Fandom

Monster High Wiki

Don Truposz

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Don.jpg

Don - syn pary zombie. Często widać go w tle webisodów.. W odcinku Miłosny trójkąt Bermudzki walczył z Wolnym-Moe o miłość Ghoulii.

Osobowość

Don, tak samo jak wszystkie zombie, jest łagodny, inteligentny, ale powolny. Jest również indywidualistą. Lubi uprawiać sport i grać w szachy.

Wygląd

Włosy Dona są koloru fioletowego. Jego skóra jest lekko szara. Chłopak ubrany jest w błękitną bluzę z cyfrą 0 na piersiach oraz granatowe spodnie. Buty Dona to czarne trampki.

Klasyczny potwór

Zombie-wallpaper001.jpg

Zombie to fikcyjna istota nieumarła popularna szczególnie w horrorach. Słowo zombie pochodzi prawdopodobnie od afrykańskiego zumbi (fetysz w języku kikongo) lub od nzambi (bóg w języku kimbundu). Pojęcie zombie wywodzi się z kultury voodoo, w którym oznacza osobę silnie zniewoloną i ślepo lub nieświadomie wykonującą polecenia osoby którą ją kontroluje. Taki typ zombie był obecny w kulturze od drugiej połowy lat 20. XX wieku do prawie końca lat 60. Teraz mało kto kojarzy zombie z voodoo, ponieważ przyjęli się jako osoby martwe, powstające z grobu i starającą się zaspokoić żądzę krwi poprzez konsumpcję świeżego ludzkiego mięsa lub mózgu.

Relacje

Rodzina

Don jest synem zombie.

Przyjaciele

Don przyjaźni się z Wolnym Moe.

Miłość

Na chwilę obecną Don nie ma żadnej dziewczyny. Kiedyś jednak podkochiwał się w Ghoulii. Stoczył nawet o nią bitwę ze swoim przyjacielem.

Zwierzę

Nie wiadomo czy Don ma jakiegoś zwierzaka.

Meta Timeline

  • 24 luty 2011: Don pojawia się w webisodzie Potworamida.
  • 13 października 2011: Imię Dona zostało ujawnione w odcinku Miłosny trójkąt Bermudzki.
  • luty 2012: Don zalicza swój debiut filmowy w filmie 3D Upiorna siła miłości.

Ciekawostki

  • Razem z Wolnym Moe należy do klubu szachowego.

Galeria

Galeria webizodów

Telewizyjne

Więcej w Fandom

Losowa wiki