FANDOM

DatM1.jpg

Day at the Maul jest pojedynczym zestawem dwóch strojów przeznaczonych dla Draculaury i Frankie Stein. Pudełko zawiera również kilka akcesoriów dla Clawdeen Wolf. Zestaw został wydany w lipcu 2011 roku.

Akcesoria

Frankie Stein

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Day at the Maul'
  • Wydanie: lipiec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: V7969

W skład akcesorium dla lalki wchodzi niebieska tunika ozdobiona biało-czerwoną kratką, srebrna kamizelka z czerwoną kokardką na piersiach oraz czarne leginsy ozdobione czerwonymi i niebieskimi rombami oraz srebrną kratką. Buty Frankie to czarne trampki na srebrnym obcasie. Ozdobione są one srebrnymi sznurówkami. W pudełku znajdują się również czarne kolczyki w kształcie błyskawicy, czerwona bransoletka, wisiorek w kształcie niebieskiej śrubki na czarnym łańcuszku oraz czarna torba z niebieskim paskiem i białą błyskawicą.

Draculaura

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Day at the Maul'
  • Wydanie: lipiec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: V7969

W skład akcesorium wchodzą różowe kolczyki z białą kokardką i podobizną czaszki, biały golf z długim rękawem, czarna koszulka w różowe serduszka, która jest ozdobiona różowymi paskami przy dekolcie i na jej końcu oraz białym paskiem na środku, do którego przyszyte są różowe falbanki. Oprócz nich, w pudełku znajduje się również różowa sukienka. Jest ona pofalowana i wykonana z czterech warstw. Pierwsze dwie są jasnoróżowe. Druga jest malinowa. Trzecią stanowi czarna siateczka. Buty Draculaury to jasnoróżowe baleriny na obcasie. Pod nimi widnieją czarne rajstopy ozdobione czerwonymi serduszkami. Akcesoria dla lalki to różowa spinka do włosów w kształcie serduszka, malinowy naszyjnik na czarnym łańcuszku, różowy koktajl z dwiema słomkami w tym samym kolorze, a także różowa torebka w kształcie serca.

Fioletowa torebka w złote paski, złoty pas z fioletowymi zdobieniami i prostokątna torebka w kolorze fioletowym są przeznaczone dla Clawdeen.

Ciekawostki

  • Podobne ubranka można otrzymać kupując lalki Frankie i Draculaury z serii Killer Style.
  • Z tyłu pudełka jest wpis z pamiętnika Draculaury z 16 października. Dziewczyna wyjaśnia, że Clawdeen ma zrujnowane włosy i musiała pozostać w domu przez trzy dni. Aby ją rozweselić, dziewczyny wybrały się do sklepu i kupiły jej dodatki.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki