Fandom

Monster High Wiki

Dance Class

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Danceclasss logo.jpg

Dance Class – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, wybierają się na zajęcia taneczne. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w październiku 2012 roku. Były to Operetta, Lagoona Blue, Robecca Steam i Howleen Wolf. W lipcu 2013 roku, zostaje wydany ekskluzywny pięciopak, wzbogacony o lalkę Rochelle Goyle, Gillingtona Webbera oraz Lagoony, Robecci i Operetty.

2012

Operetta

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dance Class'
  • Wydanie: październik 2012, lipiec 2013
  • Numer asortymentu: Y0430, -
  • Numer modelu: Y0433, BBR89

Operetta ma rozpuszczone włosy, na których założoną ma fioletową bandanę w białe kropki. Sukienka dziewczyny podzielona jest na dwie części. Pierwsza jest czarna, ozdobiona białymi kwadratami i rombami. Druga część jest biała. Pokrywają ją czarne pajęczyny. Białe buty dziewczyny przypominają te, które ma na sobie Clawdeen w serii "Scary Tales". Ozdobione są ona czarnymi paskami. Do pudełka dołączona jest różowa torebka. W tej serii Operetta tańczy Swing.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dance Class'
  • Wydanie: październik 2012, lipiec 2013
  • Numer asortymentu: Y0430, -
  • Numer modelu: Y0434, BBR89

W tej serii włosy Lagoony są proste. Dziewczyna ubrana jest w dwuczęściową sukienkę. Pierwsza z części jest koloru czarnego i ozdobiona różową koronką. Druga część - to przeźroczysta siateczka z czarnymi paskami. Różowe baletki potworki sięgają jej łydek. Na lewym nadgarstku Lagoona założoną ma różową bransoletkę. To pudełka dołączona jest niebieska torebka w kształcie butli tlenowej. W tej serii Lagoona tańczy balet.

Robecca Steam

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dance Class'
  • Wydanie: październik 2012, lipiec 2013
  • Numer asortymentu: Y0430, -
  • Numer modelu: Y0432, BBR89

Włosy Robecci sięgają do jej ramion. Są one zapięte w koka w stylu Amy Winehouse. Głowę upiorki zdobi brązowa opaska, do której przytwierdzony jest mały kapelusik w tym samym kolorze. Dziewczyna ma na sobie niebieską koszulkę z czarnym wzorem w stylu retro oraz fioletową sukienką ozdobioną czarnymi paskami imitującymi szwy, z których dziewczyna została uszyta. Buty Robecci są brązowe i na koturnach. Podeszwę stanowią zębatki. Całość przyozdobiona jest fioletową wstążką. Na prawym nadgarstku lalki znajduje się fioletowa bransoletka. Do pudełka dołączona jest również fioletowa torebka. W tej serii Robecca tańczy top.

Howleen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dance Class'
  • Wydanie: październik 2012
  • Numer asortymentu: Y0430
  • Numer modelu: Y0431

Włosy Howleen związane są w dwa kucyki. Są one koloru różowego. Dziewczyna ubrana jest w niebieską bluzkę na jednym ramiączku ozdobioną fioletowym motywem psich łap oraz czarne rybaczki w niebieską i różową kratę. Talia lalki przepasana jest różowym paskiem z łańcuchami. Niebieskie trampki Howlenn ozdobione są różowymi sznurówkami. Do pudełka dołączona jest czarna torebka. W tej serii Howleen tańczy hip hop.

2013

Rochelle Goyle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dance Class'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBR89

W tej serii włosy Rochelle upięte są w koka. Głowę dziewczyny zdobi ponadto czarna tiara, spod której wystają dwa kosmyki włosów. Lalka ubrana jest w fioletowy kostium, ozdobiony czarnymi nićmi. Znajduje się na nim również przeźroczysta spódniczka w czarne, ukośne paski. Buty dziewczyny są czarne, na różowych koturnach, a ponadto, ozdobione czarną kokardką przy kostce. Na nogach Rochelle znajdują się również białe skarpetki. Do lalki dołączona jest różowa, bogato zdobiona torebka.

Gillington Webber

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dance Class'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BBR89

W tej serii Gill ubrany jest w swój przeźroczysty hełm tlenowy, srebrną, błyszczącą bluzkę na ramiączkach oraz czarne sportowe spodnie z seledynowymi ściągaczami przy nogach. Buty chłopaka to czarne adidasy z białym językiem i turkusowymi sznurówkami. Do lalki dołączona jest duża, czarna sportowa torba.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej w Fandom

Losowa wiki