Fandom

Monster High Wiki

Domy uczniów

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dom rodziny WolfEdytuj

Przed ich domem rośnie duże drzewo, a obok niego znajdują się wykopane dziury w ziemi. Jest to spowodowane psim charakterem rodziny. Budynek jest koloru brązowego, ma dwa tarasy, balkon i kilka dużych okien. Dom jest położony na wzgórzu, otoczony lasem.

Dom rodziny De NileEdytuj

Dom jest inspirowany piramidami. Świadczy o tym kształt dachu. Przed wejściem można dostrzec fontannę oraz kilka palm. Przy drzwiach stoją dwie kolumny. Wnętrze budynku jest utrzymane w podobnym klimacie co na zewnątrz. Znajduje się tam tron i kilka zdobionych kolumn.

Dom DracularyEdytuj

Dom Draculaury jest obszerny i różowy. W piwnicy znajduje się jej garderoba, a w jej pokoju znajduje się duże łóżko z baldachimem. Jej łazienka jest ozdobiona tapetą w nietoperze. Jest tam ręcznik, pufa, wanna, toaletka oraz lustro w kształcie serca ze skrzydłami. Wszystko utrzymane w czarno-różowej kolorystyce.

Dom GillaEdytuj

Domem Gilla jest zatopiona łódź podwodna, przypominająca rybę. W środku możemy dostrzec niewielki basen, stół z kołami ratunkowymi, model wiszącego rekina oraz jego szafę. Jest dosyć ciemno, jedyne światło daje duże okno.

Dom TwyliEdytuj

Dom ten przypomina wielką opuszczoną wieżę. Wnętrze usiane jest pajęczynami i wszechobecnym kurzem, który unosi się w powietrzu. Cały budynek przypomina stary strych. Wśród nielicznych mebli pęłno jest tajemniczych przedmiotów ojca Twyli.

Więcej w Fandom

Losowa wiki