Fandom

Monster High Wiki

Electrified

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.

Electrifed Logo.png

Electrified – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują to Twyla, Ari Hauntington, Draculaura, Cleo de Nile, Venus McFlytrap i Clawdeen Wolf. W linii pojawią się również nowa postać – Silvi Timberwolf. Frankie Stein została wydana jako lalka niskobudżetowa. Lalki zostaną wydane w 2017 roku.

Monstrous Hair Ghouls

Twyla

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Electrified'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DVH71

Włosy Twyli są karbowane i sięgają bioder. Grzywka jest prosta i opada na całe czoło. Na głowie ma różową chustę z pajęczyny a we włosach czarną spiralę. Uszy przebite są różowymi kolczykami o wyglądzie łapaczy snów. Na szyi spoczywa różowa kokarda z pajęczyny i pająkiem po środku. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę w niebieskie paski oraz różowe i zielone łaty. Na wysokości pasa doszyte są falbanki z białej siateczki i różowego, śliskiego materiału. Jej buty to niebieskie sandałki na koturnie. Do lalki dołączono "zwierzaka" oraz parę ozdób do włosów.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Electrified'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DVH70

Włosy Clawdeen są pokarbowane, pofarbowane na różowo, czarno i czerwono, i sięgają bioder. Na głowie ma zieloną opaskę z ozdobą w kształcie półksiężyca z ćwiekami a we włosach pomarańczową spinkę z wizerunkiem Skullette z zielonym pasemkiem. W uszach widnieją żółte kolczyki o identycznym wyglądzie jak ozdoba na opasce. Lalka ubrana jest w czarną, ołówkową sukienkę na jedno ramię w kolorowy motyw zwierzęcych pasków. U góry ozdobiona jest żółtą falbaną ze sztucznego tworzywa a na dole wykończona różową siateczką. Po środku doszyto zielonkawy pasek, który ciągnie się przez całą długość sukni. Wokół talii ma zapięty pomarańczowy, czteroczęściowy pasek z ćwiekami. Jej buty są różowe, na koturnie, zapinane na kostce. Do lalki dołączono "zwierzaka" oraz parę ozdób do włosów.

Hair-Raising Ghouls

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Electrified'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DVH67

Włosy Draculaury są karbowane i sięgają bioder. Część z nich została związana w wysoką kitkę i ozdobiona różową kokardą w kształcie skrzydeł nietoperza z serduszkiem. Grzywka jest prosta i opada na całe czoło. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę-bombkę na niebieskich ramiączkach z kolorowymi motywami nietoperzy, serc i pajęczyn, wykończoną pudrowo-różową falbanką ze sztucznego materiału. Wokół talii ma zapięty żółty pasek z wielką kokardą. Jej buty są różowe, na koturnie i ozdobione ćwiekami.

Silvi Timberwolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Electrified'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DVH66

Włosy Sylvi są mocno karbowane i związane za pomocą czarnej ozdoby z ćwiekami w kitkę sięgającą ramion. Jej grzywka jest długa i opada na prawą stronę. Uszy przebite są długimi, różowymi kolczykami. Lalka ubrana jest różowy kołnierz imitujący pióra, błękitny, poszarpany top bez rękawków oraz czarną sukienkę w kolorowe wzory wilków wykończoną żółtą koronką. Jej buty to żółte sandały z motywem ćwieków i piorunów wiązane na łydce z obcasem w kształcie półksiężyca.

Ari Hauntington

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Electrified'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DVH68

Włosy Ari są karbowane i sięgają bioder. Grzywka została pofarbowana na niebiesko i jest zaczesana na bok. Na głowie ma różową opaskę z łańcucha z ozdobą w kształcie klucza wiolinowego. Lalka ubrana jest w granatową sukienkę z krótkimi rękawkami w niebieskie, żółte, różowe i fioletowe wzory pasków, łańcuchów i nut. Na dole wykończona jest niebieską falbanką ze sztucznego materiału. Wokół talii ma zapięty różowy pasek z motywem klawiszy fortepianu i z łańcuchami. Jej buty są różowe, na koturnie i sięgają łydki.

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Electrified'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Venus są zaczesane na lewy bok i pokarbowane. Co więcej są ozdobione czarnymi i żółtymi pasemkami. Na głowie ma zieloną ozdobę w kształcie pułapki muchołówki. Lalka ubrana jest w czarno-żółtą sukienkę bez rękawków, z golfem i dekoltem z czerwonej siateczki, w różowe, zielone i żółte wzory pnączy i pułapek muchołówek, u dołu wykończona różowym, postrzępionym, sztucznym tworzywem. Wokół talii ma zapięty zielony pasek z motywem pnączy i główek rosiczki. Jej buty są żółte i na obcasie.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Electrified'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Cleo są karbowane i sięgają bioder. Wnętrze zostało pofarbowane na truskawkowy, a grzywka na błękitny kolor. Na głowie ma żółtą, pozginaną opaskę ozdobioną klejnotem. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę z pomarańczowym dekoltem, który ją utrzymuje, w kolorowe wzory piramid, krzyży Ankh, klejnotów, oczu Horusa oraz sarkofagów z kocim łebkiem, wykończoną na dole sztucznym tworzywem w kolorze pomarańczowym, wycięciem przypominająca Egipskie mury. Lewą nogę oplata niebieska, geometryczna ozdoba w kształcie węża. Jej buty to czerwone sandały na obcasie.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki