Fandom

Monster High Wiki

Foto wpadka

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Foto wpadka
Odcinki
FW1.JPG
Sezon: 1 sezon
Premiera: 9 sierpnia 2011
Poprzedni: Pryszczylla
Następny: Potworniarki
Obejrzyj na YouTube

Foto wpadka (ang. Photo Finish) – 8 odcinek pierwszego sezonu Monster High, którego głównymi bohaterkami są: Clawdeen Wolf, Draculaura, Frankie Stein i Cleo de Nile.

OpisEdytuj

Chyba każda uczennica marzy o tytule miss szkoły. Zobacz, jak w Straszyceum upiorne licealistki dbają o swój wygląd. Jak sądzisz, która z nich ma szansę na tytuł przerażającej szkoły?

StreszczenieEdytuj

Straszyciółki przygotowują się do zdjęć. Maja one zostać wklejone do strachbumu. Nie wszystko jednak idzie tak dobrze. Clawdeen informuje dziewczyny, że trener Igor pilnuje wejścia. Wiedzą co to oznacza. Duży wysiłek fizyczny zniszczy futro, makijaż, ciuchy i bandaże. Potworki uciekają, ale szalony trener cały czas je goni. W końcu odpuszcza. Niestety dziewczyny wyglądają potwornie, takie zostaną uwiecznione.

PostacieEdytuj

Kadry z odcinkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

KontynuacjaEdytuj

  • Jakieś części wampiry faktycznie można właściwie uchwycić na zdjęciach, co różni się od fikcyjnego zdarzenia. W tym momecie, jednak, włosy Draculaury pojawiły się na zdjęciu, zaś jej twarz nie.
  • Cleo mówi Draculaurze, że jest dość piękna by startować na wyborach przerażającą szkoły. Wybory te miały miejsce w odcinku Plotki pędzą jak potoki ,jednak Draculaura w nich nie uczestniczyła.
  • Następny dzień zdjęciowy pojawił się w odcinku Lekcja wampi-stylu.

WydarzeniaEdytuj

  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawił się trener Igor.

BłędyEdytuj

  • W scenie rozpoczynającej odcinek Draculaura i Cleo mają swoje znaczki na niewłaściwych policzkach.
  • Cleo panicznie boi się ciemności jak w fikcji, tak i na jej profilu, jednak kiedy zamknęła się w ciemnej jak smołą szafie ze straszyciółkami, wcala się nie bała.

InneEdytuj

  • Układ w tle początku webisodu w stołówce został wykorzystany w odcinku Nowy upiór w szkole, kiedy Cleo robiła wywiad Frankie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki