Fandom

Monster High Wiki

Fusion-Inspired Ghouls

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fusion-Inspired Ghouls - linia lalek Monster High. Jest ona zainspirowana serią Freaky Fusion. Postacie, które w niej występują przebrały się za inne. Są to Frankie Stein jako Clawdeen, Ghoulia Yelps jako Draculaura, Operetta jako Frankie oraz Scarah Screams jako Toralei. Wszystkie zostały wydane w lipcu 2014 roku.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Linia: 'Fusion-Inspired Ghouls'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBP34
  • Numer modelu: CBP35

W tej serii Frankie przebrana jest za Clawdeen Wolf. Włosy dziewczyny ozdobione są żółtymi pasemkami oraz mocno pokręcone. Co więcej, na jej czubku głowy widnieje czarna opaska z miętowymi wilczymi uszami. Lalka ubrana jest w czarny kombinezon z długimi nogawkami oraz rękawami do łokci. Ma on dość duży dekolt, a ozdobiony jest żółtymi skrawkami materiału z kościami. Całość przepasana jest srebrnym paskiem z ćwiekami. Na lewym nadgarstku Frankie widnieje błękitna bransoletka, również z ćwiekami. Buty lalki do srebrne kozaki na żółtym obcasie w kształcie błyskawicy. Do lalki dołączona jest kanarkowa torebka w kształcie psiej łapy.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Linia: 'Fusion-Inspired Ghouls'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBP34
  • Numer modelu: CBP36

W tej serii Ghoulia przebrana jest za Draculaurę. Jej włosy związane są w dwa kucyki. Jej grzywka natomiast jest prosta, a na czubku głowy widnieje czarna opaska ze skrzydłami nietoperza. Lalka ubrana jest w błękitną sukienkę z czarnymi, bufiastymi rękawkami, ozdobionymi czerwonym paskiem. Ubranie zdobi wzór przedstawiający uskrzydlone, czerwone serca. Spod niego wystaje druga, czarna część sukienki. Całość przepasana jest czerwoną wstążką z kokardą. Na prawym nadgarstku Ghoulii widnieje czerwona bransoletka. Buty dziewczyny to niebieskie kozaki wiązane na rzemyki. Do lalki dołączona jest niebieska parasolka z czarną rączką z gałką w kształcie nietoperza.

Operetta

  • Lalka
  • Linia: 'Fusion-Inspired Ghouls'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBP34
  • Numer modelu: CBP37

W tej serii Operetta przebrana jest za Frankie Stein. Włosy dziewczyny są wyprostowane, a jej czarna grzywka upięta jest z tyłu głowy. Na jej czubku natomiast widnieje srebrna opaska z błyskawicami tego samego koloru. Twarz lalki ozdobiona jest także czarną, postrzępioną maską na jedno oko. Na szyi Operetty widnieje czarny naszyjnik ze srebrnymi szwami oraz śrubami. Dziewczyna ubrana jest w tunikę z kołnierzem i bez rękawów, w której można wyróżnić dwie optyczne części. Lewa jej strona jest różowa, ozdobiona w czarną kratę z nutami, a prawa - czarna, z różową kratą i nutami. Całość przegrodzona jest białym paskiem oraz przepasana czerwonym pasem w czarne kropki, którego koniec przypomina krawat. Dół sukienki ozdobiony jest czarną falbanką z siateczki. Na lewym nadgarstku Operetty widnieje czarna bransoletka w kształcie śrubki, a na jej nogach - dwukolorowe rajtuzy; na lewej nodze są one różowe, a na prawej - czarne. Buty dziewczyny są czerwone, na wysokim obcasie i z czarną plamką na czubku. Do lalki dołączona jest różowa torebka z białą czaszką.

Scarah Screams

  • Lalka
  • Linia: 'Fusion-Inspired Ghouls'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBP34
  • Numer modelu: CBX24

W tej serii Scarah przebrana jest za Toralei Stripe. Włosy dziewczyny są ścięte i uczesane na "boba". Co więcej, widnieje w nich pomarańczowe pasemko z czarnymi prążkami. Czubek głowy dziewczyny ozdobiony jest srebrną opaską z zielono-pomarańczowymi kocimi uszami. Lalka ubrana jest w białą koszulę bez rękawów. Część jej kołnierzu jest pomarańczowa i ozdobiona czarną kratą. Na ubraniu widnieje również pojedynczy, pionowy srebrny pas. Na prawym nadgarstku Scarah widnieje pomarańczowa bransoletka z ćwiekami. Dziewczyna ubrana jest również w czarne spodnie w szarą kratkę. Całość przepasana jest pomarańczowym paskiem z ćwiekami, do którego został przyczepiony zielony koci ogon. Buty Scarah są białe, na koturnie, wiązane pomarańczowymi sznurówkami. Do lalki dołączona jest czarna torebka z pomarańczowymi rzepami.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki