Fandom

Monster High Wiki

Flara Blaze

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Flara Blaze
Postacie
Flara Blaze art.png
Ulubione zajęcie: Lubię urządzać imprezy, spotkania wakacyjne, a czasami flash moby! Grille, numery kaskaderskie, fajerwerki i inne atrakcje — wszystko to robię z płomienną pasją!
Zabójczy Styl: Glamour z upiorną iskrą! Uwielbiam roztaczać blask w teatralnych strojach połyskujących złotem i ozdobionych piórami. A najlepiej całym mnóstwem piór.
Najbardziej irytująca rzecz: Niektóre upiorki są zbyt onieśmielone moim wewnętrznym ogniem, aby się ze mną zaprzyjaźnić, ale chciałabym, żeby spróbowały. Wystarczy, że rozbudzą swój wewnętrzny entuzjazm.
Upiorna wada: Mam zły nawyk przypalania swojej grzywy i ogona, kiedy zbytnio się rozgorączkuję. Na szczęście szybko odrastają.
Przyjaciele: Skyra Bouncegait, Penepole Steamtail, Fawntine Fallowheart

Flara Blaze – monstaur, będący połączeniem koszmaru i feniksa.

Osobowość

Osobowość Flary nie jest obecnie znana.

Wygląd

Flara jest dziewczyną o ciemnofioletowych oczach, fioletowych brwiach i rudych włosach. Na głowie ma pióropusz o identycznej barwie co oczy. Jej ludzka część jest brzoskwiniowa a końska - purpurowa. Z pleców wystaje para pierzastych, złotych skrzydeł. Jej ogon jest pomarańczowy, zrobiony z płomieni.

Klasyczny potwór

Monstaur.jpg

Monstaur - hybryda koszmaru nocnego i potwora. Powstają one, kiedy zwykły koszmar zostaje schwytany podczas zderzenia snów. Koszmar przybiera wtedy cechy fizyczne potwora, w którego śnie został złapany.

Relacje

Rodzina

Flara jest monstaurem, będącym fuzją koszmaru i feniksa.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Flary są Skyra Bouncegait, Penepole Steamtail oraz Fawntine Fallowheart.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Flara posiada zwierzaka.

Lalki

Fright-Mares

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: Październik 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DJF13

Flara ubrana jest w purpurową koszulę w brzoskwiniowe wzory oraz ciemnofioletową kamizelkę zrobioną z piór. Jej ochraniacze są pomarańczowe, ozdobione paskami i piórami.

Meta timeline

  • 14 lutego 2015: Lalka Flara zostaje oficjalnie pokazana na New York Toy Fair.
  • lipiec 2015: Pierwsza lalka Flary zostaje wydana w ramach serii Fright-Mares.
  • 6 listopada 2015: Profil Flary zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.

Ciekawostki

  • Choć bio na oficjalnej stronie Monster High mówi, że Flara jest połączeniem koszmaru i feniksa to w zakładce "Upiorne Przygody" w komiksie o monstaurach jest napisane, że powstała we śnie żywiołaka ognia.

Galeria

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki