FANDOM

Crest
Crest

 Elle Eedee • Galeria 
Elle Eedee
Elle Skullette
Elle Eedee
Wiek: 16
Moja BUU-unikalna cecha: Majsterkuję i tworzę! Pochłania mnie instalowanie części zamiennych w celu uaktualnienia moich systemów. Nie sposób wymienić mnie na inny model... mój twardy dysk jest absolutnie unikalny.
Zabójczy Styl: Przyszłość jest teraz! Uwielbiam wyraźne linie i metalicznie błyszczące stroje.
Ulubione zajęcie: Komponowanie. Lubię zmieniać elektroniczne dźwięki w upiornie nieziemską muzykę.
Zwierzak: Pracuję nad zwierzakiem przyszłości, ale wciąż jestem na etapie wersji beta.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy upiorki pytają mnie, czy moja inteligencja jest sztuczna! Jakbym nigdy wcześniej czegoś takiego nie słyszała.
Upiorna wada: Lubię zapuszczać monstrualne bity, ale kiedy tańczę, za bardzo się angażuję i bywa, że przepalają mi się bezpieczniki! Chociaż uwielbiam być na parkiecie, zwykle stoję za konsoletą, żeby Frankie nie musiała mnie ciągle resetować.
Ulubione jedzenie: Wszystko z oliwą z oliwek. Ctrl + Alt + Delicje!
Ulubiony przedmiot: Metalurgia. Lubię majsterkować, a nauczyciel pozwala mi na swobodę pracy, zarówno nad moją muzyką, jak i oprogramowaniem.
Nielubiany przedmiot: Pływanie. Mój system jest bardziej kompatybilny do fal dźwiękowych, niż do ich mokrej odmiany.
Ulubiony kolor: Srebrny. Sprawia, że wszystko wygląda jak dzieło technologii.
Przyjaciele: Luna Mothews i Mouscedes King
Dolldiaryicon Pamiętniki Elle Eedee

Elle Eedee – córka robota. Ma 16 lat. Zadebiutowała w filmie Boo York, Boo York. Dziewczyna pragnie zostać profesjonalnym DJ'ką. Wydaje się ona być robotką, będącą w fazie rozbudowy, ponieważ co jakiś czas musi ona przeprowadzić aktualizację swojego systemu. Elle często również kupuje nowe kawałki do modernizacji swojego ciała, by później poprosić swoich rodziców o pomoc przy ich instalacji. Mimo, że dziewczyna uwielbia muzykę, a zwłaszcza czerpanie radości z jej komponowania, nadal ma ona problemy z tańczeniem. Wszystko to za sprawą chłodzącego modułu, który nie pozwala jej poruszać się w ten sposób. Elle jest także specjalistką w mechanice, ponieważ sama buduje swojego zwierzaka.

Osobowość

Elle jest dziewczyną, lubiącą dobrą zabawę oraz muzykę. Upiorka twierdzi, że zawsze była typem samotnika, woląc przebywać sama ze sobą, wraz ze swoimi rzeczami. Elle ma zdolności mechaniczne, ponieważ sama buduje swojego zwierzaka.

Wygląd

Włosy Elle są czarne, ozdobione pojedynczymi, niebieskimi i fioletowymi pasemkami. Zazwyczaj związane są one w koński ogon. Ciało postaci zbudowane jest z białego, nowoczesnego metalu, dzięki czemu wygląda na misternie rzeźbione. Brwi Elle mają odcień fioletowy, natomiast jej oczy, przypominające soczewki optyczne - liliowy. Uszy dziewczyny są okrągłe i stanowią dwa duże głośniki.Na jej czole natomiast znajduje się 'znamie'wyglądające jak włącznik.

Klasyczny potwór

200px-Aibo-zoom

Robot - mechaniczne urządzenie, przypominające człowieka, wykonujące automatycznie pewne zadania. Działanie robota może być sterowane przez człowieka, przez wprowadzony wcześniej program, bądź przez zbiór ogólnych reguł, które zostają przełożone na działanie robota przy pomocy technik sztucznej inteligencji. Roboty często zastępują człowieka przy monotonnych, złożonych z powtarzających się kroków czynnościach, które mogą wykonywać znacznie szybciej od ludzi. Domeną ich zastosowań są też te zadania, które są niebezpieczne dla człowieka, na przykład związane z manipulacją szkodliwymi dla zdrowia substancjami lub przebywaniem w nieprzyjaznym środowisku.

Zdolności

  • Hologramowa stacja - Elle jest w stanie wyświetlić holorgamową stację DJ'a, na której może grać.
  • Tłumaczenie wiadomości - Elle potrafi odbierać i tłumaczyć wiadomości wysłane z kosmosu, jednak wywołują one u niej spory dyskomfort i zamieszanie w jej systemie.
  • Upgrade - Elle jako robot może wgrywać do siebie nowe programy i w ten sposób się ulepszać.

Umiejętności

  • DJ - Elle jest utalentowaną DJ-ką, która tworzy własne potworne miksy. Gra zarówno na imprezach jak i na ulicy wśród tłumu potworów.
  • Majsterkowanie - Elle umie tworzyć mechanizmy, części zamienne, a także całego robota. Udoskonala swój system i buduje zwierzaka, jednak jak twierdzi jest on na razie w fazie testów.

Relacje

Rodzina

Elle jest córką robotów.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Elle są Luna Mothews oraz Mouscedes King.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są jak na razie znane.

Zwierzak

Elle obecnie nie posiada zwierzaka, ale pracuje nad zwierzakiem przyszłości. Niemniej jednak, jest to jedynie wersja beta.

Lalki

Boo York, Boo York

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW64
  • Numer modelu: CHW63

W tej serii włosy Elle są upięte w wysoki koński ogon, którego koniec jest lekko zakręcony. Spięty jest on błękitną, krystaliczną opaską, ozdobioną talerzem satelitarnym oraz kryształami. Uszy dziewczyny przebite są długimi, fioletowymi kolczykami. Lalka ubrana jest w granatową, połyskującą sukienkę z krótkimi rękawkami, która sięga do połowy uda. Na jej środku namalowano czarny, proporcjonalny do linii talii pas, na którym widnieją granatowe i niebieskie koła. Z tyłu ubranka doszyta została granatowa, sięgająca ziemi peleryna wykonana z siateczki, ozdobiona błękitnymi sześcianami i liniami. Sukienka została przepasana srebrnym pasem w kształcie rombu, z którego zwisają długie sznury. Buty Elle są półprzeźroczyste i mają jasnoniebieski odcień. Do lalki dołączono pamiętnik.

Boo York, Boo York: City Ghouls

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Elle uczesane są w koński ogon. Jej szyja ozdobiona jest błękitnym naszyjnikiem z długimi koralikami. Lalka ubrana jest w sukienkę utrzymującą się na jednym ramiączku i sięgającą do połowy uda. Jest ona czarna, a zdobi ją nadruk przedstawiający granatowe, żółte, fioletowe, czerwone i błękitne światła. Nosi też fioletową, połyskującą kurtkę z rękawami sięgającymi łokci. Buty Elle to fioletowe kozaki sięgające kolan. Utrzymują się one na wysokim koturnie tego samego koloru, połączonym z tyłu niebieskim obcasem.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku z Luną Mothews i Mouscedes King.

Meta timeline

  • 7 maja 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Elle Eedee.
  • 1 stycznia 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Elle pojawia się w internecie.
  • 14 lutego 2015: Lalka Elle zostaje oficjalnie pokazana na New York Toy Fair.
  • 7 maja 2015: Profil Elle zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 7 maja 2015: Oficjalny art Elle zostaje ujawniony.
  • maj 2015: Pierwsza lalka Elle zostaje wydana w ramach linii Boo York, Boo York.
  • maj 2015: Wpisy z pamiętnika Elle zostają ujawnione.

Ciekawostki

  • Jej imię i nazwisko czyta się jak LED. Słowo to jest angielskim skrótem nazwy diody elektroluminescencyjnej.
  • Informacje o produkcji lalki są umieszczone na prawym udzie.
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki