn, ozdobioną bladoniebieską siateczką z brokatem przy spódnicy. Do pleców ma doczepione jasnoniebieskie skrzydła z poszarpanymi brzegami, ze wzorami robaczków, wyglądające jak podziurawione i okurzone. Jej buty to fioletowe trampki na koturnie.

Toralei Stripe

  • Lalka
  • Linia: 'Garden Ghouls'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Toralei są proste i sięgają bioder. Co więcej grzywka jest karbowana i ozdobiona pomarańczowym i malachitowym pasemkiem. Na głowie ma czarne okulary przywodzące na myśl owadzie oczy. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę wiązaną na szyi, z dekoltem z siateczki, z niebieskimi, czerwonymi i żółtymi wzorami motyli, ozdobioną na dole czerwoną falbanką i czarną siateczką z brokatem. Do pleców ma doczepione żółte skrzydła z ostro zakończonymi krawędziami, z niebieskimi i czerwonymi wzorami, które w całość układają się w pysk tygrysa. Jej buty to pomarańczowe sandałki na obcasie z rybich ości.

Treesa Thornwillow

  • Lalka
  • Linia: 'Garden Ghouls'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Treesa ma włosy do talii związane w kitkę. W lewym uchu ma czarny kolczyk w kształcie robaczka. Lalka ubrana jest w czarny top na zielonych ramiączkach i kolorową, dwuczęściową, ołówkową spódnicę we wzory owadów i pająków. Jej buty są zielone i sięgają do łydek. Dołączono do niej kolorowe ozdoby w kształcie kwiatów, owadów i pająków na pajęczynie.

Pień drzewa jest jednocześnie stojakiem. Można go otwierać i wyjmować z niego lalkę. Pędy ruszają się po przesunięciu dźwigni na plecach.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek