FANDOM

Fright-Mares Logo.png

Fright-Mares (pl. Monstaury) – linia lalek Monster High. W jej skład wchodzą małe figurki, przedstawiające Monstaury – istoty będące w połowie koszmarem i innym potworem. Bohaterki serii to Pyxis Prepstockings, Frets Quartzmane, Bay Tidechaser i Aery Evenfall. Lalki zostały wydane w lipcu 2015 roku.

W ramach linii zostały także wydane Flara Blaze, Penepole Steamtail, Skyra Bouncegait i Fawntine Fallowheart, Olympia Wingfield, Caprice Whimcanter, Merry Trotabout oraz Meadoe Flurry.

Lalki

Aery Evenfall

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DGD18

Aery ubrana jest w niebieski top w różowe wzory płomieni, które po środku układają się w kształt serca. Jej pas jest biały, zrobiony z kości. Ochraniacze na nogach są różowe, wiązane na przodzie. Imitują one płomienie.

Bay Tidechaser

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DGD16

Bay nosi łososiową koszulkę bez rękawków ze wzorem niebieskiego konika morskiego. Pas jest złoty, zrobiony z łańcuchów, ozdobiony glonami. Ochraniacze są tego samego koloru. Ozdobione są paskami i glonami.

Frets Quartzmane

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DGD14

Frets ubrana jest w czerwoną koszulkę w czarne, poziome paski, bez rękawków. Pas jest srebrny. U dołu przyjmuje kształt falbanki. Przy ogonie ma czarną ozdobę w kształcie róż. Ochraniacze są czerwone, ozdobione łańcuchami i ćwiekami.

Pyxis Prepstockings

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DGD13

Pyxis ubrana jest w niebieską czapeczkę z daszkiem, która utrzymuje się na niebieskiej opasce oraz różową koszulkę polo bez rękawków. Ma czarny, trzyczęściowy pasek z klamrami i wstęgami. Poniżej kolan ma założone srebrne ochraniacze wyglądem przypominające wstęgi.

Flara Blaze

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: październik 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DJF13

Flara ubrana jest w purpurową koszulę w brzoskwiniowe wzory oraz ciemnofioletową kamizelkę zrobioną z piór. Jej ochraniacze są pomarańczowe, ozdobione paskami i piórami.

Penepole Steamtail

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DGD15

Penepole ma na sobie żółte, kwadratowe okulary oraz niebieski, zapinany na klamry gorset z paroma żółtymi kołami zębatymi. Pas jest zielony, zrobiony z łańcuchów i ozdobiony podkową i kołami zębatymi. Ochraniacze są niebieskie, wiązane na przodzie.

Skyra Bouncegait

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DGD17

Skyra ubrana jest w białą koszulkę na ramiączkach ze wzorem niebieskich pasków i podkowy. Zakończona jest niebieską falbanką. Pas jest srebrny, zrobiony z łańcuchów z kulami. Przy ogonie ma zawiązaną błękitną kokardę. Jej ochraniacze są tego samego koloru. Z przodu mają sznurowadła i pompony.

Fawntine Fallowheart

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DJF12

Fawntine ubrana jest w jasnoróżową koszulkę na ramiączkach, z wycięciem z przodu i zielonym wzorem pnącza. Rogi ozdobione są różami oraz białymi czaszkami i szkieletami ptaków. Jej pas i ochraniacze są zielone, zrobione z pnączy i liści.

Caprice Whimcanter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: luty 2016
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DJF26

Caprice ma błękitne okulary o szkłach przypominających owadzie oczy, z noskiem w kształcie ważki, fioletową kryzę ozdobiona kluczami wiolinowymi oraz niebieską koszulkę w czarne wzory. Jej ochraniacze są niebieskie, ozdobione wzorami pięciolinii, nut oraz kluczy wiolinowych.

Olympia Wingfield

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: luty 2016
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DJF27

Olympia ubrana jest w żółtą koszulkę ze wzorem serca z białymi i czarnymi sześciokątami w środku. Spływa po niej maź. Pas jest czarny, z falbanką. Jej ochraniacze są niebieskie, z żółtą mazią.

Merry Trotabout

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DPW90

Merry ubrana jest w koszulkę z trójkątnym dekoltem bez rękawków w czarno-białe ukośne pasy. Na dekolcie i środku bluzki jest różowy wzór spływającej mazi. Pas jest błękitny, ozdobiony spływającymi kokardami i wstęgami. Przy ogonie ma zawiązaną czarną kokardkę. Jej ochraniacze są miętowe z różowymi wstęgami i kokardami. Całe ozdobione są zawijasami i spływającą mazią.

Meadoe Flurry

  • Lalka
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DPW91

Meadoe ubrana jest w różową koszulkę bez rękawków w białe wzory kryształów oraz w duży, biały kołnierz zrobiony z futra, kryształów lodu i śniegu. Jej ochraniacze są w tym samym kolorze co kołnierz. Wyglądem imitują roztapiający się lód i śnieg.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki