Fandom

Monster High Wiki

Complete Look

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Complete Look - linia akcesoriów Monster High. Dodatkowe stroje są przeznaczone dla Cleo de Nile, Ari Hauntington, Draculaury, Lagoony Blue, Clawdeen Wolf i Frankie Stein. Zostaną wydane w 2016 roku.

AkcesoriaEdytuj

DraculauraEdytuj

  • Akcesoria
  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

1. W skład zestawu wchodzi czarny naszyjnik w kształcie kwiatka, błękitne okulary o wyglądzie kokardy, różowa torebka pod postacią ust, błękitne buty wiązane na kostce, na koturnie z sercami oraz różowa sukienka na błękitnych ramiączkach i z paskiem tego samego koloru, ozdobiona czarnymi zawijasami, Skullette oraz sercami.

2. W skład zestawu wchodzi błękitny pasek z ćwiekami, różowa bransoleta na ramię ze spływającą mazią, torebka tego samego koloru w kształcie serca, błękitne buty z sercami, na obcasie w kształcie łuku i strzały oraz czarna sukienka wiązana na szyi, bez rękawków, ozdobiona błękitną kokardką oraz wzorami różowych i żółtych plam.

Lagoona BlueEdytuj

  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

W skład zestawu wchodzi koralowa torebka, morski pasek z dwoma kieszonkami i klamrą w kształcie piranii, wrzosowy naszyjnik z pereł, buty na koturnie tego samego koloru wiązane na udzie oraz morsko-purpurowa sukienka bez rękawów w czarne kreski i z czarną falbanką w morskie wizerunki ryb.

Cleo de NileEdytuj

  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

W skład zestawu wchodzi czerwona torebka z rączką ozdobioną po bokach głowami węży, okulary tego samego koloru, złote buty zapinane na kostce z obcasem z przodu, złoty pasek oraz żółto-czarna sukienka z krótkimi rękawami i dekoltem z czarnej siateczki, ozdobiona motywem bandaży.

Ari HauntingtonEdytuj

  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

W skład zestawu wchodzi chabrowy naszyjnik z łańcuchów, srebrny pasek z trójkątów, fioletowa torebka z rączką z łańcucha, srebrne buty zapinane na kostce, na koturnie oraz fioletowa sukienka na jedno ramię, z rękawkiem i falbanką z siateczki, z ciemniejszym motywem łańcuchów.

Frankie SteinEdytuj

  • Akcesoria
  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

1. W skład zestawu wchodzi srebrny łańcuch na szyję, okulary w prostokątnych żółtych oprawkach, niebieska torebeczka, srebrne buty na obcasie, biały T-shirt w czarne Skullette oraz czarna spódnica w szaro-niebiesko-różową kratę, z różowym paskiem i szelkami.

2. W skład zestawu wchodzi żółta torebka na ramię, okulary tego samego koloru, srebrny naszyjnik w kształcie molekuł, srebrne buty na obcasie ze śrub oraz niebieska sukienka z krótkim rękawem i żółtym paskiem, w blade i czarne wzory szwów.

Clawdeen WolfEdytuj

  • Akcesoria
  • Linia: 'Fashion Pack'
  • Wydanie: 2016
  • Numer modelu: ?
  • Numer asortymentu: ?

W skład zestawu wchodzą czarne okulary, złota obróżka z zamkiem błyskawicznym, złota torebka z motywem zadrapań, zielone trampki na koturnie oraz fioletowa sukienka z rękawkami z czarnej siateczki, w blade paski, żółte zamki błyskawiczne i czarne suwaki.

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki