Fandom

Monster High Wiki

Coffin Bean

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Assortment logo - Coffin Bean.png

Coffin Bean – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, wybierają się do kawiarni. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w styczniu 2013 roku. Były to Frankie Stein, Abbey Bominable i Toralei Stripe. W lipcu tego samego roku, seria została poszerzona o lalkę Twyli, Venus McFlytrap oraz Robecci Steam.

LalkiEdytuj

Frankie SteinEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Coffin Bean'
  • Wydanie: styczeń 2014
  • Numer asortymentu: BHN03
  • Numer modelu: BHN04

W tej we włosach Frankie przeważa kolor biały. Mimo tego, ozdobione są one czarnymi i żółtymi pasemkami. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę z niebieskim i czarnym kołnierzem. Ubranko ozdobione jest niebieskimi paskami, białymi wzorkami przypominającymi śrubki oraz żółtymi, czarnymi i niebieskimi ukośnymi paskami. Co więcej, sukienka ma bufiaste rękawki zakończone czarną tasiemką. Na prawym nadgarstku Frankie widnieje żółta, okrągła bransoletka. Buty dziewczyny są dwukolorowe - jeden jest czarny, a drugi - biały. Oba wiązane są wokół kostki oraz na wysokim obcasie. Do lalki dołączony jest biały kubek kawy ozdobiony niebieskimi, poziomymi paskami.

Abbey BominableEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Coffin Bean'
  • Wydanie: styczeń 2014
  • Numer asortymentu: BHN03
  • Numer modelu: BHN05

W tej serii włosy Abbey związane są w koński ogon oraz ułożone na lewym ramieniu dziewczyny. Co więcej, ozdobione są one niebieskimi i różowymi pasemkami. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę z czarnymi rękawkami wykonanymi z siateczki. Ubranko ozdobione jest różowymi motywami śniegowymi oraz przepasane różowym paskiem przypominającym lód. Na prawym nadgarstku Abbey znajduje się niebieska, przeźroczysta bransoletka. Buty dziewczyny to różowe śniegowce na koturnie, wykończone futerkiem tego samego koloru. Do lalki dołączony jest czarny kubek z różowym szejkiem ze słomką tego samego koloru.

Toralei StripeEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Coffin Bean'
  • Wydanie: styczeń 2014
  • Numer asortymentu: BHN03
  • Numer modelu: BHN06

W tej serii włosy Toralei sięgają talii dziewczyny. Jej grzywka z kolei jest pocieniowana i ułożona na prawej stronie czoła dziewczyny. Ozdobiona jest ona również czarnymi pasemkami przypominającymi ślady kocich pazurów. Dziewczyna ubrana jest w różową bluzkę na ramiączkach w czarne poziome paski oraz w czarną spódniczkę w malinowe łuki. Całość przepasana jest czerwonym paskiem z ćwiekami. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje różowa bransoletka. Botki Toralei są czerwone oraz na wysokim obcasie. Do lalki dołączony jest srebrny kubek z różowym sokiem.

TwylaEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Coffin Bean'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBX47
  • Numer modelu: CBX49

W tej serii grzywka Twyli zaczesana jest do góry. Co więcej, końce włosów dziewczyny są lekko zakręcone do góry. Twyla ubrana jest w fioletowy kombinezon z krótkimi rękawkami i nogawkami. Widnieją na nim błękitne wzory przedstawiające łapacze snów. Całość przepasana jest czarnym paskiem z błękitną klamrą. Na obu nadgarstkach lalki widnieją bransoletki - na lewym - okrągła, fioletowa, a na prawym - błękitna, wykonana z okrągłych koralików. Buty Twyli są błękitne oraz wiązane przed kostką. Mają one czarny obcas i podeszwę. Do lalki dołączony jest błękitny kubek z czekoladą i piankami.

Venus McFlytrapEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Coffin Bean'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBX47
  • Numer modelu: CBX50

W tej serii włosy Venus są pokręcone. Sięgają one natomiast do ud dziewczyny. Lalka ma na sobie różową sukienkę w czarne paski. Są one również częścią ramiączek oraz wykończeniem górnej części ubranka. Co więcej, ozdobione jest ono również czarnym wzorem przedstawiającym kolce. Buty Venus są różowe oraz na wysokim obcasie. Do lalki dołączony jest przeźroczysty kubek z szarą przykrywką. W środku znajduje się zielony napój, podobny do zielonej herbaty.

Robecca SteamEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Coffin Bean'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBX47
  • Numer modelu: CBX48

W tej serii grzywka Robecci jest prosta, a końcówki jej włosów są lekko zakręcone. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę z krótkimi, białymi rękawkami. Jej pierwsza część jest z złoto-czarne pionowe paski, a druga jest granatowa i ozdobiona czerwonymi i czarnymi kołami zębatymi. Co więcej, do ubranka przyczepiona jest złota broszka w kształcie serca z czerwonym oczkiem. Na prawym nadgarstku Robecci widnieje miedziana bransoletka, która jest jednocześnie zegarkiem. Buty dziewczyny są kremowe. Mają one czarny obcas i podeszwę, a ponadto, sięgają one nieznacznie za kostkę. Do lalki dołączony jest przeźroczysty kubek.

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki