FANDOM

Crest
Crest

 Draculaura • Lalki • Galeria 
Cytat1 Hej laski, posłuchajcie! Zgodnie z moim horoskopem poznam dziś idealnego chłopaka! Przystojnego, bogatego i stałego! Cytat2
Draculaura w odcinku „Horroskop
Draculaura
Draculaura Skullette
Draculaura2
Wiek: 1600
Moja BUU-unikalna cecha: Latam! Kiedy szybuję, mogę obserwować wszystko z punktu widzenia nietoperza. Podejrzewam, że dlatego zawsze widzę dobro na świecie.
Zabójczy Styl: Uwielbiam tonąć w czerni z dodatkiem wiśniowego różu, a czasem noszę też lekką parasolkę, żeby od czasu do czasu przespacerować się w słońcu.
Ulubione zajęcie: Uwielbiam się uśmiechać, śmiać i wspierać moich przyjaciół.
Zwierzak: Hrabia Wspaniały jest moim przyjacielem do grobowej deski. Jest bardzo dumnym i porządnym nietoperzem, ale ja po prostu nie mogę się powstrzymać i ubieram go w słodziutkie, małe ubranka.
Najbardziej irytująca rzecz: Brak dań wegetariańskich w bufeterii w Monster High.
Upiorna wada: Ponieważ nie widzę swojego odbicia w lustrze, wychodząc z domu nie wiem, czy moje ubrania i makijaż są na swoim miejscu. Oczywiście po 1 599 latach praktyki jestem w tym już całkiem niezła.
Ulubione jedzenie: Jestem wegetarianką - żadnej, paskudnej krwi. Lubię więc owoce i dużo suplementów żelaza.
Ulubiony przedmiot: Kreatywne pisanie, bo uwielbiam opisywać moje przygody i swoich przyjaciółek.
Nielubiany przedmiot: Geografia. Po 1 599 latach byłam już wszędzie... Dwa razy.
Ulubiony kolor: Różowy.
Przyjaciele: Clawdeen Wolf, Frankie Stein
Dolldiaryicon Pamiętniki Draculaury

Draculaura – 1600-letnia córka hrabiego Draculi. Jest wampirem-wegetarianką i mdleje na sam widok krwi lub mięsa. Imię nadane jej przez jej normalską matkę brzmiało po prostu Laura.

Osobowość

Draculaura jest słodką, energiczną dziewczyną, z którą łatwo można się dogadać. Dziewczyna jest również znana jako najbardziej przyjacielski potwór w całej szkole, ponieważ lubi zawierać nowe znajomości. Niemniej jednak, często zachowuje się dziecinnie. Draculaura jest znana z tego, że zna każdą szkolną plotkę oraz niedotrzymywania tajemnic ze względu na swoje gadulstwo. Nie wydaje się również przejmować tym, co myślą o niej inni.

Dziewczyna przedstawiana jest także jako naiwna, ze skłonnością do wypadków. Cechuje ją wielka emocjonalność, zważywszy na to, że często płacze, nawet z błahego powodu. Draculaura jest także flirciarą, ponieważ miała najwięcej chłopaków ze wszystkich dziewcząt w szkole.

Wygląd

Dziewczyna ma jasnoróżową skórę oraz czarne włosy z różowymi pasemkami i grzywką, najczęściej związane w dwa kucyki. Oczy dziewczyny mają odcień jasnego fioletu, a z jej ust wystają dwa kły. Pod jej lewym okiem widnieje małe, różowe serduszko. Dziewczyna jest zdecydowanie najniższa z grona swoich przyjaciół, nosząc nawet buty na wysokim obcasie.

Klasyczny potwór

Dra

Wampir – fantastyczna istota, żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, hipnoza, wyczulony słuch, niezwykła prędkość oraz ogromna siła.

Draculaura jest potomkinią Draculi, jednak w przeciwieństwie do swojego ojca, nie znosi pić krwi. Pierwsze wampiry pojawiły się w książce "Dracula" Brama Stokera, która powstała w XIX wieku. Zgodnie z wierzeniami, wampir to zmarły, który wstaje z grobu i wypija ludzką krew. Istoty te w wielu książkach i filmach zostały unicestwiane za pomocą kołków. Było można się przed nimi ochronić wieszając czosnek na drzwiach i oknach oraz nacierać kominki, drzwi i okna, aby wampiry się nie dostały. Oprócz tego, stosowano także wodę święconą i krzyże. Według Brama Stokera, Dracula miał wyrazistą twarz o ostro zarysowanych nozdrzach. Na zaciętych ustach, widocznych pod sumiastymi wąsami, rysował się wyraz okrucieństwa, a ostre białe zęby wychodziły na wargi zaskakująco czerwone, jak na człowieka w tym wieku. Uszy miał blade i szpiczaste, a paznokcie długie i przycięte w szpic. A co najdziwniejsze, środek jego dłoni był owłosiony.

Zdolności

  • Wampirze moce: Po znalezieniu Elissabat, królowej wampirów, Draculaura odkryła swoje wampirze moce. Dzięki temu może się np.: przemienić w nietoperza. Jednakże nadal musi się wiele nauczyć.
  • Długowieczność: Jako wampir Draculaura jest długowieczna, czyli żyje o wiele dłużej niż zwykły człowiek.
  • Brak odbicia w lustrze: Draculaura nie może zobaczyć swojego lustrzanego odbicia. Nie można też jej uchwycić na zdjęciach czy filmach.
  • Wrażliwość na słońce: Będąc wampirem Draculaura jest wrażliwa na światło słoneczne. Jednak, żeby się od niego uchronić używa swojej różowej parasolki.

Umiejętności

  • Pisanie i dziennikarstwo: Draculaura ma szczególne upodobanie do pisania i opowiadania i jest utalentowana w tym zakresie. Z tym, że zdecydował się dołączyć do różnych klubów, takich jak czasopisma szkolne, a jest wierną czytelniczką bloga Spectry, z powodu jej miłości do różnych plotek.
  • Aktorstwo: W odcinku Przestrachanie Draculaura ujawnia, że ma niezwykły talent aktorski.

Relacje

Rodzina

Ojcem różowej Draculaury jest Dracula, zaś bratem Draculi - Vlad Tapez-Palaz. Jej matka była człowiekiem. Nazywała się Alina. Co więcej, kuzynką dziewczyny jest Elissabat, ma także kuzyna o imieniu Thad.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami Draculaury są Clawdeen Wolf i Frankie Stein, także reszta Straszyciółek - Cleo de Nile, Ghoulia Yelps, Lagoona Blue oraz Abbey Bominable.

Draculaura przyjaźni się także ze swoją kuzynką Elissabat, Kiyomi Haunterly oraz River Styxx.

Miłość

Draculaura kiedyś spotykała się z Rossem Palonym. Dziewczyna twierdzi, że nie był to udany związek. W swojej byłej szkole chodziła przez chwilę z Walentynem, lecz w filmie Upiorna siła miłości okazało się że chciał tym sposobem złamać jej serce. Wstydliwym sekretem Lali jest to, że kiedyś kochała się w Jacksonie, co wynika z jej pamiętnika.

Obecnie jednak, wampirzyca spotyka się z Clawdem Wolf. Na początku to nie podobało się Clawdeen, najlepszej przyjaciółce Draculaury i siostrze Clawda (kiedyś groziła Clawdowi że przerobi go na dywanik łazienkowy jeśli zrobi krzywdę wampirzycy).

Hrabia Nietoperz Wspaniały

Zwierzątko

Domowym zwierzątkiem Draculaury jest nietoperz Hrabia Wspaniały (według książki Hrabia Piękniś). Dziewczyna lubi przebierać go w różne ubranka. 

Meta Timeline

  • 23 października 2007: Wnioski Mattela o zastrzeżenia znaków towarowych dla Ula D.
  • 8 września 2008: Mattel zmienia znak towarowy z Ula D. na Draculaura.
  • 5 maja 2010: Profil Draculaury zostaje opublikowany na nowo powstałej oficjalnej stronie Monster High.
  • 5 maja 2010: "Oficjalny art" Draculaury zostaje ujawniony.
  • 5 maja 2010: Draculaura pojawia się w pierwszej reklamie Monster High.
  • 5 maja 2010: Draculaura pojawia się w webisodzie Zjemwas Brothers.
  • lipiec 2010: Pluszowa lalka Draculaury zostaje wydana.
  • lipiec 2010: Pierwsza lalka Draculaury zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • lipiec 2010: Wpisy z pamiętnika Draculaury zostają ujawnione.
  • 29 sierpnia 2011: Mattel porzuca znaki towarowe dla Ula D.
  • 1 września 2010: Draculaura pojawia się w książce Upiorna Szkoła.
  • 12 lutego 2012: Draculaura zalicza swój debiut 3D w filmie Upiorna siła miłości.
  • 5 września 2012: Draculaura debiutuje w serii książek Przyjaciółki na zabój w książce o tej samej nazwie.
  • 22 października 2014: Draculaura debiutuje w anime Monster High w odcinku Najlepsze życie Monster High!.

Ciekawostki

  • Jest najniższym potworem w Monster High oraz prawie najstarszym.
  • Urodziny obchodzi 14 lutego, czyli w walentynki. Później okazuje się również, że święto to zostało stworzone specjalnie dla niej przez Kierana (według filmu Upiorna siła miłości).
  • Kiedyś piła krew, czego możemy się dowiedzieć z jej pamiętnika.
  • W odcinkach jej włosy odbijają się w lustrze, a to znaczy, że są ufarbowane.
  • Jej imię to zbitka słów "Dracula" - imię jej ojca i "Laura" - jej pierwotne imię.
  • Mimo, iż w filmie jest najniższym potworem, jej lalka jest takiej samej wielkości co pozostałe.
  • Pochodzi z Transylwanii.
  • Ubiór dziewczyny opiera się na stylu lolita. Jest on zainspirowany strojami wiktoriańskimi i epoki rokoko, takimi jak gorsety, koronki, falbanki i parasolki.
  • W 2017 roku w linii 'Monster Family' przedstawiona została siostra Draculaury: Fangelica.
Postacie z serii Monster High