FANDOM

Czego się tu bać?
Odcinki
Potwplake03
Sezon: 2 sezon
Premiera: 2 grudnia 2011
Poprzedni: Polityka krzyku
Następny: Potworamida
Obejrzyj na YouTube

Czego się tu bać? (ang. Why We Fright) – 2 odcinek drugiego sezonu Monster High, którego głównymi bohaterami są Draculaura, Ross Palony, Frankie Stein, Cleo de Nile i Clawd Wolf.

Opis

Wiele uczennic straszyceum dało by się zjeść żywcem, żeby wstąpić do Potworniarek! Jaki sposób znajdzie Frankie Stein, żeby zrekrutować i odbudować drużynę?

Streszczenie

Cleo organizuje przestrachanie do grupy Potworniarek, które okazuje się być totalną porażką. Frankie próbuje jakoś pomóc Pannie De Nile szukając na własną rękę nowych potworów do drużyny. Draculaura zgadza się na wyjście z Rossem. Sama dziwi się swojej decyzji, twierdzi, że chciałaby iść na imprezę z wyjątkowym, miłym i wysportowanym chłopakiem. Frankie namawia Lalę do pójścia z Clawdem. Wampirzyca odmawia, uważając, że to niestosowne. Stein nadal powołuje nowe członkinie drużyny Potworniarek. Przekonuje Clawdeen, która z niechęcią się do tego odnosi. Frankie ma nadzieję, że Cleo się zmieniła na lepsze, ale jest w błędzie.

Postacie

Kadry z odcinka

Ciekawostki

  • Tytuł Why We Fright odnosi się do Why We Fight – serii filmów amerykańskich.