FANDOM

Freak du Chic Logo.png
Freak du Chic Noir Logo.png

Logo „Noir”

Freak du Chic – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, występują w przedstawieniu cyrkowym. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w maju 2015 roku. Występuje w niej Frankie Stein, Honey Swamp, Jinafire Long, Toralei Stripe, Rochelle Goyle, wydana wraz z zestawem akcesoriów, oraz Gooliope Jellington. W lipcu tego samego roku, w ramach linii zostały wydane lalki Clawdeen Wolf oraz Twyli.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHX98

W tej serii włosy Frankie są pokręcone. Umieszczona została w nich biała opaska, na której utrzymuje się czarny kapelusz. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę, sięgającą do połowy uda. Utrzymuje się ona na postrzępionym, błękitno-czarnym kołnierzu. Pokryta jest ona białymi kołami z czarnymi iluzjami optycznymi oraz granatowymi, pionowymi paskami. Talia lalki przepasana jest materiałem z pionowymi czarno-czerwonymi paskami. Doszyto do niego tren sięgający do kolan. Jest on w pionowe czarno-granatowe pasy, a jego końce są postrzępione. Buty Frankie to czarne kozaki ze sznurowadłami, których obcas jest w kształcie kapelusza. Do lalki dołączono trzy błękitne obręcze w kształcie czaszek, czarną różdżkę oraz plakat. Frankie występuje jako magik.

Honey Swamp

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHX93

W tej serii włosy Honey mają barwę lawendy. Ponadto, widnieje w nich turkusowe pasemko. Całość związana jest w dwie, bardzo mocno pokręcone kitki. Na szyi dziewczyny znajduje się fioletowy, półprzeźroczysty naszyjnik w kształcie psa wykonanego z balonu. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę, utrzymującą się na ramiączkach tego samego koloru. Obszyte są one postrzępioną czarno-białą falbanką. Góra ubranka została ozdobiona białymi, turkusowymi oraz czerwonymi paskami. Dół z kolei, zawiera turkusowe, pionowe pasy oraz małą, czerwono-fioletową szachownicę. Całość przepasana jest kawałkiem materiału w pionowe czarno-turkusowe paski, a także wykończona w pasie postrzępioną, czarno-białą falbanką. Buty Honey to białe, sznurowane kozaki sięgające kolan. Utrzymują się one na półprzeźroczystej, fioletowej podeszwie w kształcie zabawki z balonu. Dłonie dziewczyny zostały przewiązane cytrynową tasiemką, która połączona jest z zielonym, półprzeźroczystym hakiem na marionetki. Do lalki dołączono zieloną zabawkę z balonu oraz plakat. Honey występuje jako żywa marionetka.

Jinafire Long

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHX96

W tej serii włosy Jinafire są wyprostowane. Jej grzywka jest prosta i ozdobiona grubymi, czarnymi i czerwonymi pasemkami. Co więcej, kosmyk z tyłu jej głowy został upięty w koński ogon. Na włosach lalki znajduje się półprzeźroczysta, malinowa opaska z płomieniami. Jinafire ubrana jest w czarną sukienkę, utrzymującą się na ramiączkach tego samego koloru. Ozdobione są one czerwoną, postrzępioną falbaną, natomiast dekolt sukienki - czerwonym kołnierzem w kształcie płomieni. Ubranko ozdobione jest szarą szachownicą. Gdzieniegdzie, znajdują się na nim czerwone i zielone plamy. Na jego dole widnieją z kolei białe wzory oraz pionowe czerwono-czarne pasy, jak również poziome - zielone, szare i czarne. Dół wykończony został także czerwono-czarną, postrzępioną falbaną, wykonaną z siateczki. Całość została przepasana kawałkiem materiału w pionowe zielono-czarne paski. Buty Jinafire są malinowe. Ich przód jest w kształcie głowy smoka, natomiast obcas - płomienia. Utrzymują się one na rzemieniach ze sznureczkami. Do lalki dołączono półprzeźroczysty, zielony wachlarz z płomieniami, jak również strumień ognia, wydobywający się z ust postaci, a także plakat. Jinafire występuje jako połykacz ognia.

Toralei Stripe

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHX99

W tej serii włosy Toralei sięgają do jej ud. Co więcej, są one polokowane. Czubek głowy dziewczyny uwieńczony został czarną opaską z piórami tego samego koloru. Lalka ubrana jest w fioletową sukienkę do kolan. Jej ramiączka ozdobione są falbaną wykonaną z czarno-białej siateczki. Na górnej części ubrania widnieją pionowe, czarne pasy, jak również poziome - pomarańczowe i czerwone. Jego dół jest rozkloszowany, a jego końce postrzępione i wykończone białą i czarną siateczką. Przestawione zostały na nim czerwone i pomarańczowe paski oraz szachownice. Całość przepasano kawałkiem materiału w pionowe czarno-białe pasy. Buty Toralei są malinowe i utrzymują się one na rzemieniach w kształcie liny, które sięgają kolan. Ozdobione są one także główką kota, a ich obcas jest w kształcie kółka. Do lalki dołączono czerwoną parasolkę z kocimi uszami na czarnej rączce oraz plakat. Toralei występuje jako akrobatka na linie.

Gooliope Jellington

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHW59

W tej serii włosy Gooliope są pokręcone i sięgają one do ramion dziewczyny. Ponadto, czubek jej głowy został ozdobiony złotą opaską z organami tego samego koloru. W podobnym kolorze utrzymane zostały kolczyki lalki, swoim kształtem przypominające koła wozu. Gooliope ubrana jest w złote naramienniki, połączone z naszyjnikiem tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę na czarnych ramiączkach. Jej pierwsza część jest w bordowo-czerwone pasy ze złotymi zdobieniami. Druga natomiast - w kratę tej samej kolorystyki oraz czarne wstawki. Całość przepasana jest kawałkiem materiału w pionowe czarno-białe paski. Dół sukienki jest z kolej obszyty postrzępioną, czarną i białą siateczką. Buty dziewczyny są malinowe, ozdobione kokardą. Ich obcas jest srebrny i przypomina on koński szkielet. Do lalki dołączono pamiętnik. Gooliope przedstawiona jest jako dyrektor cyrku.

Noir

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD74
  • Numer modelu: CKD75

W tej serii włosy Clawdeen sięgają jej do bioder. Są one lawendowe z czarnymi pasemkami. Co więcej skóra lalki jest szara. Na głowie nosi czarną opaskę z czarnym cylindrem i białym kwiatem. Ubrana jest w białą koszulę, czarny gorset z długim, wzorzystym trenem, szarą falbanką, białym sznurowaniem i szarymi zawijasami oraz spodnie w czarno białe paski. Na ramionach ma lawendową kamizelkę z futra. Posiada długie, czarne rękawiczki sięgające do łokci. Jej buty są czarne i sięgają jej do kolan. Do lalki dołączona jest lawendowa obręcz z płomieniami w tym samym kolorze, kot Cresent z jasnofioletową lwią grzywą oraz plakat. Clawdeen występuje jako treserka lwów.

Twyla

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD74
  • Numer modelu: CKD76

W tej serii włosy Twyli związane są w kok. Są koloru miętowego z czarnymi pasemkami. Ubrana jest w kombinezon z miętową kryzą i długimi rękawkami z siatki. Co więcej na wysokości brzucha ma on doczepione dwa miętowe pomponiki oraz falbankę. Góra stroju ma wzór czarno-białych rombów. Reszta ma szmaragdowy kolor ze wzorem z czarnych pająków i jasnozielonych pajęczyn. Jej podkolanówki są zrobione z siateczki. Z tyłu mają doczepione pasy materiału w czarno białe paski. Buty dziewczyny są czarne ze wzorem zawijasów. Są do nich doczepione szczudła w tym samym kolorze. Do lalki dołączony jest króliczek Dustin grający na talerzach oraz plakat. Twyla występuje jako akrobatka chodząca na szczudłach.

Ekskluzywne lalki

Rochelle Goyle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHW68

W tej serii włosy Rochelle sięgają ramion i są bardzo mocno pokręcone. Co więcej, ozdobione są czarnymi pasemkami. Czubek głowy dziewczyny uwieńczony jest czarną opaską z czapką klauna. Lalka ubrana jest w sukienkę na ramiączkach. Jej górna część jest w pionowe czarno-białe pasy i ozdobiona błękitnym, plastikowym żabotem i różowym kwiatem. Dolna część sukienki jest czarna i widnieją na niej różowe, białe i niebieskie romby. Obie części oddzielone są błękitną tasiemką. Z tyłu ubranka Rochelle doszyto krótki, postrzępiony tren wykonany z czarno-czerwonej siateczki. Buty dziewczyny są malinowe i utrzymują się na dwóch rzemieniach. Do lalki dołączono czarny stojak z białym i czerwonym balonem. Rochelle występuje jako mim i akrobatka na trapezie.

Lalka sprzedawana jest z zestawem akcesoriów.

Akcesoria

Circus Scaregrounds

  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHW68

W skład zestawu akcesoriów wchodzi scena z czarnymi prętami i plakatem Rochelle, uwieńczona balonami i białym cyrkowym namiotem. Po jej lewej stronie znajduje się fotograficzna podobizna Manny'ego Taura z otworem na głowę do robienia zdjęć. Obok umieszczono czarną huśtawkę na białej rampie z balonami. Obie części połączone są czerwoną liną akrobatyczną. Do zestawu dołączono czerwone, krzywe lustro oraz zestaw masek.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki