FANDOM

DDG icon

Dot Dead Gorgeous – linia lalek Monster High. W tej serii postacie mają na sobie sukienki w kropki i grochy. Nawiązuje to do wzorów królujących w latach 80-tych. Pierwsze lalki zostały wydane w czerwcu 2012. Były to Lagoona Blue, Spectra Vondergeist i Operetta. W sierpniu tego samego roku, seria została wzbogacona o lalkę Draculaury, Abbey Bominable i Ghoulii Yelps, wydane w trójpaku.

Lalki

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dot Dead Gorgeous'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X4528
  • Numer modelu: X4482

W tej serii włosy Lagoony związane są w koński ogon. W prawym uchu dziewczyny widnieje szary kolczyk w kształcie bąbelków. Szyja lalki ozdobiona jest sznurem różowych i granatowych pereł. Jej sukienka jest trójwarstwowa. Pierwsze dwie ozdobione są wzorem z granatowych fal morskich i błękitnych bąbelków. Druga warstwa jest nieco dłuższa od pierwszej i ma "ogon". Ostatnią warstwę stanowi różowa siateczka. Ona również jest w kształcie "ogona". Buty Lagoony są koloru różowego. Mają one koturn w kształcie bąbelków i przeźroczysty pasek utrzymujący je na stopie. Do lalki dołączony jest czarny trumnofon, srebrna szczotka oraz niebieska puderniczka.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dot Dead Gorgeous'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X4528
  • Numer modelu: X4531

Spectra ma kucyk zawiązany srebrnym łańcuchem z grzywką na bok. Oczy i dziewczyny pomalowane są na fioletowo. Uszy lalki przebite są dwoma kolczykami. Jeden jest szary, w kształcie kłódki, a drugi - biały przypominający czaszkę. Duszka ma naszyjnik z łańcuchów. Sukienka jest fioletowa z prześwitującego materiału w czarne kropki z różowymi akcentami. Na nadgarstku Spectry widnieją swie srebrne bransoletki i dwie czarne z bordowymi kokardkami w czarne groszki. Torebka jest czarna, owinięta łańcuchem. Jej buty są na obcasie zrobione z fioletowych łańcuchów. 

Operetta

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dot Dead Gorgeous'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X4528
  • Numer modelu: X4529

Operetta ubrana jest w pokrytą czarnymi kropkami białą sukienkę na ramiączkach. Czerwone ramiączka pokryte są tym samym wzorkiem co sukienka. Na niej, lalka ma dodatkową czerwoną warstwę materiału ozdobioną czarnymi płytami gramofonowymi. Utrzymana jest ona paskiem ze wzorkiem składającym się z klawiszy fortepianu. Buty dziewczyny są czarne i na koturnach. Ich podeszwa i rzemienie są koloru czerwonego. Ozdobione są kostkami. Włosy dziewczyny są uwiązane w koński ogon i ozdobione czerwoną kokardą z trupią czaszką. Do lalki dołączona jest czarno-biała torebka i biały naszyjnik z wisiorkiem.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dot Dead Gorgeous'
  • Wydanie: sierpień 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X4482

W tej serii włosy Draculaury uwiązane są w koński ogon. W uszach dziewczyny widnieją czerwone kolczyki w kształcie kokardy. Lalka ubrana jest w różową sukienkę. Pierwsza część to gorset. Widnieje na nim biała koronka oraz wzór z czarnych i białych serduszek. Druga część sukienki jest jaśniejsza od pierwszej. Znajdują się na niej romby w czarnych obwódkach. Buty Draculaury są koloru czerwonego. Mają one czarny obcas.

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dot Dead Gorgeous'
  • Wydanie: sierpień 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X4482

W tej serii włosy Abbey uwiązane są w koński ogon. W uszach dziewczyny widnieją niebieskie kolczyki w kształcie płatków śniegu. Lalka ubrana jest w sukienkę w odcieniach bieli, błękitu, różu i fioletu. Widnieją na niej liczne srebrne obrazki przedstawiające okrągłe śnieżynki. Sukienka utrzymuje się na prawym ramieniu lalki. Spod niego wystaje różowy materiał. Na ramieniu Abbey widnieje niebieska śnieżynka. Podobna znajduje się w naszyjniku dziewczyny o tym samym kolorze. Talia lalki przepasana jest niebieskim pasem z soplami lodu. Buty Abbey są koloru niebieskiego. Ozdobione są one licznymi soplami i lodem.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dot Dead Gorgeous'
  • Wydanie: sierpień 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X4482

W tej serii włosy Ghoulii sięgają ramion dziewczyny, a oprócz tego związane są w kitkę i lokowane. Na nosie lalki widnieją białe okulary. Na jej lewym nadgarstku znajduje się długa, szara bransoleta. Ghoulia ubrana jest w czerwoną sukienkę na jednym ramiączku. Znajduje się ono na lewym ramieniu, jest czerwone i ozdobione białą czaszką. Górna część sukienki lalki jest biała i ozdobiona czerwonymi pawimi oczkami. Talia dziewczyny przepasana jest czarnym pakiem. Jest on zarazem częścią drugiej części ubrania. Jest ona czerwona, w czarne plastry miodu i białe czaszki. Buty Ghoulii są białe na czerwonym koturnie. Mają one liczne dziurki.

Ciekawostki

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki