FANDOM

Fangin' At The Maul Logo.png

Fangin' At The Maul – linia lalek Monster High. Pojawia się w niej Gigi Grant, Spectra Vondergeist, Niewidzialny Billy, Clawdeen Wolf oraz Draculaura. Zostali oni wydani w pięciopaku w czerwcu 2015 roku.

Lalki

Gigi Grant

  • Lalka
  • Linia: 'Fangin' At The Maul'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD02
  • Numer modelu: CKD02

W tej serii włosy Gigi są wyprostowane i sięgają jej bioder. Przeważa kolor pomarańczowy. Gdzieniegdzie widnieją w nich niebieskie i różowe pasemka. Grzywka jest zaczesana do tyłu. Lalka ubrana jest w długą, wzorzystą sukienkę bez ramiączek. Buty dziewczyny są turkusowe i przypominają skorpiony.

Lalka sprzedawana jest w pięciopaku z Draculaurą, Clawdeen Wolf, Spectrą Vondergeist i Niewidzialnym Billym.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Linia: 'Fangin' At The Maul'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD02
  • Numer modelu: CKD02

W tej serii włosy Spectry są rozpuszczone. Dominuje kolor purpurowy. Lalka ubrana jest w krótką czarną sukienkę we wzory przedstawiające fioletowe łańcuchy na srebrnych ramiączkach. Zrobione są z drobnych łańcuchów. Na nogach lalka ma czarne buty na obcasie. Wyglądają tak, jakby w całości były uformowane z łańcucha.

Lalka sprzedawana w pięciopaku z Niewidzialnym Billym, Draculaurą, Clawdeen Wolf i Gigi Grant.

Niewidzialny Billy

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fangin' At The Maul'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD02
  • Numer modelu: CKD02

W tej serii większa część ciała Billy'ego jest półprzeźroczysta. Jego włosy są zaczesane do tyłu. Chłopak ubrany jest w niebieski bezrękawnik z czarną siateczką i w czarne wzory. Spodnie są długie, koloru khaki. Buty są czarne z długimi cholewkami.

Lalka sprzedawana w pięciopaku z Draculaurą, Clawdeen Wolf, Spectrą Vondergeist oraz Gigi Grant.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Linia: 'Fangin' At The Maul'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD02
  • Numer modelu: CKD02

W tej serii włosy Clawdeen są proste i sięgają jej ramion. Prawa część jest fioletowa, a lewa - zielona. Grzywka opada na całą powierzchnię czoła. Dziewczyna ubrana jest w czarną, wąska sukienkę bez rękawków.Przez środek biegnie pas materiału w fioletowe, zielone i niebieskie kleksy. Na biodrach ma założony niebieski, trzykrotnie skręcony pasek. Buty to fioletowe kozaki na obcasie. Sięgają jej łydek.

Lalka sprzedawana w pięciopaku z Draculaurą, Niewidzialnym Billym, Spectrą Vondergeist oraz Gigi Grant.

Draculaura

  • Lalka
  • Linia: 'Fangin' At The Maul'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD02
  • Numer modelu: CKD02

W tej serii włosy Draculaury są w większości jasnoróżowe. Są proste i sięgają bioder. Grzywka jest na boku czoła. Na głowie ma czarną opaskę z czarną kokardką. Dziewczyna ubrana jest w wąską, fioletowo-różową sukienkę na jedno ramię. Widnieje na niej nadruk plakatu filmu z Elissabat w roli głównej. Buty to różowe trampki na koturnie.

Lalka sprzedawana w pięciopaku z Clawdeen Wolf, Gigi Grant, Spectrą Vondergeist oraz Niewidzialnym Billym.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki