Fandom

Monster High Wiki

Dayna Treasura Jones

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Dayna Treasura Jones
Dayna art.PNG
Wiek: 15
Zabójczy Styl: Ciuchy powinny być jak skarby: zachwycające i olśniewająco piękne! A do tego trochę tajemnicze!
Ulubione zajęcie: Poszukiwanie skarbów! Uwielbiam tę ekscytację i emocje, nawet jeśli szanse na znalezienie czegoś wartościowego są marne.
Zwierzak: Sama nie mam własnego zwierzaka, ale wszystkie morskie stworki dobrze wiedzą, że są mile widziane na moim pokładzie.
Najbardziej irytująca rzecz: Złodziejstwo. Uwielbiam szukać ukrytych skarbów, ale sprzeciwię się każdemu, kto połasi się na własność innych upiorków.
Upiorna wada: Choć często bujam w obłokach wyobraźni, to na morzu zawsze się odnajduję. Szept wiatru i konstelacje gwiazd zawsze wskazują mi drogę do domu.
Ulubione jedzenie: Solidna porcja duszonej ryby zawsze mile widziana.
Przyjaciele: Vandala Doubloons i River Styxx.
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Dayny Treasury Jones

Dayna Treasura Jones – córka Davy'ego Jonesa. Zapowiedziana postać

Osobowość Edytuj

Osobowość Dayny nie jest jeszcze znana.

Wygląd Edytuj

Dayna jest dziewczyną o kręconych, blond włosach, dużych, niebieskich oczach oraz złotej skórze. Ma na niej wklęsłe wzory przedstawiające gwiazdy układające się w konstelacje. Jej brwi są krzaczaste i brązowe. Na twarzy ma piegi.

Klasyczny potwór Edytuj

Davy Jones.jpg

Davy Jones – legendarna postać morskiego diabła, ducha lub potwora, występująca w anglosaskiej mitologii żeglarskiej. Nie wiadomo dokładnie, kiedy powstała legenda, było to zapewne w okresie intensywnego rozwoju podróży morskich w XVII-XVIII wieku.

Wg żeglarskiej mitologii jest on biesem, który przewodzi wszystkim złym duchom głębin i jest często widziany w różnych kształtach, kiedy przysiada na takielunku w wigilię huraganów, rozbicia okrętu czy innych katastrof, na które narażone jest życie podróżujących przez morze; ostrzegając jednocześnie oddanych sobie łajdaków, przed śmiercią lub nieszczęściem. Davy Jones wspomniany jest również w powieści Tobiasa George'a z 1751 roku "Smolletta Przygody Peregryna Pikla", który opisuje go jako postać o "oczach niby spodki, trzech rzędach zębów, rogach i ogonie."

Postać ta pojawiła się jako jeden z głównych bohaterów filmów "Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka" i "Piraci z Karaibów: Na krańcu świata". Davy Jones jest tam kapitanem mitycznego statku - Latającego Holendra - odpowiedzialnym za przewożenie umarłych dusz z świata żywych do świata martwych. Wyglądem przypomina pół-człowieka pół-ośmiornicę z krabimi szczypcami zamiast ręki.

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Dayna jest córką Davy'ego Jonesa.

Przyjaciele Edytuj

Dayna przyjaźni się z Vandalą Doubloons i River Styxx.

Miłość Edytuj

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak Edytuj

Dayna nie ma własnego zwierzaka, ale chętnie zaprasza na swój pokład morskie stworzenia.

Lalki Edytuj

Shriek Wrecked Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii Dayna ma kręcone włosy sięgające talii. Na głowie ma ozdobę w kształcie brązowej skrzyni wypełnionej złotymi monetami. Utrzymuje się ona na brązowej opasce. Uszy przebite są zielonymi kolczykami. Na dłoniach ma czarne rękawiczki. Lalka ubrana jest w niebiesko-białą sukienkę bez ramiączek. Górna część jest w ukośne paski, obszyta złotą tasiemką z czarną siateczką. Dolna część jest niebieska, we wzory przedstawiające beżowe ośmiornice, czaszki i piszczele, statki, czarne przerywane linie oraz czerwone znaki "X". Sukienka wewnątrz jest czarno-złota. Buty są niebieskie, na koturnie, który można ściągnąć, ukazując tym samym drugi wyglądający jak stworzony ze złotych monet.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwsze imię i nazwisko postaci są nawiązaniem do jej klasycznego potwora.
  • Treasura pochodzi od angielskiego "treasur" i oznacza "skarb".

Galeria Edytuj

Postacie z serii Monster High

Więcej w Fandom

Losowa wiki