Fandom

Monster High Wiki

Fangtastic Fitness

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fangtastic Fitness - linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, wybierają się na aerobik. W serii pojawia się Catrine DeMew, Lagoona Blue oraz Venus McFlytrap. Lalki zostały wydane w maju 2015 roku.

Lalki

Catrine DeMew

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fangtastic Fitness'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW74
  • Numer modelu: CHW76

W tej serii grzywka Catrine znajduje się po prawej stronie jej czoła, natomiast włosy dziewczyny związane zostały w koński ogon. Lalka ubrana jest w fioletowy top w poziome, szare paski. Całość utrzymuje się na wrzosowej siateczce, wiązanej na szyi dziewczyny. Catrine ma także na sobie różowe spodnie w czarne paski. Do lalki dołączono zestaw malinowych i wrzosowych hantli.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fangtastic Fitness'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW74
  • Numer modelu: CHW75

W tej serii włosy Lagoony ozdobione są malinowymi pasemkami, a ponad to - związane w koka. Dziewczyna ubrana jest w liliową bluzkę z krótkim rękawkiem i błękitnymi ściągaczami. Całość ozdobiona jest czarnym wzorem przedstawiającym węzły marynarskie i kotwice. Lagoona ma także na sobie koralowe szorty, sięgające do kolan. Do lalki dołączono błękitną karimatę.

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fangtastic Fitness'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW74
  • Numer modelu: CHW77

W tej serii włosy Venus związane są w wysoką kitkę, sięgającą do ramion. Dziewczyna ubrana jest w czarną bluzkę bez rękawów i z golfem. Ozdobiona jest ona zielonymi rombami. Venus ma także na sobie czarne szorty, ozdobione różowymi i zielonymi wzorami. Całość obszyta jest malinowymi ściągaczami. Do lalki dołączono różową gumę do ćwiczenia mięśni rąk.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki