FANDOM

Dead Tired Icon

Oryginalne logo

Dead Tired nowe logo

Nowe logo

Dead Tired – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują ubrane są w piżamy. Pierwsze lalki serii zostały wydane w czerwcu 2011 roku. Były to Frankie Stein, Draculaura, Clawdeen Wolf, Cleo de Nile, Ghoulia Yelps oraz Lagoona Blue, do której dołączono hydrostację.

Rok później, zostały wydane kolejne lalki z serii - Abbey Bominable oraz odnowiona wersja Clawdeen i Draculaury. We wrześniu 2013 roku linia wzbogaciła się o kolejne trzy postacie. Były to Robecca Steam, Spectra Vondergeist oraz nowa wersja Lagoony.

W ramach serii dostępne są także łóżka dla lalek - Frankie, Draculaury, Clawdeen, Spectry oraz Abbey.

Linię wydano ponownie w 2015 roku, ukazały się lalki Frankie, Cleo i Draculaury.

2011

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: V7972
  • Numer modelu: V7975

Frankie ma włosy spięte w kucyk z luźną grzywką, jasno-różowy makijaż i niebieską opaskę na oczy z czarno-białymi paskami. Lalka ubrana jest w białą koszulkę z błękitnymi falbankami i niebieską błyskawicą, spodnie w czarno-białe paski z błyskawicami i niebieskie kapcie.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: V7972
  • Numer modelu: V7976

Włosy Draculaury w tej serii są skrócone i postawione do góry. Dziewczyna ma na głowie różową opaskę w białe kropki. Jest ona obszyta również białą wstążką. Wampirzyca ubrana jest w różową bluzeczkę z czarną kokardką i białym kołnierzem. Jej rękawy pokrywają białe kropki. Spodnie Draculaury również są różowe i ozdobione białymi kropkami. Ponad to, wystają z nich różowe falbanki. Kapcie dziewczyny również są różowe. Są w kształcie serca i ozdobione są również czarnymi skrzydłami nietoperza.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: W2577

Clawdeen ubrana jest w biało-fioletową bluzkę z podartym napisem Monster high i zadrapaniami u dołu. Jej włosy ozdobione są fioletowymi pasemkami. Spodnie i kapcie z wilczymi uszami dziewczyny są koloru fioletowego. Jej opaska na oczy jest w purpurowe paski. Do lalki dołączona jest poduszka w kształcie czaszki, mała trumnolodówka z napojem energetycznym i lampka. Wszystko w zestawie z łóżkiem

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: V7972
  • Numer modelu: V7974

Cleo ubrana jest w dwuczęściową piżamę. Jest ona żółto-niebieska. Wygląda, jakby zrobiona była z bandaży. Lalka ma również la prawej ręce opatrunek w tych samych kolorach co piżama. Niebieskie kapcie Cleo ozdobione są kocimi mordkami. Włosy lalki pozbawione są grzywki. Oprócz tego, ma ona zielone oczy (w przeciwieństwie do innych lalek dziewczyny). Na głowie, Cleo nosi opaskę z oczami Horusa (egipskiego boga). Jest ona w żółto-niebieskie paski. Do lalki dołączona jest szczotka i lampka nocna w kształcie piramidy.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: "Dead Tired"
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: V7963

Lagoona ubrana jest w niebiesko-biało-różową koszulkę na ramiączkach z różową lilią na boku. Spodnie są niebieskie. Obie części garderoby mają wzór stworzony z łusek. Nogi dziewczyny zdobią różowe, puchate kapcie. Włosy lalki związane są w kucyk. Widnieje na nich niebieska opaska na oczy.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: V7972
  • Numer modelu: V7973

Ghoulia ubrana jest w białą koszulkę, na której namalowane są czarne szelki i czerwona muszka. Zombie ma na sobie również czarną spódniczkę z czerwonym ściągaczem. Spod niej wystają białe spodenki. Wraz z koszulką ozdobione są czerwonymi kleksami. Na głowie dziewczyny widnieje biała opaska na oczy - również w czerwone kleksy. Na nosie Ghoulii widnieją okulary w czerwonych oprawkach. Włosy dziewczyny są związane w kitkę. Kapcie zombie są koloru czerwonego. Mają one obcasy i okularki.

2012

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X4514
  • Oznaczenie modelu: X6917

Abbey ubrana jest w koszulę nocną. Jest ona lodowo-niebieska, a oprócz tego - ozdobiona białymi płatkami śniegu. Ubranie jest obszyte czarnymi falbankami. Z dekoltu koszuli zwisają dwa czarne sznureczki wyposażone w białe pomponiki. Kapcie dziewczyny są niebieskie. Mają obcasy i mordkę yeti. Lalka ma na głowie białą szlafmycę. Do lalki dołączone jest pudełko lodów. 

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X4514
  • Oznaczenie modelu: X4516

W tej odsłonie Clawdeen ma proste włosy z grzywką. Widnieje na nich fioletowa opaska na oczy w czarną panterkę. Dziewczyna ubrana jest w czarną koszulkę na ramiączkach z żółtymi obszyciami. Ozdobiona jest ona żółtym śladem psiej łapy na mostku. Szorty lalki są koloru fioletowego. Mają one czarne obszycia i "panterkę" - również czarną. Kapcie Clawdeen są podobne do tych z poprzedniej wersji - są jednak żółte. Do lalki dołączona jest fioletowa puderniczka.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X4514
  • Oznaczenie modelu: X4515

W tej odsłonie Draculaura ma długie włosy związane w kitkę sięgającą bioder. Na czubku głowy dziewczyny widnieje różowa opaska na oczy ozdobiona czarnymi kropkami. Wampirzyca ubrana jest w różową koszulę nocną na ramiączkach. Widnieją na niej czarne kropki. Oprócz tego, ozdobiona jest ona różowymi falbankami. Kapcie Draculaury są różowe. Mają one obcas i mordkę nietoperza. Do lalki dołączona jest gazeta.

2013

Robecca Steam

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: wrzesień 2013
  • Numer asortymentu: X4514
  • Oznaczenie modelu: BBR77

W tej serii włosy Robecci związane są w koński ogon. Czoło dziewczyny ozdobione jest grzywką ułożoną na bok. Na czole lalki znajduje się brązowa opaska na oczy, na której widnieją wzorki z kół zębatych. Robecca ubrana jest w błękitną bluzkę na czarnych ramiączkach, ozdobioną trzema czarnymi falbankami oraz białymi kołami zębatymi. Spodnie dziewczyny są granatowe. Rozpoczynają i kończą się falbanką, podobną do tej, która znajduje się na wyższej części garderoby. Oprócz tego, spodenki mają wzorek z białych poziomych pasków. Kapcie na obcasie lalki są metaliczno-brązowe. Znajduje się na nich podobizna pingwina z czarnymi goglami. Do lalki dołączony jest brązowy gramofon, do którego, zamiast płyt, wkłada się iCoffina (w tym przypadku brązowego).

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: wrzesień 2013
  • Numer asortymentu: X4514
  • Oznaczenie modelu: BBR78

W tej serii grzywka Spectry zaczesana jest na lewy bok. Na głowie dziewczyny znajduje się liliowo-czarna opaska na oczy. Lalka ubrana jest w liliową sukienkę na ramiączkach, które są purpurowe. Ponadto, ubranko ozdobione jest purpurową kokardką, paskiem, fioletowymi i różowymi łańcuchami oraz postrzępioną, fioletową falbanką przy ramiączkach. Dół sukienki również jest postrzępiony. Kapcie na obcasie Spectry są prześwitujące i liliowe. Widnieje na nich podobizna fretki z różową kokardą na głowie. Do pudełka dołączony jest purpurowy tablet.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: wrzesień 2013
  • Numer asortymentu: X4514
  • Oznaczenie modelu: BBR76

W tej serii Lagoona ma proste włosy, z grzywką ułożoną po obu stronach głowy. Na czole dziewczyny znajduje się niebieska opaska w różowe kropki i czarną obwódką. Lalka ubrana jest w czarną koszulkę na jednym ramiączku z różowymi obszyciami. Widnieje na niej wizerunek potwora morskiego. Spod ubranka wystaje również drugie, białe ramiączko. Spodnie Lagoony są koloru morskiego. Mają one różowe obszycie, sznureczek tego samego koloru oraz wzorek z błękitnymi wielorybami. Kapcie na obcasach dziewczyny są turkusowe. Widnieje na nich podobizna ryby z żółtymi oczami i różowymi skrzelami. Do pudełka dołączony jest różowy kubek ze spienionym mlekiem.

Akcesoria

Łóżko Frankie

  • Łóżko
  • Lustro
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: grudzień 2010
  • Numer asortymentu: V2953
  • Oznaczenie modelu: V2953

Łóżko Frankie jest koloru srebrnego. Wygląda jak stół laboratoryjny. Jest na nim położona biała poduszka z różowymi obramowaniami. Pod nią widnieją czarne uchwyty na śruby Frankie. Prawdopodobnie służą do ładowania baterii dziewczyny. Pod nimi znajduje się koc w granatowo-niebiesko-różową kratę. Łóżko może przyjmować różne pozycje. Nawet pionowe. Dzieje się tak dzięki niebieskim uchwytom po bokach. Przymocowane są do nich dwie różowe śruby. Lewa wyposażona jest w srebrną korbę. Czarny zagłówek łóżka jest jednocześnie szafką. Ma on kształt błyskawic. Na jego szczycie znajdują się dwie różowe kulki. Po drugiej stronie łóżka znajduje się mały telewizorek w czarno-niebieskiej obudowie. Do lewego uchwytu przymocowana jest mała, czarna skrzyneczka. Jest to posłanie Watzita. Prawy uchwyt zdobi niebieska skrzyneczka. Jest to kosmetyczka Frankie. Wystaje z niej duża, niebieska szczotka, ozdobiona różową błyskawicą na rączce. Po drugiej stronie łóżka znajduje się wielkie lustro wielkości lalki. Wyposażone jest ono w wiele akcesoriów - zszywacz, igły, nici, nożyczki, sok, pamiętnik i długopis.

Łóżko Draculaury

  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: grudzień 2010
  • Numer asortymentu: T8006
  • Oznaczenie modelu: T8006

Czarne łóżko Draculaury jest w kształcie trumny. Jej wieko ozdobione jest różowymi elementami. Łóżko otwiera się na dwa sposoby. Dzięki otwarciu wieka uzyskujemy dostęp do szkatułki na biżuterię dziewczyny. Po wyciągnięciu jednej części trumny z drugiej widzimy miejsce do spania. Jest one wyłożone różowym materiałem Znajduję się w nim różowa poduszka w kształcie nerki, mały, różowy telewizor plazmowy, biała firanka związana różową wstążką oraz biała kołdra w różową kratę. Obie części łózka utrzymują cztery różowe kolumny. Po jego obu stronach znajdują się różowe uchwyty. Do trumny dołączona jest biała taca z różowym kubkiem kawy, dziennik Draculaury oraz różowy kubek i przezroczysty dzban na wodę.

Łóżko Clawdeen

  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czeriwec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Oznaczenie modelu: W2577

Łóżko Clawdeen jest dwupiętrowe. Wyposażone jest ono w dwa wyjmowane materace w kształcie kołyski. Są one fioletowe i ozdobione złotymi obramowaniami. Wyłożone są one brązowym materiałem. W każdym znajduje się jedna żółta kołdra w "panterkę". Do dostania się do wyższego materacu służą dwie złote drabiny, umieszczone po obu stronach łóżka. Przy niższej kołysce znajduje się złote rzeźbienie oraz czarno-złote lusterko. Można je zakryć fioletową firaną, przewiązaną różową wstążką. Oprócz tego, spod górnego materacu zwisają liliowe sznury koralików. Do pudełka dołączona jest czarna lodówka ze złotym wnętrzem.

Hydrostacja Lagoony

  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Oznaczenie modelu: V7963

Hydrostacja Lagoony przypomina probówkę. Jest ona obramowana czarnymi pasami. U góry widnieje srebrne pokrętło. Drzwi "łóżka" są koloru niebieskiego. Ozdobione są wyrzeźbionymi bąbelkami. Znajdują się na nich trzy półki zrobione z bąbelków. Na najwyższej jest posłanie Neptuny, na drugiej jest miejsce na różne żele i balsamy. Jeden jest poskręcany i różowy, drugi - niebieski. Trzeci ma kształt różowej muszli. Na ostatniej półce znajduje się miejsce na dziennik Lagoony. Po zamknięciu drzwiczek i zakręceniu pokrętłem na szczycie hydrostacji zachodzi bardzo ciekawe zjawisko. Posiadaczowi lalki wydaje się, że w środku znajduje się bulgocząca woda.

Łóżko Abbey

  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y2867
  • Oznaczenie modelu: Y0403

Łóżko Abbey przypomina nieco śpiwór. Wykonane jest ono z brył lodu. Poza białymi elementami, jest on ozdobiony fioletowymi refleksami. Mebel otoczony jest licznymi soplami lodu. Wewnątrz niego widnieje różowa poduszka w śnieżynki oraz kołdra w białe, czarne, niebieskie, różowe i fioletowe trójkąty. Łóżko posiada mały baldachim, na którym znajduje się podobizna yeti. Po jego obu stronach "stoją" się dwa kwaty, u których pęki zastąpione są gwiazdami. Do pudełka dołączony jest również fioletowy kosz z białą, puchatą wyściółką (łóżeczko dla Shivera), lód w fioletowym kubeczku, telewizor w białej obudowie z soplami lodu, fioletowa lampka z gwiazdką na szczycie i miniatura pamiętnika Abbey.

Łóżko Spectry

  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2013
  • Numer asortymentu: BBV01
  • Oznaczenie modelu: Y7714

Łóżko Spectry wsparte jest na przeźroczystych nogach. Przytwierdzone są one do fioletowego materaca (z którego wystają przeżroczyste łańcuchy), przykrytego purpurowym prześcieradłem z łańcuchów, kołdrą w czarne, niebieskie i różowe paski oraz białe i czarne okręgi, a także małym "jaśkiem" w czarne i różowe, przekątne paski. Za poduszką piętrzy się czarny stelaż, do któego przytwierdzone są dwie fioletowe świeczki, które znajdują się po obu stronach poduszki. Przytwierdzony jest również do niego mały, czarny baldahim z purpurową czaszką i kilkoma przeźroczystymi łańcuchami. Po drugiej stronie łóżka znajduje się podobne, lecz niższe zdobienie. Na jego szczycie widnieje fioletowy telewizor plazmowy w obrotowej ramie. Do łóżka dołączona jest liliowa taca na nóżkach, na której znajduje się pamiętnik dziewczyny, napój w fioletowym kubku ze słomką, liliowy ICoffin, a także purpurowy kosz dla Rhuen wykonany z "unoszących się" łańcuchów.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek