Fandom

Monster High Wiki

Frightfully Tall Ghouls

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Frightfully Tall Ghouls Icon.png

Frightfully Tall Ghouls – linia lalek Monster High. Wydane lalki mają około 43 cm wzrostu (17 cali). Pojawiły się w niej Frankie Stein, Clawdeen Wolf, Draculaura i Elissabat. Lalki zostały wydane w 2015 roku.

LalkiEdytuj

Frankie SteinEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Frightfully Tall Ghouls'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: DHC44
  • Numer modelu: DHC43

Frankie ma czarno-białe włosy z grzywką spiętą do tyłu. Lalka posiada niebieskie kolczyki w kształcie czaszki i szare śrubki przy szyi. Dziewczyna nosi czarny krawat z białymi groszkami i srebrną klamerką w kształcie czaszki. Jej sukienka jest czarna w czerwoną, niebieską i białą kratkę. Góra ubrania jest biała. Rękawy są zrobione z czarnej siatki, podobnie jak dół sukienki. Lalka posiada pasek z ćwiekami błyskawicą i dwoma łańcuchami po boku oraz srebrną bransoletkę na ręce. Buty Frankie to szpilki w czarno-białe paski na czarnej podeszwie.

Clawdeen WolfEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Frightfully Tall Ghouls'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: DHC44
  • Numer modelu: DHC41

Włosy Clawdeen są brązowe, falowane, z karmelowymi pasemkami i sięgają talii. Dziewczyna ubrana jest w fioletowe buty na koturnie z fioletowymi pasami i złotymi zapięciami, fioletową spódniczkę wykończoną czarną siateczką, czarny pasek ze złotymi ćwiekami, łososiowy top wiązany na szyi, w czarne tygrysie paski i czarną bluzę z lawendowym futrem. W skład biżuterii wchodzi złoty naszyjnik, czarna obroża i złote kolczyki w uszach.

DraculauraEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Frightfully Tall Ghouls'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: DHC44
  • Numer modelu: DHC42

Draculaura ma różowo-czarne włosy spięte w kucyki oraz grzywkę opadającą na całe czoło. Jej kolczyki są białe, w kształcie agrafek. Lala ma różową kamizelkę ze srebrnymi guzikami i siatkową, czarną bluzkę z kołnierzykiem i mankietami z białej siatki. Lalka posiada różowy naszyjnik w kształcie kwiatów i biały żabot. Spódniczka jest biała, obszyta różowymi nićmi. Dziewczyna ma czarne, siatkowe legginsy i różowe, sznurowane kozaki.

ElissabatEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Frightfully Tall Ghouls'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: DHC44
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Elissabat jest prosta, znajduje się na całej powierzchni czoła. Uszy dziewczyny przebite są różowymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest w fioletowo-czarną, rozkloszowaną u dołu sukienkę, czarne bolerko we wzory pajęczym, z długimi rękawami zakończonymi fioletowymi mankietami oraz gorsetem tego samego koloru z fioletowymi sznurkami. Buty Elissabat są czarne, sięgające łydek. Ozdobione są one kokardami oraz pękniętymi sercami tego samego koloru.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki