FANDOM

Droga do potwornych mistrzostw
Odcinki
Rodmonstremashionals
Sezon: 2 sezon
Premiera: 22 grudnia 2011
Poprzedni: Nie chwal dnia przed nocą
Następny: Królowa Przekrętu
Obejrzyj na YouTube

Droga do potwornych mistrzostw (ang. Road to Monster Mashionals) – 12 odcinek drugiego sezonu Monster High.

Opis

Czy Straszyciółkom uda się zdobyć „różdżkę animuszu"? Czy są przygotowane do występu, skoro przez cały wyjazd wykonywały dodatkowe prace domowe zlecone przez Krwawą Mery?

Streszczenie

Straszyciółki rozmawiają o występie, na którym można wygrać różdżkę animuszu. W tym samym czasie Gil oznajmia Lagoonie, że rodzice nie pozwalają im się spotykać, dlatego że dziewczyna jest z morza. Wieczorem Clawdeen przynosi pocztę i spostrzega, że jej brat wysłał list do Draculaury. Ma wątpliwości czy darzą się tylko przyjaźnią. Nadchodzi czas występu. Drużyna wampirów startuje jako pierwsza i okazuje się, że ukradły straszyciółkom układ! Za tym wszystkim stoi Toralei, która życzy powodzenia reprezentantkom Straszyceum. Jednak nie wszystko jest stracone. Cleo improwizuje i wychodzą jej świetne ruchy, których nauczyła się pracując. Zespół z Monster High wygrywa zawody i zdobywa nagrodę.

Postacie

Galeria

Ciekawostki

  • Domek, w którym mieszkają dziewczyny, znajduje się na 1313 Eerie Ave. w Screamy Valley.
  • Na liście Clawda do Draculaury podany jest jego adres: 99 Hunter Lane w Howlywood.