FANDOM

Fierce Rockers Logo

Fierce Rockers (pol. Rockowe upiorki) – linia lalek Monster High. Postacie, które się w niej pojawiają, biorą udział w szkolnym konkursie talentów. Są to Catty Noir, Toralei Stripe, Clawdeen Wolf, Venus McFlytrap i Jinafire Long. Lalki Catty i Toralei zostały wydane w dwupaku, a lalki Clawdeen, Venus i Jinafire – wydane w trójpaku. Lalki zostały wydane w 2016 roku.

LalkiEdytuj

Catty Noir Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fierce Rockers'
  • Wydanie: styczeń 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Catty sięgają do kolan. Z tyłu pofarbowane są na turkusowo. Jej makijaż jest srebrny, a na lewym oku przyjmuje on wzór tłuczonego lustra. Lalka ubrana jest w błękitny, błyszczący stanik oraz srebrny kombinezon w czarne kreski imitujące tłuczone lustro. Ma on srebrny zamek przebiegający przez środek oraz duży, różowy kołnierz. Co więcej ma tylko jeden długi, wąski rękaw po lewej stronie i długą, wąską nogawkę po prawej stronie. Na kombinezonie nosi długi, różowy, połyskując pasek z ćwiekami. Ciągnie się on od talii do prawego kolana dziewczyny. Na prawej ręce ma różową bransoletkę z dzwoneczkiem i ćwiekami. W prawej dłoni trzyma srebrny mikrofon. Buty są błękitne, z pęknięciami, sięgające kostek, na obcasie połączonym z podeszwą. Do lalki dołączono pamiętnik.

Lalka sprzedawana wyłącznie w dwupaku z Toralei Stripe.

Toralei Stripe Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fierce Rockers'
  • Wydanie: styczeń 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Toralei są ułożone na klasycznego "boba". Jest on jednak zaczesany na drugą stronę. Co więcej widnieją w nim czarne pasemka. Jej usta pomalowane są na czarno a powieki na szaro. Pod prawym okiem ma niebieski makijaż imitujący ślady pazurów. Lalka ubrana jest w czarny, połyskujący strój bez rękawków i nogawek oraz błękitną pelerynę z kołnierzem imitującą pióra, krzyżującą się na piersiach, z kocią główką po środku. Przy talii doszyty jest pomarańczowy kawałek materiału we wzory czarnych, turkusowych i pomarańczowych śladów pazurów. Tuż nad nim widnieje masywny, błękitny pas z motywem pęknięć. Na rękach ma bransoletki: na prawej srebrną a na lewej turkusową z ćwiekami. W lewej dłoni trzyma turkusowy mikrofon. Buty dziewczyny to czarne kozaki na obcasie, ze śladami kocich pazurów. Do lalki dołączono pamiętnik.

Lalka sprzedawana wyłącznie w dwupaku z Catty Noir.

Clawdeen Wolf Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Fierce Rockers'
  • Wydanie: styczeń 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Clawdeen są polokowane, ciemnoniebieskie z różowymi pasemkami i sięgają do talii. Jej makijaż jest złoty. Na lewym oku ma namalowany półksiężyc. Lewe ucho przebite jest czarnym kolczykiem. Na szyi ma złoty naszyjnik. Lalka ubrana jest w czarną koszulkę z futrem tego samego koloru oraz seledynowo-czarno-fioletowe spodnie we wzory imitujące różne typy skór i futer. Na prawej ręce nosi długą, czarną bransoletkę z ćwiekami. Buty lalki są różowe i na obcasie. Do lalki dołączono złotą gitarę w kształcie dwóch półksiężyców.

Lalka sprzedawana wyłącznie w trójpaku z Jinafire Long i Venus McFlytrap.

Venus McFlytrap Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Fierce Rockers'
  • Wydanie: styczeń 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Venus są całe różowe, z parowa jaśniejszymi pasemkami, sięgające do ud. Oba boki są wygolone. Makijaż jest różowy. Na lewym oku ma namalowany seledynowy wzór w kształcie pułapki muchołówki. Uszy są przebite różowymi kolczykami w kształcie zamków błyskawicznych. Lalka ubrana jest w czarny top na różowych ramiączkach i z półprzezroczystym, czarnym kołnierzem oraz wysoko zapinaną, różową spódnicę do kolan w zielone i czarne wzory pnączy. Buty lalki to fioletowe botki na obcasie z ćwiekami. Do lalki dołączono różową, elektryczną perkusję i jasnozielone pałeczki.

Lalka sprzedawana wyłącznie w trójpaku z Clawdeen Wolf i Jinafire Long.

Jinafire Long Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Fierce Rockers'
  • Wydanie: styczeń 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Jinafire są zaczesane na prawą stronę i sięgają ud. Co więcej ich lewa część jest pofarbowana na seledynowo. Makijaż jest czerwony. Na powiekach ma namalowane płomienie. Uszy dziewczyny przebite są czerwonymi kolczykami. Lalka ubrana jest w czerwone kimono we wzory czarnych, chińskich smoków, z półprzezroczystym kołnierzem. Na talii obszyty jest fioletową tasiemką a spod spodu wystaje czarna siateczka. Buty to czarne botki na obcasie w kształcie chińskiego smoka. Do lalki dołączono seledynowy keyboard w kształcie smoka.

Lalka sprzedawana wyłącznie w trójpaku z Clawdeen Wolf i Venus McFlytrap.

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek