Fandom

Monster High Wiki

Fawn

746stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Do wiki.JPG

Fawn - dziewczyna będąca poprzednią właścicielką Gigi Grant. Żyła setki lat przed dziejami zawartymi w filmie. Zadebiutowała w filmie 13 Życzeń.

Osobowość

Fawn jest dziewczyną bardzo słodką i twardo stąpającą po ziemi. Mimo tego, jest bardzo naiwna i słabo radzi sobie ze stresem.

Wygląd

Fawn jest dziewczyną o brązowej skórze. Na jej twarzy znajduje się kilka białych łatek oraz biała plama wokół warg, sięgająca aż do poziomu brwi. Włosy dziewczyny są brązowe, krótko ścięte. Grzywka dziewczyny znajduje się po prawej stronie jej czoła. Oczy Fawn są brązowe, podobnie jak jej brwi. Na głowie Fawn widnieje złota opaska, ozdobiona niebieskim kwiatem. Uszy dziewczyny przebite są czterema złotymi kolczykami w kształcie trójkąta. Jej szyja natomiast jest ozdobiona złotą obrożą. Fawn ubrana jest w długą, lodowo-niebieską tunikę, której bufiaste rękawy wykonane są z siateczki i zakończone złotym ściągaczem. W pasie, dziewczyna przepasana jest złotym pasem, a całość dopełnia fioletowa kamizelka z czerwonymi obszyciami oraz złote buty.

Klasyczny potwór

Nie wiadomo obecnie, jakim gatunkiem potwora jest Fawn. Mimo to, można się domyślać, że jest wróżką, faunem lub jeleniem.

Relacje

Rodzina

Obecnie nie wiadomo nic o rodzinie Fawn.

Przyjaciele

Przez jakiś czas, Fawn przyjaźniła się z Gigi.

Miłość

Nie wiadomo nic o relacjach miłosnych Fawn.

Zwierzak

Nie wiadomo czy Fawn jest właścicielką jakiegoś zwierzaka.

Meta timeline

  • 22 lipca 2013: Erin Fitzgerald zapowiedziała, że podłożyła głos pewnej tajemniczej postaci. Na razie nie było wiadomo, o kogo chodzi.
  • 8 października: Fawn zalicza swój debiut filmowy w filmie 13 Życzeń.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki