Fandom

Monster High Wiki

Fashion 2-Pack

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fashion 2-Pack - linia akcesoriów Monster High. Ubrania są sprzedawane wyłącznie w dwupakach a każdy z nich zawiera komplety dla dwóch różnych postaci. Dodatkowe stroje są przeznaczone dla Cleo de Nile i Ari Hauntington oraz Draculaury i Lagoony Blue, oraz Clawdeen Wolf i Frankie Stein. Zostaną wydane w 2016 roku.

AkcesoriaEdytuj

DraculauraEdytuj

  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

W skład zestawu wchodzi kolorowa sukienka w rąby na jednym ramiączku we wzory kości, robaków, trójkątów, serc, pajęczyn, okularów z nosem klowna oraz Skullette z różnymi minami i w różnych kolorach, z doszytą różową tasiemką wokół talii, różowa opaska z kokardką, jasnoróżowa torebka w kształcie serca ozdobiona kokardkami oraz błękitne buty na koturnie z kokardami.

Akcesoria sprzedawane w dwupaku z akcesoriami Lagoony Blue.

Lagoona BlueEdytuj

  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

W skład zestawu wchodzi koszulka z materiału przypominającego wodną taflę we wzory glonów, koralowców, ości i koników morskich, z doszytymi koralowymi falbankami, niebieskie i czarne błyszczące legginsy wyglądające jak zrobione z łusek, koralowa torebka w kształcie muszli z wizerunkami ośmiornic, róż, pajęczym i macek oraz morskie buty przypominające muszle na koturnie.

Akcesoria sprzedawane w dwupaku z akcesoriami Draculaury.

Cleo de NileEdytuj

  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

W skład zestawu wchodzi niebiesko-czarna sukienka na ramiączkach w pionowe pasy we wzory bandaży, z doszytą złotą tasiemką na dole, złoty naszyjnik z wężem, torebka tego samego koloru ozdobiona wieńcem laurowym i skarabeuszem oraz turkusowe sandały na obcasie, zapinane nieco powyżej kostki.

Akcesoria sprzedawane w dwupaku z akcesoriami Ari Hauntington.

Ari HauntingtonEdytuj

  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

W skład zestawu wchodzi błękitna koszulka we wzory pająków i pajęczyn na różowych ramiączkach, błyszcząca różowa poszarpana spódnica, fioletowy naszyjnik z łańcuchów, niebieska torebka ze srebrną rączką i zamknięciem oraz różowe buty na obcasie zrobionym z łańcuchów.

Akcesoria sprzedawane w dwupaku z akcesoriami Cleo de Nile.

Frankie SteinEdytuj

  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

W skład zestawu wchodzą niebieskie okulary, srebrna torebka z żółtą klapką i rączką w kształcie agrafki, niebieskie buty na obcasie oraz sukienka z golfem, bez rękawków. Górna cześć sukienki jest niebieska, oddzielona od dolnej srebrną tasiemką. Dolna część jest biała we wzory hieroglifów i oczu.

Akcesoria sprzedawane w dwupaku z akcesoriami Clawdeen Wolf.

Clawdeen WolfEdytuj

  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

W skład zestawu wchodzi fioletowa torebka na ramię z ozdobą w kształcie kociej zabawki, złoty pasek, złota bransoleta na klamry, seledynowe sandały na obcasie oraz sukienka tego samego koloru z czarnym golfem, bez rękawków, we wzory piorunów, pajęczyn, Skullette, gwiazdek, serc, kół zębatych, komiksowych dymków oraz balonowych piesków.

Akcesoria sprzedawane w dwupaku z akcesoriami Frankie Stein.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki