FANDOM

Dawn of the Dance Icon
Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.

Dawn of the Dance - linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, ubrane są na dyskotekę. Pierwsze trzy lalki zostły wydane w sierpniu 2010. Są to Frankie Stein, Clawdeen Wolf i Cleo de Nile. W lipcu 2011 w sklepach pojawiły się kolejne - Lagoona Blue, Ghoulia Yelps oraz Deuce Gorgon. Lalka Draculaury dostępna była jedynie do zakupienia w trójpaku z Frankie i Clawdeen.

2010

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dawn of the Dance'
  • Wydanie: sierpień 2010; lipiec 2011
  • Numer asortymentu: T6067
  • Numer modelu: T6068, V7967

W tej serii Frankie ma włosy związane w kucyk w kolorach czarno-białych. Ubrana jest w sukienkę w czarno-białe paski w kształcie błyskawic. W talii lalkę oplata szeroki niebieski pas z dwoma mniejszymi srebrnymi paskami, na których widnieją dwie małe obręcze. Dziewczyna nosi również różowe bolerko z bufiastymi rękawami. Na nogach ma różowe kabaretki oraz koturny - jeden czarny z białą podeszwą i drugi biały z czarną podeszwą. Na szyi widnieje niewielki naszyjnik z szarą nakrętką, a na przegubie lewej ręki ma bransoletkę z czarnymi i białymi kulkami oraz niebieskie kolczyki w kształcie błyskawic. Lalka ma niebieski cień do powiek oraz ciemno-różową szminkę. Do lalki dołączona jest torebka z niebieskiego, różowego i czarnego w białe paski miateriałów oraz trumnofon w niebieskich kolorach. 

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny Art
  • Linia: 'Dawn of the Dance'
  • Wydanie: sierpień 2010, lipiec 2011
  • Numer asortymentu: T6067
  • Numer modelu: T6069, V7967

W tej serii Clawdenn ma włosy sięgające do ramion w kolorze neonowo zielonym. Ubrana jest w sukienkę w błyszczącym fiolecie zapinaną na zamek błyskawiczny. Taki sam zamek jest obwódką w kołnierzu sukienki, u dołu i jako imitacje kieszeni. Rękawy sukienki są podwinięte. W talii lalkę oplatają dwa pasy. Jeden - związana zielona wstążka i drugi - metalowa obręcz z kilkoma złotymi kółkami. Na nogach lalka ma neonowo zielone rajstopy, a na dłoniach czarne rękawiczki bez palców. Buty dziewczyny są złotego kolory i wyglądają jakby zapinane na zamek. W uszach dziewczyna ma po dwa złote kolczyki w kształcie kółek, a szyję okala jej czarny naszyjnik. Lalka ma żółty cień do powiek oraz lawendowe usta. Do lalki dołączona jest neonowo zielona torebka na czarny zamek oraz trumnofon w fioletowych kolorach.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dawn of the Dance'
  • Wydanie: sierpień 2010, lipiec 2011
  • Numer modelu: T6067
  • Numer asortymentu: T6070, W2146

W tej serii włosy Cleo są sięgają jej do ramion i są w czarnym kolorze z srebrnymi pasemkami. Ubrana jest w zółtą sukienkę w zielone paski. Lewy rękaw sukienki sięga jej do dłoni w postaci rękawiczki bez palców, natomiast nie ma prawego rękawa. U ramion oraz na końcu rękawa znajdują się zielone wstążki. Prawą nogę lalka ma oplataną sięgającym do kostki złotobrązowym bandażem. Buty laki są w kolorze zielonym, a podpierają je wydłużone podeszwy. Z pięt jej butów zwisają złoto-brązowe kostki. Na szyi lalka posiada złoty naszyjnik, a na przegubie prawej ręki złotą bransoletę. Dziewczyna nie posiada kolczyków. Widnieje na niej także lawendowy cień do powiek oraz fioletowo-czerwona szminka. Do lalki dołączona jest torebka w kształcie piramidy zrobiona z bandaży oraz trumnofon w żółtych kolorach.

2011

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dawn of the Dance'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: T6067
  • Numer modelu: W2145

W tej serii włosy Lagoony sięgają jej do bioder, kręcone, także zaczesane w irokeza w korach blond z niebieskimi pasemkami. Ubrana jest sukienkę do kolan w paski w trzech odcieniach niebieskiego. Oprócz tego w pasie lalka ma jakby sieć zapinaną na złotą muszlę. U góry i u dołu sukienka jest wykończona różową nieregularną falbanką. U dołu trochę dłuższą z jednej strony. Buty dziewczyny są półprzezroczyste stopniowo przechodzące z różowego na palcach, przez biały aż do niebieskiego na piętach. Mają kształt jakby zrobione z muszli. Lalka ma perłowy naszyjnik oraz perłowe kolczyki. Na lewej ręce widnieje długa złota bransoleta w kształcie wodorostu. Dziewczyna ma niebieski cień do powiek ora niebieskie usta. Do lalki dołączona jest różowa torebka w kształcie muszli oraz trumnofon w błękitnych kolorach.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dawn of the Dance'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: T6067
  • Numer modelu: W2148

W tej serii Ghoulia ma siegające do bioder kręcone włosy w błękitnym kolorze. Ubrana jest sukienkę, która łagodnie przecho-dzi z białego u góry do czerwonego na dole. W talii posiada czarno-biały pas ze skullete. Na nogach dziewczyna ma białe kabaretki. Buty są czarne z czerwonymi paskami z metalicznym połyskiem. Ozdobioną są srebrną czaszką. Z tyłu widnieją kości i taki kształt mają również obcasy. Dziewczyna nosi biały naszyjnik ze złotym serduszkiem. Na lewej ręce ma złotą bransoletkę w kstałcie sześciokąta. Kolczyki lalki to potrójne biało-czerwone czaszki. Poza tym na nosie widnieją czerwone okulary. Lalka ma złoty cień do powiek oraz usta pomalowane na ciemną czerwień. Do lalki dołączona jest czerwona torebka z czarnym paskiem i kośćmi oraz trumnofon w czerwonym kolorach.

Deuce Gorgon

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dawn of the Dance'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer modelu: T6067
  • Numer asortymentu: W2147

W tej serii Deuce ma na sobie zieloną koszulę ze wzrorem podobnym do łusek. Jej rękawy są podwinięte. Poza tym chłopak ma na sobie kamizelkę w czarno-białą kratę z metalicznym połyskiem zapinaną na fioletowy guziki. Z tyłu znajduje się fioletowy kołnierz oraz czarny krawat. Spodnie lalki są w czarno-białe paski. Obejmuje je czarny pas z czarną klamrą. Po obu bokach widnieją białe zwinięte wstążki. Buty są białego koloru z szarą podeszwą. Węże Deuce'a są ułożone na prawą stronę. Lalka ma założone ciemne okulary w złotych oprawkach. Na lewej ręce widoczne są dwie czarną bransoletki. Do lalki dołączona róża z brązowo-złotą łodygą i czarnymi płatkami oraz trumnofon w zielonych kolorach.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dawn of the Dance'
  • Wydanie: lipiec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: V7967

W tej serii Draculaura ma włosy związane koński ogon w czarnych i różowych kolorach. Ubrana jest w sukienkę bez ramiączek w różowe, białe i malinowe paski. U góru sukienką wykończona jest malinową falbanką, a u dołu białą. Na ramiona ma narzucony różowy szal zawiązany w wstążkę. Buty dziewczyny są czarnego koloru z wysoką różową podeszwą i obcasem w kształcie serca. Na głowie lalka nosi biały kapelusz ze srebrną wstążką i kokardą oraz z półprzezroczystym czrnym materiał wychodzącym na bok. Dziewczyna ma naszyjnik i bransoletki w kształcie kołnierzy zapinane na różowe serca. Kolczyki lalki to serduszka na sznurkach. Lalka ma mocny czarny cień do powiek oraz czarne usta. Do lalki dołączona jest różowa błyszcząca torebka w kształcie kokardy. Nie posiada trumnofonu.

Lalka sprzedawana jest tylko w trójpaku z Clawdeen i Frankie.

Ciekawostki

  • Nazwa serii nawiązuje do horroru "Dawn of the dead" (pl. Świt żywych trupów) z 1978 roku.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki