FANDOM

CaM1

Create a Monster to linia stworzona specjalnie dla fanów. Możemy w niej puścić wodzę fantazji i stworzyć  własne, oryginalne lalki. Jak twierdzi sam producent, z jednego podwójnego zestawu można stworzyć ponad 250 kombinacji. Jej częścią jest standardowa linia, Design Lab oraz Color Me Creepy, które zostały wydane kolejno w latach 2011, 2012 i 2013.

Zestawy podstawowe

Wilkołak & Smok

  • Wydanie: listopad 2011, czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: W9155; Y6608
  • Numer modelu: W9156; Y6610
  • Typ ciała: kobieta

W pudełku znajdują się dwie głowy. Wilkołaczycy jest szara, a smoczycy - różowa. W zestawie znajdują się również dwie pary dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. Można w nim znaleźć też tors należący do wilkołaczycy. Jest ona również w posiadaniu pary uszu. W skład ubrania wilka wchodzi sukienka, której góra jest czarna, a dół - fioletowy i szare bolerko. Ubrania jej koleżanki z pudełka to zielona sukienka przepasana czarnym paskiem. Obie lalki wyposażone są w jedną parę czarnych butów na obcasie. Do smoczycy dołączone są skrzydła. Peruka lalek jest koloru czerwonego.

Wampir & Potwór Morski

  • Wydanie: listopad 2011, czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: W9155; Y6608
  • Numer modelu: W9157; Y6609
  • Typ ciała: kobieta

W pudełku znajdują się dwie głowy. Wampirzycy jest różowa, a potwora morskiego - fioletowa. W zestawie znajdują się również dwie pary dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. Można w nim znaleźć też tors należący do wampirzycy. W skład ubrania potwora morskiego wchodzi czarna bluzka ozdobiona kwiatami i niebieska sukienka w pomarańczowe kropki. Ubrania jej koleżanki z pudełka to czarno-fioletowa bluzka z wysokim kołnierzem i czarna sukienka mini z fioletowymi falbanami. Obie lalki wyposażone są w jedną parę czarnych butów na obcasie. Peruka lalek jest koloru czarnego. Ozdobiona jest ona fioletowymi pasemkami.

Czarownica & Kotołak

  • Wydanie: maj 2012
  • Numer asortymentu: Y6608
  • Numer modelu: X3724
  • Typ ciała: kobieta

W pudełku znajdują się dwie głowy. Wiedźmy jest zielona, a kotołaczki - różowa. W zestawie znajdują się również dwie pary dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. Można w nim znaleźć  torsy należący do dziewczyn. Jest ona również w posiadaniu pary uszu. W skład ubrania wiedźmy wchodzi czarna sukienka z żółtymi zakończeniami. Ubrania jej koleżanki z pudełka to czarna koszulka z nadrukiem i niebieska sukienka mini w czarne paski. Obie lalki wyposażone są w jedną parę czarnych butów na obcasie. Do kotołaczki dołączony jest różowy ogon. Peruka lalek jest koloru fioletowego. Jest ona ozdobiona granatowymi pasemkami.

Gargulec & Wampir

  • Wydanie: maj 2012
  • Numer asortymentu: Y6608
  • Numer modelu: X3725
  • Typ ciała: mężczyzna

W pudełku znajdują się dwie głowy. Gargulca jest szara, a wampira - różowa. W zestawie znajdują się również dwie pary dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. Można w nim znaleźć też torsy należące do wampira i gargulca. W skład ubrania gargulca wchodzi czarna koszulka w czerwone paski i czerwone rybaczki. Ubrania jego kolegi z pudełka to biała koszulka ozdobiona czarnymi akcentami i logiem Monster High i czarne spodnie z czarnymi zakończeniami. Obie lalki wyposażone są w jedną parę czarnych butów. Do gargulca dołączone są skrzydła. Peruka lalek jest koloru czarnego. Ozdobiona jest ona czerwonym pasemkiem.

Mumia & Gorgona

  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y6608
  • Numer modelu: Y0416
  • Typ ciała: kobieta

W pudełku znajdują się dwie głowy. Gorgony jest zielona, a mumii - szara. W zestawie znajdują się również dwie pary dłoni, rąk, ud, kończyn dolnych i torsów. W skład ubrania mumii wchodzi fioletowa sukienka ozdobiona kwiecistym motywem i przepasana czarnym paskiem. Ubrania jej koleżanki z pudełka to fioletowa sukienka ozdobiona wzorem z rombów. Obie lalki wyposażone są w jedną parę żółtych butów. Do gorgony dołączona jest zielona, plastikowa peruka, a do mumii - fioletowa.

Lodowa dziewczyna & Deszczowa dziewczyna

  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: Y6608
  • Numer modelu: Y0417
  • Typ ciała: kobieta

W pudełku znajdują się dwie głowy. Lodowej dziewczyny jest niebieska, a deszczowej - różowa. W zestawie znajdują się również dwie pary dłoni, rąk, ud, kończyn dolnych i torsów. W skład ubrania deszczowej dziewczyny wchodzi biała sukienka, ozdobiona wzorem z różowych plamek. Ubrania jej koleżanki z pudełka to czarna sukienka z orientalnymi fioletowymi i białymi wzorkami. Obie lalki wyposażone są w jedną parę czerwonych butów. Do lodowej dziewczyny dołączona jest niebieska peruka, ozdobiona różowym pasemkiem, a do deszczowej dziewczyny - krótka, czerwona.

Pojedyncze lalki

Eyeris Polyphemus

  • Lalka Eyeris
  • Wydanie: listopad 2011
  • Numer asortymentu: W9175
  • Numer modelu: W9178
  • Typ ciała: kobieta

Głowa Eyeris jest koloru niebieskiego. W zestawie znajduje się również para dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. W skład ubrania potworki wchodzi fioletowa sukienka przepasana w talii czarnym paskiem i fioletowa czapka. Buty lalki również są koloru fioletowego. Peruka dziewczyny jest koloru różowego. Na oficjalnej stronie MH na Facebooku podano dane dziewczyny. Do lalki nie jest dołączony tors. Można go jednak kupić w internecie.

Skelly Bones

  • Lalka Skelly
  • Wydanie: listopad 2011
  • Numer asortymentu: W9175
  • Numer modelu: W9177
  • Typ ciała: kobieta

Głowa Skelly jest koloru białego. W zestawie znajduje się również para dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. W skład ubrania potworki wchodzi czarna sukienka zakończona fioletowymi paskami i ozdobiona motywem szkieletu i czarna opaska. Buty lalki są koloru białego. Peruka dziewczyny jest koloru granatowego. Na oficjalnej stronie MH na Facebooku podano dane dziewczyny. Do lalki nie jest dołączony tors. Można go jednak kupić w internecie.

Beeanna

  • Wydanie: listopad 2011
  • Numer asortymentu: W9175
  • Numer modelu: W9176
  • Typ ciała: kobieta

Głowa Beeanny jest koloru żółtego. W zestawie znajduje się również para dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. W skład ubrania potworki wchodzi czarna sukienka ozdobiona żółtymi, ukośnymi paskami. Buty lalki są koloru czarnego. Czarna peruka dziewczyny ozdobiona jest żółtymi pasemkami. Do pudełka dołączona jest para przezroczystych skrzydełek oraz okulary przypominające oczy pszczoły. Na oficjalnej stronie MH na Facebooku podano dane dziewczyny. Do lalki nie jest dołączony tors. Można go jednak kupić w internecie. 

Dziewczyna duch

  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: W9175
  • Numer modelu: X3726
  • Typ ciała: kobieta

Głowa dziewczyny jest koloru białego. W zestawie znajduje się również para dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. W skład ubrania potworki wchodzi różowa sukienka ozdobiona białymi czaszkami i różowy naszyjnik przypominający plamę. Buty lalki, również różowe ozdobione są łańcuchami. Różowa peruka dziewczyny ozdobiona jest czerwonymi pasemkami. Do lalki nie jest dołączony tors.

Chłopak puma

  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: W9175
  • Numer modelu: X3727
  • Typ ciała: mężczyzna

Głowa chłopca jest koloru niebieskiego. W zestawie znajduje się również para dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. W skład ubrania potwora wchodzi granatowa koszulka z czarnymi "śladami pazurów" i czarne rybaczki obszyte granatowymi nićmi. Adidasy lalki są kolory czarnego. Ozdobione są one granatowymi elementami. Peruka chłopca jest czarna. Do lalki dołączony jest ogon. Nie posiada ona torsu.  

Harpia

  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: W9175
  • Numer modelu: Y0420
  • Typ ciała: kobieta

W zestawie znajdują się kończyny dolne, dłonie i głowa ozdobiona haczykowatym nosem. Całość jest fioletowa. Peruka dziewczyny jest koloru czarnego. Zdobią ją fioletowe pasemka. Do harpii dołączona jest sukienka w fioletowe, beżowe i pomarańczowe zamknięte kwiaty oraz buty przyozdobione piórami. Są ona purpurowe. W pudełku znajduje się także para dużych, fioletowych skrzydeł. Zakończone są ona czarnymi piórami. Do lalki nie jest dołączony tors.

Syrena

  • Wydanie: listopad 2012
  • Numer asortymentu: W9175
  • Numer modelu: Y0419
  • Typ ciała: kobieta

W pudełku znajdyją się dłonie oraz głowa lalki. Są one koloru niebieskiego. Syrena ubrana jest w bluzkę z niebieskimi i różowymi muszlami. Peruka dziewczyny jest granatowa. Widnieją w niej białe kosmyki. Oprócz tego - jest również polokowana. Ogon syreny jest niebieski. Widnieją na nim łuski. Jego płetwy są koloru różowego. Skóra syreny jest koloru niebieskiego. Dołączone są ręce i dłonie, które mają płetwy. Do lalki nie jest dołączony tors.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki