FANDOM

Cyrano de Ghoulia
Odcinki
Ghoulls
Sezon: 1 sezon
Premiera: 9 sierpnia 2011
Poprzedni: Zjemwas Brothers
Następny: Błękitna Lagoona
Obejrzyj na YouTube

Cyrano de Ghoulia – 3 odcinek pierwszego sezonu Monster High, którego główną bohaterką jest Ghoulia Yelps.

Opis

Na przerwie spotykasz mnóstwo ludzi. Jednych lubisz bardziej, innych mniej -- to normalne. A zdarzyło Ci się podkochiwać w kimś ze szkoły? Zobacz, jak Ghoulia z pomocą straszyciółek radzi sobie w sprawach sercowych!

Streszczenie

Ghoulia jest zakochana w Wolnym Moe. Jej straszyciółki pomagają w zaproszeniu go na randkę. Clawdeen mówi, że Ghoulia nie może być sobą. Panna Yelps nie słucha koleżanek i postępuje z głosem swojego serca. Na koniec Clawdeen twierdzi, że od samego początku radziła Ghouli, aby była sobą.

Postacie

Ciekawostki

Referencje

Kontynuacja

  • Ten odcinek wprowadza cechę Clawdeen, w której najpierw mówi coś, co ma zrobić inaczej, potem wychodzi na odwrót i wilkołaczka uważa, że tak mówiła jak jest obecnie. Było to też słyszane w odcinku tego sezonu Pogadanka z rodzicami i w odcinku trzeciego sezonu Przyjaciel Stracha.
  • W tym odcinku tak jak w filmie Nowy upiór w szkole w alternatywnej ciągłości rodzice Draculaury nie pozwalają jej umawiać się przed skończeniem 1700 lat. Draculaura ostatecznie ignoruje tę zasadę, chodząc z Clawdem Wolf mając 1600 lat.

Wydarzenia

  • Wolny Moe w wersji polskiej ma swój debiut, a w oryginalnej wersji ujawnia się jego imię.

Inne

  • Sceny z Ghoulią i jej mówieniem zostały wykorzystane w grze Upiorny Sok.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki