FANDOM

Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.

Frights, Camera, Action!: Hauntlywood - linia lalek Monster High. Jest ona poświęcona postaciom z tytułowego Hauntlywood. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w listopadzie 2013 roku. Były to Clawdia Wolf, Honey Swamp oraz Elissabat. Miesiąc później, grono lalek powiększyło się o Viperine Gorgon, a w lutym 2014 roku - Operettę.

Lalki

Clawdia Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Frights, Camera, Action!'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDD84
  • Numer modelu: BDD85

W tej serii szyję Clawdii zdobi złoty naszyjnik z czarnym oczkiem. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę ze złotymi, pionowymi oraz poziomymi zdobieniami, ułożonymi w flagę Wielkiej Brytanii oraz czerwony żakiet z czarnymi obszyciami wokół kołnierza i guzikami. Na prawym nadgarstku lalki widnieje czarna bransoletka z ćwiekami tego samego koloru. Na nogach Clawdii znajdują się żółte buty wiązane przed kostką oraz czerwone podkolanówki. Do lalki dołączony jest czerwony ICoffin oraz pamiętnik.

Honey Swamp

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Frights, Camera, Action!'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDD84
  • Numer modelu: BDD86

W tej serii Honey ma na głowie różowy melonik ozdobiony kwiatkiem, który utrzymuje się na czarnej opasce ze srebrnymi cekinami. Dziewczyna ubrana jest we wrzosową bluzkę z krótkim rękawkiem oraz czarną koronką przy kołnierzu. Dodatkowo, bluzka zapinana jest na białe guziki, które znajdują się pod czarnym kawałkiem materiału. Lalka ubrana jest również w niebieską sukienkę, ozdobioną fioletowymi kwiatami oraz różowym, koronkowym paskiem. Co więcej, jest ona postrzępiona na końcach i wykończona czarną nicią. Buty Honey są różowe, bez obcasa, zapinane na kostce. Do lalki dołączona jest srebrna kamera, tabliczka reżyserska z klapką oraz pamiętnik.

Elissabat

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Frights, Camera, Action!'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDD84
  • Numer modelu: BDD87

W tej serii grzywka Elissabat jest prosta, znajduje się na całej powierzchni czoła. Uszy dziewczyny przebite są różowymi kolczykami. Co więcej, ubrana jest ona w fioletową sukienkę. Jest ona ozdobiona czarnymi rękawami oraz gorsetem tego samego koloru z fioletowymi sznurkami. Dół sukienki jest fioletowy, bufiasty, ozdobiony czarną siateczką. Buty Elissabat są czarne, sięgają one łydek lalki. Ozdobione są one licznymi wzorkami z nietoperzy. Do lalki dołączona jest szara statuetka, przedstawiająca dłoń oraz pamiętnik.

Viperine Gorgon

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Frights, Camera, Action!'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDD84
  • Numer modelu: BDD88

W tej serii włosy Viperine ułożone są po obu stronach czoła. Co więcej, głowa dziewczyny przewiązana jest różową opaską w stylu hippie. Jej końce sięgają oż do bioder lalki. Na nosie Viperine widnieją różowe okulary przeciwsłoneczne. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienką z rękawami sięgającymi łokci. Ozdobiona jest ona różowymi i niebieskimi wzorkami przedstawiającymi kwiaty oraz węże. Co więcej, zakończona jest ona niebieską falbaną. Na szyi Viperine widnieje różowy naszyjnik, który kształtem przypomina kilka splątanych węży. Buty dziewczyny są różowe, sięgające łydek. Ozdobione są one licznymi wężowymi motywami. Do lalki dołączona jest srebrny zestaw cieni do powiek, różowy pędzelek, błękitna kosmetyczka oraz pamiętnik.

Ekskluzywne lalki

Operetta

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Black Carpet'
  • Wydanie: luty 2014
  • Numer asortymentu: BDD84
  • Numer modelu: BHM96

W tej serii włosy Operetty są wyprostowane oraz czerwone. Jedynie grzywka dziewczyny jest czarna. Na jej głowie widnieje również czarna tiara ze skrzydłem nietoperza. Co więcej, jej uszy przebite są białymi kolczykami. Lalka ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie optyczne części. Pierwszą z nich stanowi czerwony top z czarnym kołnierzem. Wizualną granicę stanowi czarny pas z białymi zdobieniami. Druga część sukienki jest biała, ozdobiona czarnymi trójkątami. Co więcej, spod sukienki wystaje jej druga warstwa, wykonana z czerwonej siateczki. Na lewym nadgarstku Operetty widnieją cztery bransolety - trzy czarne oraz jedna biała, przypominająca klawiaturę fortepianu. Dodatkowo, na jej dłonie założone są czarne rękawiczki. Buty dziewczyny są czarne, na wysokim obcasie. Można w nich dostrzec wiele motywów nietoperza. Do lalki dołączona jest biała torebka z czarnymi paskami, które mają imitować klawiaturę fortepianu.

Akcesoria

Dressing Room

  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDD89
  • Numer modelu: BDD90

W skład zestawu wchodzi czarna toaletka. Znajdują się w niej dwa lustra, oprawione w czarne ramy z lampkami. Całość utrzymuje się na dwóch nóżkach. Tył przedmioty wykonany jest z plastiku uformowanego na kształt pajęczyny. Na toaletce znajduje się błękitny flakon z perfumami, czarna puderniczka oraz srebrna szczotka. Do zestawu dołączono błękitny parawan oraz dwa białe, rozkładane krzesełka z czerwoną poduszką i oparciem w kształcie nietoperza.

Premiere Party

  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDD89
  • Numer modelu: BDD91

W skład zestawu wchodzi błękitny podest dla mówców, wykonany z pajęczyn. Znajduje się na nim czarny czarny aparat oraz napój w różowym opakowaniu. Za nim widnieje czarna szafka z czerwonymi półkami. Można na niej zauważyć trzy różnorodne przekąski. Do zestawu dołączono także czerwoną, mała kanapę na czarnych nóżkach, czarny stolik na wysokiej, błękitnej nodze oraz trzy srebrne odgradzacze połączone malinowymi sznurami.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki