FANDOM

Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.

Freaky Fusion – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, zostały połączone. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w maju 2014. Były to Draculaura i Robecca Steam (Dracubecca), Cleo de Nile i Toralei Stripe (Cleolei), Lagoona Blue i Jinafire Long (Lagoonafire) oraz Clawdeen Wolf i Venus McFlytrap (Clawvenus).

W czerwcu tego samego roku, seria wzbogaciła się o nowe postacie - hybrydy. Do grona lalek dołączyli Sirena von Boo, Avea Trotter, Neighthan Rot oraz Bonita Femur. We wrześniu wydano również lalkę Frankie Stein w zestawie ze stacją ładującą.

Fuzje

Dracubecca

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJR36
  • Numer modelu: BJR38

W tej serii włosy Dracubecci są lekko pokręcone, a co więcej - sięgają one bioder dziewczyny. Widnieją również w nich gdzieniegdzie fioletowe pasemka. Uszy lalki przebite są różowymi kolczykami. Dracubecca ubrana jest w błękitną sukienkę z krótkim rękawkiem. Ozdobiona jest ona czarną siateczką, która pełni również funkcję rękawków, a także różowymi, pionowymi paskami, a także wzorem przedstawiającym mechaniczne brązowe serca. Koniec ubranka obszyty jest szpiczastą, różową falbaną. W pasie, lalka przepasana jest różowym, mechanicznym stelażem. Buty Dracubecci to czarne kozaki, które mają na podeszwie różowe otwory. Do lalki dołączone są różowe gogle w kształcie serca, różowa torebka, mechaniczny parasol tego samego koloru oraz pamiętnik.

Cleolei

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJR36
  • Numer modelu: BJR39

W tej serii grzywka Cleolei jest prosta, a jej włosy sięgają do bioder. Widnieje w nich również pojedyncze, pomarańczowe pasemko w czarne paski. Głowa dziewczyny ozdobiona jest również złotą tiarą, a jej uszy przebite są kolczykami w tym samym kolorze. Lalka ubrana jest w kombinezon bez rękawów i z długimi nogawkami. Widnieją na nim czarne, fioletowe i żółte paski. Cleolei ubrana jest również w błękitną kurtkę z wysokim kołnierzem. Całość przepasana jest niebieskim paskiem z pomarańczową klamrą w kształcie głowy kota. Buty dziewczyny są czarne i wiązane na kostce. Ich podeszwy są pomarańczowe. Do lalki dołączona jest złota torebka oraz pamiętnik.

Lagoonafire

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJR36
  • Numer modelu: BJR37

W tej serii włosy Lagoonafire są lekko zakręcone i sięgają bioder. Grzywka dziewczyny jest natomiast jadowicie zielona i zakręcona do góry. Lalka ubrana jest w różową sukienkę z kołnierzem. Jej rękawki ozdobione są czarną falbanką wykonaną z siateczki, a nad pasem Lagoonafire widnieje złoty stelaż. W pasie dziewczyny widnieje złota tasiemka, spod której wystają dwa kawałki błękitnego materiału. Buty dziewczyny są różowe i wiązane za kostką. Ich obcas jest zagięty do wewnętrznej strony buta. Do lalki dołączona jest różowa torebka ze zwisającymi paskami oraz pamiętnik.

Clawvenus

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: BJR36
  • Numer modelu: BJR40

W tej serii włosy Clawvenus zaczesane są w irokeza. Jego koniec opada swobodnie z tyłu głowy. Lewe ucho dziewczyny przebite jest dwoma złotymi kolczykami. Lalka ubrana jest w fioletowo-czarną sukienkę. Fioletowa część ozdobiona jest czarnymi plamkami, a czarna - zielonymi kwiatami. Całość przepasana jest dużym, złotym pasem. Clawvenus ubrana jest również w kamizelkę z zielonym, fioletowym i bordowym futerkiem. Na obu rękach lalki widnieją również długie, złote bransolety. Buty dziewczyny są czarne, z odkrytymi palcami na koturnie. Wiązane są one różowym paskiem z ćwiekami. Do lalki dołączona jest zielona torebka oraz pamiętnik.

Hybrydy

Sirena von Boo

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJR41
  • Numer modelu: BJR42

W tej serii włosy Sireny są mocno pokręcone. Ich część upięta jest kok. Inna część natomiast, zapleciona jest w warkocz. Uszy dziewczyny przebite są długimi, srebrnymi kolczykami. Szyję lalki zdobi potężny, srebrny naszyjnik. Sirena ubrana jest w beżową bluzkę, na której widnieją zielone plamki. Co więcej, na ubranku widnieje czarny, pofalowany i nieco podziurawiony kawałek materiału. Utrzymuje się on na ramieniu dziewczyny. Nadgarstki lalki ozdobione są czarnymi bransoletami, do których przyczepionych jest kilka długich linek. Ogon dziewczyny jest dwukolorowy - jego pierwsza część jest srebrzysta, a druga - czarna. Ponadto, pierwsza część ozdobiona jest wzorem podobnym do sieci rybackich, natomiast druga - licznymi dziurkami. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Avea Trotter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJR41
  • Numer modelu: BJR43

W tej serii włosy Avei związany są w koński ogon. Na jej głowie widniej czarny cylinder, zapinany pod szyją, ozdobiony bordowym paskiem oraz piórkiem tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w błękitną, falbaniastą koszulę z kołnierzem. Na nią, został założony czerwony żakiet. Ma on krótkie, bufiaste rękawy, a ich końce wywinięte są na drugą stronę. Całość przepasana jest czarnym paskiem, do którego zostały przytwierdzone czarne wodze wykonane z łańcuchów. Lewy nadgarstek Avei został ozdobiony fioletową bransoletką. Na jej dłoniach natomiast, widnieją czarne rękawiczki. Ogon dziewczyny spięty jest czarną, długą spinką, a na jej kolanach znajdują się ochraniacze tego samego koloru. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Bonita Femur

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJR41
  • Numer modelu: CBG63

W tej serii włosy Bonity upięte są w długi, sięgający łydek koński ogon. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę z długim rękawem, która ozdobiona jest wzorem przedstawiającym motyle. Część jej rękawów wykonana jest z różowej siateczki. Z tego samego materiału została wykonana falbanka na ich końcu. Ubranko ozdobione jest także zielonym paskiem, ozdobiony wyrzeźbionym motylem, a także różową siateczką na jego dolnej części. Dół sukienki jest postrzępiony, sięga on ud Bonity. Buty dziewczyny to żółte botki z licznymi dziurami. Utrzymują się one na obcasie, który również jest podziurawiony. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Neighthan Rot

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJR36
  • Numer modelu: CBP33

W tej serii włosy Neighthana związane są w koński ogon. Na jego głowie widnieje żółta czapka z daszkiem z wyżłobionym miejscem mieszczącym róg chłopaka. Lalka ubrana jest w wzorzystą bluzę. Jej lewy rękaw jest niebieski, a prawy - czerwony. Ozdobiona jest ona również wzorem przedstawiającym kości klatki piersiowej oraz żółtym paskiem. Neighthan ma na sobie również długie spodnie z dwukolorowymi nogawkami - lewa jest niebieska w żółte i czarne pasy, a prawa - jednolicie czarna. Buty chłopaka to neonowożółte trampki. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Ekskluzywne lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: wrzesień 2014
  • Numer asortymentu: BJR46
  • Numer modelu: BJR46

W tej serii włosy Frankie przefarbowane są na kolor niebieski. Gdzieniegdzie, widnieją w nich żółte refleksy, natomiast grzywka dziewczyny została ułożona po obu stronach głowy. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę na ramiączkach, sięgającą do połowy uda. Ozdobiona jest ona żółtymi i niebieskimi wzorami przedstawiającymi błyskawice. Całość przepasana jest srebrnym paskiem z dziurkami, do którego doczepiono łańcuch tego samego koloru z niebieskimi i różowymi czaszkami. Buty Frankie to żółte szpilki na obcasie w kształcie błyskawicy. W linii tej, szwy na ciele dziewczyny mają kolor niebieski.

Akcesoria

Stacja ładująca

  • Wydanie: wrzesień 2014
  • Numer asortymentu: BJR46
  • Numer modelu: BJR46

Zestaw stanowi szarą stację ładującą w kształcie trumny. Ozdobiona jest ona niebieskimi obramowaniami. Wyposażona jest ona w dwa wrota, których końce pomalowane są na różowy kolor. Na jej szczycie znajdują się półprzeźroczyste różowe spirale, uformowane na kształt serc. Całość utrzymuje się na czarnej podstawce, do której przytwierdzono dwie żółte, plastikowe błyskawice.

W zestawie znajduje się również lalka Frankie Stein.

Katakumby

  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: BJR18
  • Numer modelu: BJR18

Zestaw stanowi znane z serialu katakumby. Znajdują się w nim trzy poziomy. Na najniższym widnieją dwa szare fotele oraz czarna barierka. Niżej można zauważyć czarną kanapę z różowym obiciem oraz obrotową figurę gargulca, za którym może się skryć lalka. Na najniższym piętrze znajduje się dywan, będący jednocześnie obrotowym basenem, złoty świecznik, czarny stolik, pufa tego samego koloru oraz fioletowe podium. Wszystkie poziomy połączone są szarymi schodami i windami.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki