Fandom

Monster High Wiki

First Day of School

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

First Day of School – linia lalek Monster High. Stanowi ona siódmą odsłonę serii Signature. W linii pojawia się Frankie Stein, Draculaura, Clawdeen Wolf, Cleo de Nile, Lagoona Blue oraz Ari Hauntington.

LalkiEdytuj

Frankie SteinEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'MH: First Day of School'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNW97
  • Numer modelu:

W tej serii włosy Frankie są proste i sięgają do ud. Grzywka jest związana w kitkę i zaczesana do tyłu. Uszy przebite są żółtymi kolczykami ze śrub i szwów. Na szyi ma czarny krawat w kształcie pioruna. Lalka ubrana jest w białą koszulę w czarne szwy z krótkimi rękawami i kołnierzem, niebieskie polo z żółtą literą "F", srebrny pasek ze śrubami oraz niebiesko-czarną kraciastą spódnicę w żółte pioruny. W ręce trzyma żółtą torebkę z uchwytem w kształcie szwu. Buty to czarne trampki na koturnie.

DraculauraEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'MH: First Day of School'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNW97
  • Numer modelu:

W tej serii włosy Draculaury związane są w dwie kitki. Grzywka opada na całe czoło. Uszy przebite są błękitnymi kolczykami z sercami i skrzydłami nietoperza. Na szyi ma czarny kołnierz z niebieską chustą. Lalka ubrana jest w różową koszulkę w czarne kropki i z białymi rękawami z falbanek, czarny pas z poszarpaną falbanką oraz jasnoróżową spódnicę w czarne paski i kokardy oraz błękitne kropki. W ręku trzyma różową torebkę przypominającą nietoperza. Buty to różowe trampki na koturnie.

Clawdeen WolfEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'MH: First Day of School'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNW97
  • Numer modelu:

W tej serii włosy Clawdeen są proste i sięgają talii. Grzywka jest fioletowa, długa i zaczesana na bok. Na szyi ma złoty łańcuszek z wisiorkiem w kształcie półksiężyca. Lalka ubrana jest w czarne bolerko z rękawami z siateczki i fioletowym futrem przy kołnierzu, bladozieloną koszulkę bez rękawów w czarne wzory zamków błyskawicznych oraz fioletowe spodnie w czarno-niebieskie i różowe cętki. Jej buty to złote botki z paskami i na obcasie. Do lalki dołączono małą, fioletową torebkę.

Cleo de NileEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'MH: First Day of School'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNW97
  • Numer modelu:

W tej serii włosy Cleo są proste i sięgają ud. Grzywka jest zaczesana na całe czoło. Na głowie nosi złotą opaskę z piramidkami. Uszy są przebite kolczykami tego samego koloru. Na szyi ma złoty naszyjnik. Lalka ubrana jest w turkusową bluzkę z rękawami z czarnej siatki w złote wzory piramid oraz zielone spodnie w czarno-żółto-turkusowe wzory bandaży. Na ręce ma dużą złotą bransoletkę. Buty to niebieskie sandały na koturnie sięgające łydek. Do lalki dołączono złotą torebkę w kształcie piramidy.

Lagoona BlueEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'MH: First Day of School'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNW97
  • Numer modelu:

W tej serii włosy Lagoony są lekko pofalowane i sięgają bioder. Na prawej ręce ma niebieską bransoletkę z pereł. Lalka ubrana jest w koralowy top z kapturem, który posiada nadruki łusek i liczby 13, biało-błękitną koszulkę z krótkim rękawkiem z falowane, poziome paski oraz morskie szorty w czarne wzory kwiatów, zawijasów i kropek, z siateczką sięgającą kolan. Jej buty to niebieskie trampki na koturnie. Do lalki dołączono niebieską torebkę w kształcie walca z koralowymi ozdobami.

Ari HauntingtonEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'MH: First Day of School'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNW97
  • Numer modelu:

W tej serii włosy Ari są purpurowe, falowane i sięgają talii. Co więcej ma zawiązane dwa małe warkoczyki, które zbierają jej włosy do tyłu. Na ręce ma czerwoną bransoletkę. Lalka ubrana jest we wrzosową sukienkę w różowe kwadraty, srebrne łańcuchy oraz czarne pięciolinie z nutami, z doszytą na dole falbanką z czarnej siateczki. U góry doszyta jest niebieska falbanka w czarne wzory układające się w kształt klawiszy fortepianu. Wokół talii ma zapięty srebrny pasek z nutami, łańcuchami i dwoma puklami frędzli. Torebka jest czerwona, ozdobiona frędzlami i łańcuchami. Buty lalki to czerwone botki z puklem frędzli.

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej w Fandom

Losowa wiki