Fandom

Monster High Wiki

Elissabat

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Elissabat • Galeria 
Cytat1.png Wybaczcie, patrzycie na podróbkę. Jesteście w Hollyduch. To tylko rekwizyt. Cytat2.png
Elissabat w filmie „Strach, kamera, akcja!
Elissabat
Elissabat Skullette.png
Elissabat.jpg
Wiek: 1601
Zabójczy Styl: Absolutnie uwielbiam koronki, falbanki, jedwab i satynę, o ile są plisowane, czarne lub purpurowe.
Ulubione zajęcie: Gra aktorska! Pewnie wydaje się to dziwne, że lubię grać mimo straszliwej scenicznej tremy, ale naprawdę uwielbiam wchodzić w skórę postaci, które gram!
Zwierzak: Raz w pewnym filmie grałam zaklinaczkę smoków. To była świetna rola, ale nigdy nie przełożyłam tego na prawdziwe nieżycie.
Najbardziej irytująca rzecz: Gdy pomylę kwestię. Bardzo ciężko pracuję nad zapamiętaniem moich kwestii, więc gdy zdarzy mi się pomylić, wariuję z wściekłości.
Upiorna wada: Mam straszliwą sceniczną tremę i dlatego muszę być w pełni przygotowana, zanim w ogóle stanę przed publicznością. Podobno mam wrodzony talent do występów na scenie i przed kamerą, ale to zasługa tego, że całe godziny spędzam na upewnianiu się, że zapamiętałam swoje kwestie. To jedyny sposób, żebym wypadła dobrze.
Ulubione jedzenie: Krwiste pomarańcze
Ulubiony przedmiot: Lekcje dramatu. Miałam przyjemność trenować z najlepszymi aktorami na świecie, ale zawsze jestem chętna, by dowiedzieć się czegoś więcej.
Nielubiany przedmiot: Wychowanie fizyczne. Przypuszczam, że będzie w porządku, jeśli kaskader zajmie moje miejsce.
Ulubiony kolor: Śliwkowy fiolet
Przyjaciele: Draculaura i Viperine Gorgon
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Elissabat

Elissabat – córka wampira. Ma 1601 lat. Jest sławną aktorką pod pseudonimem Veronica von Vamp. Zadebiutowała w filmie Strach, kamera, akcja!. Została wychowana wśród szlachty w Transylwanii, na królewskim zamku. Jest przyjaciółką z dzieciństwa Draculaury oraz córką jednego z najbliższych przyjaciół hrabiego Draculi. Wybrana została jako nowa Królowa Wampirów, jednak przeczuwając spisek dziewczyna uciekła, by potem zrobić karierę jako sławna aktorka w Hollyduch. Ostatecznie, jej prawdziwa tożsamość została ujawniona, przez co znalazła sposób na pogodzenie obowiązków królowej z pracą aktorki.

Osobowość

Elissabat jest aktorką, która traktuje swoje obowiązki bardzo poważnie. Przez to, że dziewczyna często ma tremę, wkłada wiele trudu i wysiłku, żeby właściwie przygotować się do roli. Większość potworów nazywa ją nieprzystępną i odosobnioną, ale to tylko dlatego, że dziewczyna koncentruje się na swoim rzemiośle i ukrywaniu swojego prawdziwego ja przed innymi.

Wielką tajemnicą Elissabat jest to, że 400 lat temu miała ona zostać Królową Wampirów, ale uciekła z Transylwanii w przeddzień koronacji, gdy dowiedziała się, że jej wuj - Lord Stoker spiskuje, by objąć tron przed nią. Z pomocą Heksycjusza Steam, ojca Robekki, Elissabat udała się do Londoomu i zaczęła nowe życie jako Veronica von Vamp.

Wygląd

Elissabat jest dziewczyną o falujących fioletowych włosach sięgających bioder. Gdzieniegdzie widnieją w nich czarne pasemka. Jej oczy są fioletowe, podobnie jak brwi. Skóra Elissabat jest blada. Z jej ust wystają dwa śnieżnobiałe kły. Wampirzyca wybiera ciemne ubrania w stylu gotyckim.

Klasyczny potwór

Dra.jpg

Wampir – fantastyczna istota, żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, hipnoza, wyczulony słuch, niezwykła prędkość oraz ogromna siła.

Pierwsze wampiry pojawiły się w książce "Dracula" Brama Stokera, która powstała w XIX wieku. Zgodnie z wierzeniami, wampir to zmarły, który wstaje z grobu i wypija ludzką krew. Istoty te w wielu książkach i filmach zostały unicestwiane za pomocą kołków. Było można się przed nimi ochronić wieszając czosnek na drzwiach i oknach oraz nacierać kominki, drzwi i okna, aby wampiry się nie dostały. Oprócz tego, stosowano także wodę święconą i krzyże. Według Brama Stokera, Dracula miał wyrazistą twarz o ostro zarysowanych nozdrzach. Na zaciętych ustach, widocznych pod sumiastymi wąsami, rysował się wyraz okrucieństwa, a ostre białe zęby wychodziły na wargi zaskakująco czerwone, jak na człowieka w tym wieku. Uszy miał blade i szpiczaste, a paznokcie długie i przycięte w szpic. A co najdziwniejsze, środek jego dłoni był owłosiony.

Zdolności

  • Wampirze moce: Po znalezieniu Elissabat posiada wampirze moce. Dzięki temu może się np.: przemienić w nietoperza.
  • Długowieczność: Jako wampir Elissabat jest długowieczna, czyli żyje o wiele dłużej niż zwykły człowiek.
  • Brak odbicia w lustrze: Elissabat nie może zobaczyć swojego lustrzanego odbicia.
  • Wrażliwość na słońce: Będąc wampirem Elissabat prawdopodobnie jest wrażliwa na światło słoneczne.

Umiejętności

  • Aktorstwo: Elissabat pomimo swojej tremy potrafi wcielić się w każdą rolę. Przed wstąpieniem na wampirzy tron występowała pod pseudonimem Veronika Von Vamp. Jest znaną na całym świecie gwiazdą filmową.

Relacje

Rodzina

Elissabat jest córką wampirów. Pochodzi ona ze znanego i szanowanego rodu tego rodzaju potworów. Dziewczyna jest również siostrzenicą Lorda Stokera oraz kuzynką Draculaury.

Przyjaciele

Przyjaciółką Elissabat są Draculaura. W dzieciństwie dziewczyny, ze względu na ich fizyczne podobieństwo, były nawet brane za siostry. Są dalekimi kuzynkami. Elissabat utrzymuje również dobre relacje z Viperine Gorgon, swoją makijażystką.

Miłość

Obecnie Elissabat nie jest w nikim zakochana.

Zwierzak

Elissabat obecnie nie posiada zwierzaka.

Lalki

Frights, Camera, Action!

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii grzywka Elissabat jest prosta, znajduje się na całej powierzchni czoła. Uszy dziewczyny przebite są różowymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest ona w fioletową sukienkę. Jest ona ozdobiona czarnymi rękawami oraz gorsetem tego samego koloru z fioletowymi sznurkami. Dół sukienki jest fioletowy, rozkloszowany, ozdobiony czarną siateczką. Buty Elissabat są czarne, sięgające łydek. Ozdobione są one licznymi wzorkami z nietoperzy. Do lalki dołączona jest szara statuetka, przedstawiająca dłoń oraz pamiętnik.

Ghoulebrities in Londoom

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Elissabat zostały związane w koński ogon. Jej głowa została ozdobiona czerwoną opaską z kokardką. Dziewczyna ubrana jest w granatową sukienkę bez rękawów. Ozdobiona jest ona czerwoną i fioletową kratą oraz czerwonym kołnierzem z falbankami. Ubrano zapisane jest z przodu na karmazynowy guzik, a całość została przepasana długim, zwisającym rubinowym paskiem. Buty Elissabat to fioletowe kalosze na koturnie, sięgające do kolan. Widnieje na nich biała czaszka. Do lalki dołączono okrągłą, czarną torbę z "rozpływającą się" flagą Wielkiej Brytanii.

Lalka sprzedawana jest w trójpaku z Catty Noir i Viperine Gorgon.

Ghoul Fair

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Fair'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW69
  • Numer modelu: CHW71

W tej serii włosy Elissabat są wyprostowane i sięgają one do bioder. Ponadto, ozdobione są one czerwonymi pasemkami. Lalka ubrana jest w fioletową sukienkę na czarnych ramiączkach, sięgającą do połowy uda. Ozdobiona jest ona czerwoną falbanką oraz czarnymi i czerwonymi wzorkami przedstawiającymi nietoperze oraz trzepaczki i wałki do ciasta. Buty Elissabat są czerwone, z wygrawerowaną pajęczyną oraz obcasem w kształcie trzepaczki. Do lalki dołączono czerwoną tacę z czarnymi lizakami w kształcie nietoperzy.

Ghouls' Getaway

  • Lalka
  • Linia: 'Ghouls' Getaway'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Elissabat mają polokowane końce. Jej grzywka jest zaczesana do tyłu. Na głowie ma ozdobę składającą się z czarnego nietoperza i żółtych liści. Uszy dziewczyny są przebite beżowo-czarnymi kolczykami. Lalka ubrana jest w niezasłaniającą brzucha białą koszulkę w czarne i fioletowe romby z krótkimi rękawkami oraz krótką, rozkloszowaną fioletową spódnicę we wzory. Na nadgarstkach ma bransoletki z żółtych liści. Buty dziewczyny są beżowe, wiązane na kostkach, z koturnem zrobionym z pustych od środka kwadratów.

Frightfully Tall Ghouls

  • Lalka

Lalka jest w swoim podstawowym wydaniu, lecz ma 43 cm wzrostu.

Meta timeline

  • 18 stycznia 2013: Wnioski Mattel o zastrzeżenie znaków towarowych dla Elissabat.
  • 18 marca 2013: Wnioski Mattel o zastrzeżenie znaków towarowych dla Veroniki von Vamp.
  • 20 lipca 2013: Ujawniono, że lalka Elissabat zostanie pokazana na New York Comic Con.
  • wrzesień 2013: Elissabat zostaje wspomniana w pamiętniku Catty Noir z serii Signature - pojedyncze lalki pod pseudonimem Veronica von Vamp, a także jako niewymieniona z imienia Królowa Wampirów.
  • 10 października 2013: Pierwsza lalka Elissabat zostaje pokazana na New York Comic Con 2013.
  • listopad 2013: Pierwsza lalka Elissabat zostaje wydana w ramach serii Frights, Camera, Action!.
  • listopad 2013: Wpisy z pamiętnika Elissabat zostają ujawnione.
  • 27 listopada 2013: Oficjalny art Elissabat zostaje ujawniony.
  • 11 marca 2014: Elissabat zalicza swój debiut filmowy w filmie Strach, kamera, akcja!.
  • 12 kwietnia 2014: Elissabat debiutuje w odcinku Mistrzyni kamuflażu.

Ciekawostki

  • Jej imię jest hybrydą zniekształconej formy imienia Elisabeth oraz słowa "bat" (pl. nietoperz).
  • Elissabat pomimo bycia wampirem, których nie widać na zdjęciach ani ujęciach filmowych jest sławną aktorką filmową. Możliwe, że tak jak w przypadku innego wampirzego aktora pojawiającego się w filmie Strach, kamera, akcja! jej ciało jest dorabiane komputerowo.
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki