Fandom

Monster High Wiki

Eyeris Polyphemus

746stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Eyeris Polyphemus
89.jpg
Wiek: 16 (i trzy mrugnięcia okiem).
Zabójczy Styl: Mieszanie i odpowiednie dopasowanie jest modne w tym sezonie. Wobec tego mieszanie trzech jasnych kolorów to mój szczególny znak rozpoznawczy.
Ulubione zajęcie: Strasznie kręcą mnie kryminalne zagadki. Kiedy dorosnę, umrę za to, abym została detektywem!
Zwierzak: Moja ropucha z trzema oczami - Cyprus. Tylko jej słucham, jeśli chodzi o porady dotyczące mody.
Najbardziej irytująca rzecz: Nie mogę znieść potworów, które nie nawiązują ze mną kontaktu wzrokowego, kiedy z nimi rozmawiam.
Upiorna wada: Koncentrowanie się na tylko jednej żeczy przyprawia mnie o ból głowy. Nie zapominajmy że ja mam aż troje oczu!
Ulubione jedzenie: Neapolitańskie lody. Trzy smaki zmieszane za sobą tworzą coś niesamowitego!
Ulubiony przedmiot: Mitologia. Zawsze wyłapuję spojrzenie jakiegoś przodka, lub kogoś z książki.
Nielubiany przedmiot: Szalona nauka. Nie posiadają odpowiednich okularów, które ochronią moje trzecie oko od niebezpiecznych, latających przedmiotów.
Ulubiony kolor: Ametystowy fiolet
Przyjaciele: Spectra Vondergeist i Deuce Gorgon
Dolldiaryicon.jpg Brak pamiętnika

Eyeris Polyphemus – 16-letnia córka potworów z trojgiem oczu (Triklopy). Na razie powstała tylko jej lalka do ułożenia z serii 'Stwórz potwora'. Udostępniono również informacje o niej na oficjalnym profilu MH na Facebooku. Dziewczyna pojawia się w tle webisodów i w komiksie.

Osobowość

Jak na razie osobowość Eyeris nie jest znana.

Wygląd

Włosy Eyeris są koloru różowego. Przy ich przedziałku widnieją fioletowe pasemka. Oczy dziewczyny również są różowe. Usta potworki pomalowane są na kolor fioletowy. Jej trzecia gałka oczna umieszczona jest na czole dziewczyny. Nad nią nie ma brwi. Skóra Eyeris jest koloru niebieskiego. Na jej kończynach widnieją ciemnoniebieskie spirale.

Klasyczny potwór

Triklop to potwór wymyślony na wzór cyklopa – potwora z jednym okiem. Postać ta, według źródeł została wymyślona już w XX wieku, na potrzeby nowel (Książę Jedi P. i H. Davidsów). Triklopi zostali utworzeni również w licznych grach komputerowych. Są też ważnym elementem telewizji. Trzecie oko tych potworów jest umieszczane na ich czole, lub z tyłu głowy (najczęściej zasłonięte włosami).

Relacje

Rodzina

Eyeris jest córką potworów z trojgiem oczu (Triklopów).

Miłość

Jak na razie nie wiadomo, czy Eyeris ma chłopaka, czy się w kimś podkochuje.

Przyjaciele

Według udostępnionych informacji o Eyeris na Facebooku, dziewczyna przyjaźni się ze Spectrą Vondergeist i Deucem Gorgonem.

Zwierzątko

Eyeris ma ropuchę z trzema oczami – Cyprus. Często słucha jej rad dotyczących właściwego ubrania się.

Lalki

Create a Monster

  • Lalka Eyeris
  • Eyeris w odcinkach
  • Wydanie: listopad 2011
  • Numer asortymentu: W9175
  • Numer modelu: W9178
  • Typ ciała: kobieta

Głowa Eyeris jest koloru niebieskiego. W zestawie znajduje się również para dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. W skład ubrania potworki wchodzi fioletowa sukienka przepasana w talii czarnym paskiem i fioletowa czapka. Buty lalki również są koloru fioletowego. Peruka dziewczyny jest koloru różowego. Do lalki nie jest dołączony tors. Można go jednak kupić w internecie.

Meta Timeline

  • listopad 2011: pierwsza lalka Eyeris zostaje wydana.
  • 9 grudnia 2011: Na oficjalnym profilu Monster High na Facebooku zostają ujawnione informacje o Eyeris.

Galeria

Galeria webizodów

Inne

Więcej w Fandom

Losowa wiki