FANDOM

Elektryzujący dzień
Odcinki
ED1
Sezon: 1 sezon
Premiera: 9 sierpnia 2011
Poprzedni: Błękitna Lagoona
Następny: Przestrachanie
Obejrzyj na YouTube

Elektryzujący dzień (ang. Bad Scare Day) – 5 odcinek pierwszego sezonu Monster High, którego głównymi bohaterkami są Frankie Stein i Ghoulia Yelps.

OpisEdytuj

W szkole nie powinno się używać telefonów komórkowych? Zobacz, jak skończyła się historia Frankie, która nieco elektryzująco podziałała na towarzystwo swoim trumnofonem!

StreszczenieEdytuj

Frankie rozmawia przez swój trumnofon, gdy nagle wpada na Pana Gdzie. Rozpada się na kilka części. Nauczyciel pomaga jej się pozbierać upominając o większą ostrożność. Niestety córka Frankensteina źle wkłada śruby, co powoduje wiele szkód, bo zmieniła swoją biegunowość. Jednak zaradna Ghoulia domyśliła się, co powoduje zamieszanie i pomaga straszyciółce.

PostacieEdytuj

Kadry z odcinkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

ReferencjeEdytuj

  • Tytuł Bad Scare Day jest grą słów na powiedzeniu "bad hair day" (pl. Zły dzień dla włosów).
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym pojawił się termin "iTrumna". Odnosi się on do różnych produktów firmy Apple Inc, takich jak iPad i iPhone.

KontynuacjaEdytuj

  • Mężczyzną który podawał lunch w stołówce był pan Hack, który później okazał się być nauczycielem szalonej nauki, choć w kreskówce zdarzał się wykonywać inne prace w tle. W drugim sezonie pracę w stołówce wykonywały inne osoby, chociaż pan Hack musiał im pomagać gdyż sprzedawał krwawe kiełbaski na trybunach meczu koszykówki w odcinku Potworamida.

WydarzeniaEdytuj

  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawia się  pan Gdzie (w wersji polskiej)  i pan Hack.

BłędyEdytuj

  • Cleo rozbiła drzwi szafki po lewej stronie twarzy, ale jakoś kolczyk na jej prawym uchu utknął w jego otworze.

InneEdytuj

  • W tym odcinku pojawiło się aż 5 postaci w tle, które pojawią się w drugim sezonie. Nie wiadomo jednak dlaczego ten webisod zyskał taką inwestycję.
  • Czy pan Gdzie poważnie winił Frankie za wpadanie na niego, kiedy był niewidzialny?
  • Scena, w której Frankie magnetyzuje szafki i elektryzuje wiersz studentów był również użyty w filmie Nowy upiór w szkole.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki