FANDOM

Fright On! - Dougey

Dougey – wilkołak przeniesiony do Straszyceum z Liceum Półksiężycowego. Przyjaciel Romulusa. Pierwszy raz pojawił się w Różnice kulturowe kłów i futer.

Osobowość

Niewiele wiadomo o Dougey'u. Wiadomo tyle, że do pewnego momentu szczerze nienawidził wampirów. Był zacięty i uparty przy walce z nimi. Obecnie akceptuje wszystkie te potwory i żyje z nimi w przyjaźni.

Wygląd

Dougey ma szare futro i granatowo-niebieskawe włosy zaczesane do góry. Zwykle w webisodach widzimy go w brązowej kurtce, zielonej koszuli i dżinsach z czarnym paskiem.

Klasyczny potwór

Wilkołak

Wilkołak - w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka. Pierwotnie wilkołakiem był czarownik, zwany Nurem lub Neurem (co ze starosłowiańskiego oznacza złego człowieka), który za sprawą magicznego noża i rytuału mógł przemienić siebie lub kogoś w wielkiego wilka.

Relacje

Rodzina

Dougey jest synem wilkołaków

Przyjaciele

Dougey przyjaźni się z RomulusemClawdem WolfBrocko i innymi wilkołakami.

Miłość

W filmie Różnice kulturowe kłów i futer tańczył z Toralei Stripe.

Zwierzę

Nie wiadomo czy wilkołak ma jakiegoś zwierzaka.

Ciekawostki

  • W wersji polskiej Howleen Wolf nazwała go "Pimpek", co musiało być spowodowane omylnym przetłumaczeniem jego imienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki