Fandom

Monster High Wiki

Eyera

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Dopingujący Eyera

Eyera – chłopiec o zielonej skórze, który zamiast głowy ma gałkę oczną. Wydaje się, że jest niemową. Jego imię jest hołdem dla Iry Singermana i zostało ujawnione podczas San Diego Comic-Con International w 2012 roku.

Osobowość

Eyera może łatwo się sfrustrować mając tylko jedno oko jako głowę, na przykład kiedy Clawdeen Wolf oskarżyła go o to, że do niej mrugnął w filmie Upiorki rządzą, i kiedy nie mógł obejrzeć filmu w retrospekcji w odcinku Upiorna siła miłości. Eyera potrafi tańczyć break dance, co widać w filmie wspomnianym wyżej.

Wygląd

Eyera ma ciemnozielone ciało i dużą gałkę oczną zamiast głowy. Jego kolor oka jest zielony. W webisodach nosi workowate beżowe spodnie, biały sweter, a na nim niebieski T-shirt. W odcinkach 3D nosi typowy strój Monster High, noszony przez większość chłopaków w serii.

Relacje

Rodzina

Na razie nie wiadomo nic o rodzinie Eyery.

Przyjaciele

Nie wiadomo z kim się Eyera przyjaźni.

Miłość

Nie wiele wiadomo czy Eyera jest z kimś w związku. W filmie Upiorki rządzą był w kolejce do szybkiej randki do Clawdeen, lecz ta mu się nie spodobała bo denerwowało ją jego wielkie oko i małomówność.

Zwierzę

Na chwilę obecną nie wiadomo czy Eyera ma jakiegoś zwierzaka.

Meta Timeline

  • 2 czerwca 2011: Eyera debiutuje w webisodzie Strach przed albumem.
  • 12 lutego 2012: Eyera po raz pierwszy pojawia się w odcinku specjalnym 3D Upiorna siła miłości.
  • 13 lipca 2012: Imię Eyery zostaje ujawnione na panelu Q&A podczas San Diego Comic-Con International.

Więcej w Fandom

Losowa wiki